Alimünyum folyo ile oje çıkartma - denemesem olmazdı! :)

10:26

Herkes yazmış, yorumlamış, sevgili trendyandfriendly de gayet detaylı olarak anlatmış (tıktık). Ben de denemesem olmazdı yani :) Golden rose jolly jewels ojelerimi çıkartmak niyetindeydim, evde folyo da var, dedim ne duruyorsun, (helva yapsana:)) vakit de varken dene bakalım, kanırtmadan çizmeden uğraşmadan çıkartabiliyor musun? Dedikleri kadar var mı yani :)


Öncelikle, iki eli birden yapmaya çalışmak pek akıllıca değilmiş :) Tek el paketliyken öbürünü de paketlemek yetenek ve emek istiyor - sevgi neydi, sevgi emekti a dostlar :) Ama bir şekilde becerdim, orası ayrı :) 
Neticeye bakacak olursak, gerçekten işe yarıyormuş ya la.. Folyo sonrası hiç bir ekstra işlem yapmadığım püripak temizcecik tırnaklarım yan tarafta, bu yöntemi düşünüp uygulayıp bugüne kadar blog ve vloglarda bizimle paylaşanlara mahsus selam ederim :)


You Might Also Like

10 yorum

  1. Aaa ne kadar ilginç valla ilk defa senin yazında gördüm en baya cahil kalmışım demek ki bu konuda ne guzel temizlemiş ellerini
    Bende deniycem yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bilmeyen biri okuduğu için ayrıca sevindim vallahi. amacına ulaşmış yazım ;)

      Sil
  2. Ben de deneyeceğim:))
    http://www.makyajurunlerm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haydi bakalım ;) en az bir beş dk beklemesi lazım bu arada :)

      Sil
  3. yöntemi beğenmene sevindim..genelde "kim ugraşcak o kadar" şeklinde yorumlar alıyorum ama simli oje sürmeyen bizi anlayamaz :)) ayrıca çook önemli bir artısı daha var eller öyle paketliyken hiçbişey yiyemiyosun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. damdan düşenin halinden damdan düşer anlar :) yorumuna bayıldım :) dün akşam ben aynen dediğin gibi geçtim tv karşısına, uzattım ayaklarımı, sardım tırnaklarımı, hatta beklerken sıkılıp instagramda da uzay manikürü diyerekten paylaşmışlığım da var! :) simli oje sürüp de çıkartmak için sürünmeyen, diyete girip de yememek için didinmeyen ne bilsin bu garibin halini :)

      Sil
  4. bu yöntemi mutlaka denicem simli ojeleri çıkarmak çok zor oluyor bazen :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için teşekkür ederim, bu arada düğün yakın galiba, şimdiden tebrik ederim, Allah bir yastıkta kocatsın inşallah :)

      Sil
  5. Cok iyiymis ben de sayende ogrenmis oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmeyenlerin okuması daha da güzel aslında :)

      bu arada bir kişi de demiyor ki alimünyum değil alüminyum olacak, teallaaam :)) ama düzeltmeyeyim, dağınık kalsın :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)