Yarın ne yapıyorum? #Angaralı Bloggerlar Buluşuyor!

15:15

Yarın doktor randevum var, umarım işim çabuk biter de geç kalmam buluşmaya. Bir yerlere geç kalmayı hiç sevmeyenlerdenim, biri beni bekletirse (abartmamak kaydıyla) çok dert değil ama ben birini bekletiyorsam içim içimi yer, çok ama çok mahçup olurum. 

Ne giysem diye de düşünmedim değil, evet cici cici gitmek istiyorum elbette ama Angara'ya ne henüz bahar geldi ne de tam olarak kış havası hakim, bir yağıyor bir açıyor, azıcık terletiyor, biraz basıyor... Çareyi rahat ve kat kat giyinmekte bulacağım sanırım..

Bu arada bol bol fotoğraf çekip sohbet etmek istiyorum, aralarına alsınlar beni istiyorum :)

Heyecanlıyım daha yolun başındayım... (Burak Kut'tan geliyor efenim:))

You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)