o ince çizgi..

14:20

herkes biliyor değil mi bu ince çizgiyi.. hani tutmasalar/tutunmasak düşeceğimiz o diğer taraf.. 
herşey yolunda giderken böyle birden birşeyler oluveriyor, istesek de istemesek de gidişatı değiştiren..

çoğu zaman bizim elimizde değil bu oluverip bitiverenler de yine de gece "keşke"leri düşünmeden uyuyamıyor insan..

ben böyle zamanlarda koyverirdim genellikle, düşebildiğim yere kadar - ya da biri yakamdan tutup silkeleyene kadar giderdi bu süreç.. ama şimdi tutunmak istiyorum, bu değişikliğin nedenini de bilmiyorum açıkçası.. yani bakış açım mı değişti, ben mi büyüdüm, hayatta tutunduğum dallar mı daha kalın.. pek de mukayese edemiyorum.. ama birşeyler değişmiş belli ki ve itiraf ediyorum hayata daha güçlü bakıyorum.

işyeri stresinin & mobbingin üstesinden gelmem, sevdiklerimden bazılarının ölümü, kaybedilen arkadaşlar, hafifleyen omuzlar, edinilen alışkanlıklar, kurulan yeni düzenler, yurtdışında yaşama-yaşamama kararı - yanı sıra eve hırsız girmesi, çok istediğim ama gücümün yetmediği şeylerin hediye edilmesi, paranın elime bir geçmesi bir çalınması / vergilere harcanması gibi ufak tefek şeyler bile bambaşka görünüyor gözüme.. uzun zamandır gözlemlediğim hayatımı yeniden yaşamaya başlıyorum ve bu yolda önüme çıkan/çıkacak engellere de meydan okuyorum. 

çok uzun zamandır bekliyordum, neyi beklediğimi bilmeden - ve şimdi harekete geçiyorum, tutmayın küçük enişteyi :))


You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)