iOS 6.1.3 ya da iphone'um nasıl uçtu?

13:46

bahtsız bedevi mi, çölde su ararken ütü bulmak mı, voltranı oluştururken g*tü olmak mı.. ahahah, böyle şeyler beni bulur zaten (hep demiyorum, evrene o enerjiyi vermek istemiyorum, anlıyorsun değil mi beni secret'ciğim - evrenciğim? :))
güncelleme geldi geliyor, jailbreak i çıktı çıkmadı, 7'yi beklesek de mi indirsek, sarımsaklasak da mı saklasak derken, bir hata ettim indirdim ben bu mereti.. hem de ne için, güncellenmiş bir Japonya haritası için.. 
parmağımın dokunmasıyla pişman olmam bir oldu, hemen itunes bağlantısı istedi.. amma velakin haftabaşında şirket laptopumun da cortlamış olması münasebetiyle - ve evdeki macbook'um, ipadim vs. zaten çalınmıştı, ama durun trajedi burada bitmiyor - ve de admin yetkim olmadığından yedek bilgisayarda hiç bir halt yapamadığımdan mütevellit, hede hödö :) neyse birinden itunes buldum yükledim eneee bi de ne göreyim üç saat yükleme süresi diyor.. neyse hacı dedim, yüklenedur, ben de işime gücüme döneyim.. ama biter mi burada bitmez, "iphone kurtarma" diye hata da verdi.. neyse dedim icloud var yedeğim var vs... ama gelgelelim, eski harddiskimdeki veriler uçmuş, icloud ne hikmetse geri yüklemiyor.. kalakaldım bomboş bir iphone ile..
IT'ci arkadaş bi bakalım dedi ama ümidim pek yok, resim, rehber, mesaj vs uçtu gitti, sonra tertemiz el değmemiş bir iphone'la kalakaldım.. elim gitmiyor şu an kendisini kullanmaya, tekrar elli tane uygulama indir, ayarları yap, ohoooh, ayrı mesai gerekiyor, haftasonu evdeki interneti sömürerek kendisini adam etmeye çalışacağım..
şu an bu satırları yazarken ööööyle boş boş bakıyor bana, ühüüüüüü :'(

You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)