#Birfincansohbet - Ankaralı Bloggerlar Buluştuk :)

11:37

İlk defa bir Blogger buluşmasına katıldım, acemi bir blogger olarak beklentilerimin çok üstüne, sıcacık insanlarla tanıştım, vakit nasıl geçip gitti hiç anlamadım… Bu buluşmayı organize eden tüm güzel insanlara çok teşekkür ediyorum. Bana hiç yabancılık çektirmeyen Trendyandfriendly'ye, Discotopu'na, Bubenimpartim'e, Nailpolishism'e, Ssdesignbutik'e, Aliceinshoppingland'e, Kndnyp'e çok kocaman teşekkürlerimi ayrıca sunmak isterim :)

Mekanımız; Bistro Boteco da ayrıca gidilmesi gereken bir yer olarak not edildi, güler yüzleri ve tatlı ikramlarıyla gönlümüzü fethettiler. Fiyatları Tunalı standartlarına göre uygun bir yer, yeme içme konusunda da oldukça başarılı görünüyorlar, ben sadece kahve içmekle yetindim, malum, ama envai çeşit sipariş verildi ve çoğunluk siparişinden memnun kaldı. 

Bir diğer teşekkür de o gün bizi yalnız bırakmayan Lilakutu ve Bijouxroom'a gelsin, çok cici hediyeleriyle bizi şımarttılar :) 

Akupunktur iğnemin üzerindeki bant kulağımdaki deliği bloke etmemiş olsaydı, bu küpeleri hiç kulağımdan çıkartmazdım, seyretmelere doyamadım...




 











You Might Also Like

13 yorum

  1. ben de seni tanıdığım için çok mutluyum..Hediyeler güzelmiş,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum, aynı dilden konuşan insanlar görmek çok güzeldi. Bir de senle aynı işi yaptığımızı düşünürsek, erken kalkmak zorunda olmasaydın sabaha kadar konuşabilirdik :) çok memnun ve de mutluyum senle tanıştığım için, iyi ki gitmişim, iyi ki tanışmışız :)

      Sil
  2. Ben o fondüyü masaya armağan etmiştim aslında ama yemediğine üzülme tadı çok kötüydü :) iyiki gelmişsin çok güzel bir gündü ♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ivit ivit iyi ki gelmişim, çok kocaman sevindirik oldum, musmutlu ayrıldım yanınızdan :)
      tekrarında fayda var tabiii :)

      Sil
    2. Ayy ne kadar mıymıntı çıkmışım :S fondü çok çok kötüydü bebişim iyi ki yemedin ağzına zarar.. bu arada bloggera girmeye üşenen blogger, ben Güneş :)

      Sil
  3. Aiy ebn yorum yazmamımıydım ya da karıştı sanırım :)
    Tatlım iyi ki geldin ve iyi ki tanıştık çok güzel bir gündü kocaman sevgiler : ) Fondüüü yedimm bende ortak oldumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yorumunu görmek daha da çok sevindirdi beni. ah o fondü, nelere kadir :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım hediyelerini iyiki gittik valla özlüyorum ben görmeyince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, bu benimki ilk olduğundan herkese herşeye maydonoz olamadım :) bir dahakine daha bir konuya hakim olurum inşallah, iyi ki de gelmişim gerçekten, çok ama çok mutlu ayrıldım :)

      Sil
  5. iyi ki geldin vee aramıza hoşgeldin! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum, çoook teşekkür ederim ;)

      Sil
  6. Merhaba :)
    Ankaralı bloggerlar grubuna ve bu organizasyonlara nasıl katılabilirim?

    Teşekkürler..

    www.gezinceguzel.com
    triocookiehouse.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Takip ettiğim bloglardan birinin yazısında görmüştüm ben etkinlik duyurusunu ve e-posta gönderip beni de aranıza alın dedim :) Ayrıca bir grup var mı gerçekten bilmiyorum. Buralarda olup yukarıda yorum bırakan arkadaşlarımın bloglarına bakarsanız / takip ederseniz belki size yardımcı olabilirler, benim gibi yeni bir blogger ancak bu kadar cevap verebiliyor kusuruma bakmayın :)
      Selam ve sevgiler,

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)