Fayda ve muz kabuğu?

12:44

http://hayat.milliyet.com.tr/asil-faydasi-kabugundaymis-/saglik/HayatHaberDetay/18.04.2013/1695349/default.htm?ref=milliyet_anasayfa

Cuma günü enstantanelerimi (öğle arası internette gezinmece de bunlardan biridir efenim) yaşadığım şu dakikalarda yukarıdaki haberi okumuş bulunuyorum, aferim!. Annelerimizden miras; elma, armut, vs. envai çeşit meyve için söylenen "asıl faydalı yeri kabuğu" geyiği (ki üşenen anne modelinde rastlanır bu durum, bi soy kabuğunu da yediriver bi zahmet, peh :)) hala sona ermemiş -  önce haber başlığını görüp bir kikirdedim, acaba neyin kabuğunu nerelerimize süreceğiz diye düşündüm, sonra da haberi tıklayıverdim. 

"Bu faydaları öğrendikten sonra kabuğunu çöpe atmak istemeyeceksiniz!" diyollaa :) 

Bildiğimiz muz kabuğu - pepedeki üzüntü ve muz kabuğunu çağrıştırdı hemen (yazar burada 80lerde çocuk olanlara sesleniyor:)) Nasırlara iyi gelmesi mi, ayakkabı cilası olarak kullanılması mı ya da dondurma! olarak yenebilmesi mi daha mühim bir faydası ben karar veremedim :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. muz kabuğunun içi ile eller ovulduğunda beyazlatıp yumuşattığını biliyordum ancak diğer özellikleri duymamıştım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay babasını, ben bunu bile bilmiyordum :) yere atılan muz kabuğuna basılıp düşülmemesi için asparagas bir haber gibi geldi yukardaki de bana :))

      Sil
    2. Hahahahaha bu düşünceye bayıldım :D Ben biliyordum ama sadece sivrisinek ısırıkları kısmını ve cidden de işe yarıyor ;)

      Sil
    3. cahilliğime doymayayım yahu :) bir ben bilmiyormuşum hiç bir faydasını :) şaşırmalara doyamadım resmen :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)