ruhun gıdasını da eksik etmemek lazım vesselam!

09:54

Dün kan tahlili sonuçlarımı almıştım efenim, sonra da diyetisyenin yollarına düştüm, emelime ulaşana kadar her hafta devam edecek süreçte yol aldım, uzun lafın kısası. Kolesterol değerim yüksek, onu da diyetle halledeceğiz dedi doktorum, amin dedim ben de :)

Dün itibariyle 2,8kg. vermişim, kendimi tebrik etmek için hemen tavşan kulağı saç bantlarından aldım, hani şu içinden tel geçenlerden, şekilden şekle giriyor meret, pek şirinlerdi, kurukafalı, kalpli, çiçekli, üç tane aldım (tanesi 2,5tl olunca abarttım, evet - hem de üçünü 6,5tl'ye aldım, 1tl de göz kırpan tezgahtardan indirim efenim :)).

Bir de notlarımı paylaştım doktorla, yediğimi içtiğimi o günkü hissiyatımı vs. not alıyorum, çünkü insan doktora gidince bazı şeyleri sormayı ya da söylemeyi unutabiliyor. Reglimin 1. diyetiminse 2. gününde çok acıktığımı söyledim, keşke bu kadar yakın zamanda regl olacağını söyleseydin ona göre önlem alırdık dedi - bir PKO hastası kestiremiyor bunu doktorcuuummm dedim, vallaha da dedim! :)


Ben öyle hayatında her şeyi not alan biri değilim (işyeri hariç!) - not alırsam genellikle paşa gönlümün hoşuna giden şeyleri not alırım.. (Bu kadar şey dediğimi ortaokuldaki Türkçe öğretmenim görmesin!)
Radyoda /TV'de gördüğüm bir şarkı/albüm/kitap/film olur bu şeylerden çoğu, müsait olduğumda hemen google'a bakarım, dinlerim okurum araştırırım. Dün diyetisyende beklerken de iki tane şarkıyı not alıverdim hemen, birincisi pek çok sevdiğim P!nk'ten geliyor efenim hem de balkaymak bir düet Fun'ın solistiyle:



Diğeri de tam clubber bir şarkı, içimdeki zenci sövüp sayıyor gibi, kaldır o beyaz k*çını dostum! :) this is f*cking awesome! (lyrics) :)



You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)