adını zayıfla(yama)mak koydum...

12:25

ahh ahh,

böyle derinden, karşıdaki dağları titreten türden bir ahhhhh...

otuza merdiven dayadığım şu günlerde, tek derdimin fazla kilolar olması "tipik" "jenerik" "tek derdin bu olsun" "hala mı?" gibi pek çok tepkiyle karşılanabilir.. ben kendim sorup kendim defalarca verdim yanıtımı..
cevap çok basit aslında, yıllardan beri içerisinde olduğum bu süreçte "yorgunum"!!!
miskin tembel ve de depreşiğim, üşenirken depreşiyor içimdeki suçluluk hissim.. yediğim her yemek bir nevi işlediğim suç gibi hissediyorum, ne yemeliyim diye düşünmekten çok yoruldum..
al-ver sürecinden bıktım..
tekrar diyetisyen tekrar diyet - akupunktur - spor..
ne istiyorum peki? sihirli değnek!! :) evet, öyle saça böyle tarak arkadaş! :) ya da dayak istiyorum, şöyle sağlam bir sarsılıp titreyip kendime gelmek istiyorum :)..
garantici insanım ya hani, daha önce denemiş ve de memnun kalmış iki kişiden farklı iki doktor tavsiyesi aldım.. maddi manevi hazır olduğumda, ikisiyle de görüşüp bana hangisi güven duygusu verirse, Allah nasip ederse zayıflama (zayıflayamama olmaz inşallah) süreci partII başlasın diyorum.. hem böylece bloga da yazacak daha çok şeyim olur, miskinlikten kurtulurum, var mı ötesi?

yine verdim gazı kendime, tutmayın küçük enişteyi, hihahahayttt :)



You Might Also Like

4 yorum

  1. Şu zayıflama işinin ucu hep bizim keseye dokunuyor ucu :) para vermeden zayıflayamıyoruz nedense.. aslında ağzı tutacaksın arkadaş. bu kadar basit gibi ama:) gel de bunu o koca mideye anlat.. Dayak lazım dayak bize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) hakkımız kötek yaniii ;)

      Sil
    2. Kaşınmıyor muyuz şimdi biz:) Alacaksın bizi bir odaya , sadece ekmek su, dayak:) Bak 1 ayda çırpı gibi oluruz..:) Ha

      Sil
    3. Ya da survivor olabilir, hem sinir harbi hem de açlık, süper olurdu;) gerçi sinir harbi konusunda panamalara gitmeye gerek kalmadı canım ülkemde :((

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)