evet, yeni iş! :)

08:59

gittiğim mülakat çok ama çok güzel geçti, hatta canımıniçi insankaynağıuzmanı beyime dedim ki, sayende mükemmel bir performans sergiledim, izleseydin ayakta alkışlardın dedim :))

ama açıkçası, ben bugüne kadar hep vasatın üstünde bir performans sergilemiştim de son aşamalardan dönülmüştü.. ama bu sefer farklı oldu, mülakat bittikten bir saat sonra tebrik telefonu aldım!

mevcut işyerimden ayrılmanın dayanılmaz hafifliğini hiç yaşatmadılar bana, ihbar süresini ödemek zorunda kalmam, patrondan iyi niyet namına hiçbir hareket görmemem, kendi "hanımefendi" çizgimden ayrılmak istememem, dava açmak notere gitmek istememem ve neredeyse işten ayrılırken üstüne para ödemek zorunda bırakılmam!.. çok üstüme geliyor şu anda herşey, içimdeki küçük şeytanı dinlemiyorum ama o da susmak bilmiyor ki - çek git buradan, saf mısın nesin hala iş bitireceğim diye uğraşıyorsun, ne parası maaşını vermediler ki, vs vs...

ama 1 şubat itibariyle yeni bir işe başlayınca (inşallah) bu dertlerimin hepsi gitmiş, yeni işime adaptasyon sorunları omuzlarıma çöreklenmiş olacak :) yo yo öyle birşey olmayacak, biraz heyecan biraz şaşkınlık olacak sadece :)

bir hafta sonra baktığımda bloguma, bakalım ne olmuş olacak :)

You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)