Eksik bir şey mi var hayatımda?

11:54

Bak çayım sigaram, her şeyim tamam...


İnsanı durduk yere hüzünlendiren bir şarkı bu. Ezginin Günlüğü'nü bilen bilir mutlaka ama ben bu şarkıyla Leyla ile Mecnun dizisi sayesinde tanışmıştım ne yalan söyleyeyim. Ali Atay (Mecnun) versiyonunu daha çok sevmem de bundandır belki...

Eşim iki gün önce Yalan Dünya dizisindeki Eylem (Gonca Vuslateri) Beyaz Show'da bir şarkı söylemiş, çok da güzel söylemiş, şarkıyı ben bilmiyorum ama bir dinlesene demişti. Her hafta izlediğimiz dizinin fonunda ara ara çalan bu şarkıyı eşim daha önce fark etmemiş ben asıl buna şaşırdım ya, neyse :) Sonra da şaşırmalara doyamayarak Gonca Vuslateri'nin de oldukça güzel söylediğini gördüm, Beyaz'ın daha çok susmasını tercih ederdim tabii, orası ayrı.

Şimdi iki gündür kafamda bu şarkıyla yatıp kalkıyorum, Ali Atay beynimin çeperlerini yiyor, "terliklerimleee gelsem sanaaaa, sonunda aşkııı bulmuş gibiiiii" diyerekten :) Böyle naif şarkıları çok seviyorum, içim kıpırdanıyor, saf tarafıma hitap ediyor - yaşadığımı hissettiriyor ve eksik bir şeyim yok çok şükür dedirtiyor, daha da ne olsun, peehhh :))

Ali Atay Versiyonu







You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)