mutluluğun küçüğü büyüğü olur mu hiç :)

14:02

son bir haftadır beni mutlu eden şeylere, instagram paylaşımlarına bir baktım.. 
buraya da not düşeyim istedim, sonradan dönüp baktığımda neler hissettiğimi okumak gerçekten ilginç oluyor..


 Beni her daim mutlu eden bir şey varsa o da yeşil çaydır sanırım, günde ortalama 2-3 kupa tüketiyorum, sanki ruhuma iyi geliyor, eheheh o derece :)
Turkmax'te yayımlanan Herşey Tadında normalde gündüz kuşağı programı, ama gece beni uyku tutmazsa tekrarını mutlaka izliyorum, olmadı - haftasonu kolaj yapıyorlar onu izliyorum, kaliteli bir program, tek geçerim!

Madde1-Önce kuaförde bir gölge/balyaj hezimeti yaşanır (tonla para bayılınıp berbat bi sonuçla kuaföre içten içe söverek kuaför terkedilir!
Madde2-Uçlardaki saçma sapan (efendime söliyim böle bi ishal rengi, bi cıvık çamur rengi, öyykkk, öyle bişey) renkten kurtulmak amaçlı, kuaföre tövbe etmek amaçlı, üzerinde "kahve" yazan bir kutu kaliteli boya alınır ve saç evde boyanır = sonuç simsiyah saçlar!!!
Madde3-Ben bu saçı kendim açarım deyip hacı şakir sabunla gün aşırı yıkanır, (çok az etki ettiği görülüp) üç hafta sonra kuaför malzemeleri satan bir yere gidilir ve dert anlatılıp dermanı sorulur, açıcı-oksidan-boya vb. alınır, evde profesyonellere taş çıkartan bir işçilik çıkartılır!
Madde4-Dore kumral rengi balll gibi saçlar pek sevilir, kuaförün kulakları bol bol çınlatılır, kendi marifetli ellerime hayran kalınır!
Madde5-Saç açma-boyama-tas tarak fırça dahil fiyat 15 TL ye mal olan bu süreç, üstüne yanmamış ve de boya kokmayan sonuç neticesinde bir daha kuaföre gitmemeye karar verilir.



İnternetten uzun uzadıya araştırdım, matı gelsin, altın sarısı olsun ama böyle biraz bişey de olsun diye diye kampanya, indirim kuponu ıvır zıvır birleştirip nihayet kavuştum bu retro saatime, kendisiyle aşk yaşıyorum :)

You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)