unutkanlık ve mavi rimel...

10:41

ayva çiçek açmış yaz mı gelecek de olabilirdi başlık, neyse :)

pazartesi sendromu vs, demeden hızlıca başlangıç yapmak istedim bu haftaya, sabah kalktım yüzümü yıkadım, evden çıkmadan makyajımı da yapayım, gider gitmez ofiste çalışmaya hemen hazır olayım dedim.. dedim de böyle hızlanınca en mühim şeyleri unuttuğumu da unutuvermişim :)

efenim, öncelikle ofise girdim, masama baktım, masa da bana baktı, bakıştık biraz öööylee.. birşeyler eksik ama ne? laptopumu evde unutmuşum ya la, eneeee :)) neyse hemen yan binada çalışan ve mesaisi benden sonra başlayan kocamı taciz ederek eve yolladım, laptopumu getirsin diye (evet, arada bir yapıyorum böyle şeyler, ama yapmalı da değil mi.. yani insanın karısı varsa böyle ayak işleri, getir götür, vs. zor gelmemeli değil mi efenim :)) 

sonra lavaboya gidip saçıma başıma bakayım dememle yine bir eksiklik olduğunu fark etmem arasında biraz zaman geçti, geçmedi değil.. yalan yok, afyonu geç patlayangillerdenim.. makyaj tamam felan da, rimel sürmemişim!!! :) ofisteki hatunları aradım, sadece birinin yanında varmış rimel, o da mavi! zaten renkli lens takmışım, hahh dedim, şahtım şahbaz olayım, virin süriim bari dedim :) 

angara hala soğuk, güneş bir var bir yok, ama ben baharı getirmiş oldum sanki biraz bugün rengarenk gözler felan, eheheheh :) işte şahbaz olan ben efenim, herkese iyi haftalar bu arada :))
Flormar X5 Turbo Boost Volume Maskara - Mavi
reklam kokmayan hareketler bunlar,
Teoman'dan geliyor:
elimizde bunlar var mutlu olmaya yetmez mi?

You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)