e.l.f. ve mua ile tanıştım!

15:21

internetten alışverişe bayılıyorum, evden işe işten eve sezonum henüz havalar tam olarak ısınmadığından devam ediyor. soğukta dışarı çıkıp değil alışveriş hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden - sadece starbucks'ta sıcacık bir kahve çıkartabilir beni dışarı, orası ayrı :) 

zaten bu aralar kozmetikte daha çok takip ettiğim blog ve vlog larda gördüğüm, yalnız ve güzel ülkemde satılmayan ürünlere takmış durumdayım, bu nedenle internetten verdim gitti siparişleri.. daha önce gümrük sıkıntısı nedeniyle ödediğim harçları düşünerek bilmemkaç katını ödeyerek de olsa malum sitelerde hali hazırda bu ürünleri getirtmiş kimselerden satın aldım.. bir ara cesaretimi toplayabilirsem tekrar amazon/ebay gibi sitelerden birkaç dolarlık deneme de yapmak istiyorum.. ama biraz sonra..

aldığım cicilere gelirsek:



MUA Undressed Palette (Urban Decay The Naked Palette'nin birebir dupe'u diyorlar, ben diğerini görmediğimden birşey diyemeyeceğim)

renkler günlük makyaj için çok uygun, benim normalde yaptığım makyaja dair her renk var içinde, pigmentasyonu orta düzey, the balm kullananlar varsa, bendeki balm jovi paletinin kalitesinde diyebilirim. ama far bazı, vs full makyaj uygulamadan birşey söylemek zor..

kısacası renklerine aşık olup aldım bunu, umarım memnun kalırım.



diğer bir palet de; sırf renklerine aşık olarak ve de e.l.f. markasını denemek için can attığımdan böyle birşey aldım:



e.l.f. beauty on the go single palette - perfect party. bunu tam olarak inceleyemedim, ofiste şöyle bir göz ucuyla baktığımda gayet hoş göründüler, 10 tane far, iki tane ruj ve şeker pembe bir allığı var, allığın rengi beklemediğim kadar hoş yalnız, bu da bonus olmuş oldu :)













diğer iki ürün ise yine e.l.f.'den:



soldaki "pearl" (inci) renginde göz farı bazı, sağdaki ise sıvı (çoook sıvı!) yüz aydınlatıcısı. ikisi de pırıl pırıl, elimde deneyebildim henüz, bakalım makyaj ile nasıl duracaklar...

almalara doyamamışım pehhh :)



You Might Also Like

2 yorum

  1. Güle güle kullan canım hepsini bana da beklerim.
    http://ojebalonjoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sizin oralara geldim bile :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)