ikizlere takke? :)

13:03

Eskiden pazarlarda böyle bağırırlardı "ikizlere takkeee" diye, hala var mı bilmiyorum, en kısa zamanda sosyete pazarına gidip bir bakmak lazım :)

Efenim sütyen seçimi zor iş vesselam ve de pek mühim, beden ölçüsü bilmek gerek, "cup" ölçüsü bilmek gerek... aslında en güzeli bu işten anlayan bir danışman bulup (Marks&Spencer Tunalı'da vardı bir ara bu arkadaşlar) onlardan size uygun bedeni sormak. Velhasıl kelam, ben deneme yanılma yoluyla buldum kendi ölçümü, utangacım belki biraz :) Devlet yurdunda kalmanın getirdiği ultra bir rahatlığım vardır normalde benim, başkasının yanında çok rahat giyinir soyunurum, dert etmem böyle şeyleri - ama ciciklerimi hiç tanımadığım insanlara gösterme konusunda biraz utanmışım, itiraf ediyorum :) 

Neyse, nihayet bulduğuma göre ölçülerimi, mevcut sütyenleri yenileme vaktidir dedim kendimce, her ay ya da ne bileyim iki ayda bir güzel kaliteli sağlıklı bir sütyen alacağım kendime - ki her duruma uygun ve de en önemlisi bedenime uygun güzel sütyenlerim olsun. İlkini almış bulunuyorum efenim, ben 65TL'ye aldım ama daha uyguna internette de satılıyormuş (bir onbeş tl kar edebilirmişim tühh..) kendisi dikişsiz sütyen diye satılıyor ve ben şimdilik herşeye uysun diye ten rengini tercih ettim, bir de straplez giydiğimde askısız kullanabileyim diye böyle çok da yukarı çıkmayan birşey... umarım anlatabilmişimdir :)




http://shop.kom.com.tr/Urun/486/12/kom-sutyen---matilda-ithal.aspx

Çok ama çok memnunum bundan, siyah ve ten rengi dışında seçenekleri olsa seriyi tamamlarım o derece! Ha bir de unutmadan aynı dikişsiz serinin külotları da var, tek eksi yanı elde yıkamak gerekiyor.. üşengeç tembel bünyeme düşüncesi dahi yük oluyor, pffff :S
Bir de bu işin matematiğini yapmışlar, üç kere beeeş on beeeeşşş on beş on beş oonnn beeeeşş, benim matematikten anladığım ise bu şarkıdan öteye gitmez :)
http://www.modalife.net/857-Sutyen_secimi_nasil_olmali.html

You Might Also Like

5 yorum

  1. oo olmaz olur mu hiç :)
    bizim fındıkzade pazarında bir adam var her hafta farklı şeyler giyiyor :)
    önceden küçükken utanırdım böyle şeylerden, şimdi komik geliyor ..

    not: sen de benim temamı kullanıyormuşsun Bengü :) yanlız farkettin mi bilmem yazı karakterin Türkçe uyumlu olmadığı için, ş,ç,ı,ğ gibi türkçe karakterler büyük ve kalın puntolu görünüyor.
    bunu engellemek için, gelişmiş ayarlar kısmından yazı tipin değiştirebilirsin tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. :) çok sevindim hala bu sloganın yaşamasına ve hatta kikirdedim :)
    bu arada ayarları bir kurcalayayım bakayım, bende bir anormallik görünmüyor ama tarayıcıdan mı kaynaklı, bilemedim ben onu :)
    acemilik işte :) teşekkürler yorumun için, bi bakiim bakiiim ayarlara...

    YanıtlaSil
  3. selam Bengü :)
    ben de şöyle biliyorum, blogger kendi temasının dışında bir tema kullanıyorsan, yanıtla seçeneğini çalıştırmıyor. Ben de olmuyor mesela blogger teması değil bu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneeem, teşekkür ederim bilgiler için :)

      Sil
  4. haha uzun zamandır pazara gitmiyorum ama eminim öyle bağırıyorlardır, birde hatırladığım ya kafalarına yada gözlerine takıyorlardı sinek gibi hahaaa :)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)