devam etme isteği..

12:08

şöyle bir baktım da yaklaşık bir sene önce yazdıklarıma, ne büyük hayallerle başladığım bir iş.. tecrübe ettiklerim ve aldığım dersler.. tamamen muamma işler.. geçen seneki halimden eser yok şu anda.. bambaşka biriyim.. omuzlarım düşük çoğu zaman ama aptal bir huzur var içimde, ne bu? teslimiyet mi? eziklik mi? kabul edilmiş/öğrenilmiş zayıflık mı? bıraktım düşünmeyi, ben kendimi yaftalamak istemiyorum artık.. ben böyle biriyim demek daha kolay çünkü, zorlukların peşinden gidene kimse madalya takmıyor.. her zorluğu aşmak da her zaman mutlu etmiyor..  ruhuma eziyet etmeyi bıraktım, bedenime de öyle.. canımın istediğini yapıyorum, kendim kendime canım benim ne istiyorsun diyorum.. uyumaksa uyumak, konuşmaksa konuşmak, susmaksa susmak... böyleyim bu aralar..

yarım bırakmak istemiyorum başladığım şeyleri.. işyerimdeki muammalar ve de birikmiş yılgınlığıma rağmen devam etmek istiyorum mevcut yerimde, hatta başka yere transfer olup aynı kurumda kalmak istiyorum..


yorgunum biraz, stresliyim ve sakin görünme çabam beni yoruyor.. bu halime tezat içimde bir olumlu hava var, pozitif düşünüyorum, iyi şeyler olacak hissiyatındayım, güzel günler gelecek gibi geliyor..

sadece ve sadece işe dair kafamdaki bu yorgunluğa sebep olan düşünceler, başka birşey de düşünmek istemiyorum şimdilik..

bu nedenle kocacımla beraber haftasonu yaşar konserine gideceğim, kendim için, kocam için 'yaşıyorum' diyebilmek için..


herşeye rağmen mutluyum çünkü :)




ve benim hala umudum var ki...

You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)