Zayıflama Macerası 1. Adım: Atatürk Hastanesi Endotem Semt Polikliniği

09:25

1 Nisan sabahı saat 05.30'da sabah ezanından önce kalktım. Malum, gidilecek yer devlet hastanesi ve nuh nebiden kalma zorunlulukları yerine getirmek gerek. 6.15 gibi vardım, danışmadan sıra numarası aldım! 10. sırayı aldım, endokrinoloji için 5 adet doktor var, demek ki benden erken kalkanlar da var - elbette varlar, içerisi ana-baba günü, şehir dışından gelen de pek çok insan var, yaşlısı genci, envai çeşit. Oturup bekleme olasılığı yok, 8.00'de kayıt başlayacak dediler, ofise gidip orada bekledim. 8.00'e yirmi kala ne olur ne olmaz diyerek gittim ki iyi ki de öyle yapmışım, birincisi ben devlet dairelerinde hastanelerde veya bilimum kurumlarda pek yol yordam bilen, usul erkan bilen biri değilim. Herşeyi en az ikişer kere sora sora bulurum, kayıt nedir, sıra işe yarar mı aradan kaynarlar mı, sabahın köründe gitmem iyi oldu mu? - kafamda deli sorular, dırırımmm :)

Efenim neyse, biraz beklemece, biraz yorulmaca, en nihayetinde kan verip emele ulaşmaca sürecim 9.30'da tamamlandı (benim doktorum 8.15 gibi hasta bakmaya başladı, 10. sıradaydım, 9.00 gibi sıra geldi bana, sonra kan ver vs derken 9.30'da çıkmıştım poliklinikten).

Peki ben niye kan verdim? Hain emellerim arasında neler var? ENDOTEM Semt Polikliniği, Ankara'da ikamet edenler için bulunmaz bir nimet. Beş kuruş para ödemeden, sadece sosyal güvencemle diabet, hormon, tiroid, açlık kan şekeri, gibi pek çok değerime baktırabileceğim bir yer olduğunu öğrenmemle bu maceraya atılmam bir oldu. Sanırım ultrason ve diğer görüntüleme cihazlarında bir miktar fark ödeniyor, ama emin değilim. Özel laboratuarlarda bu işlemler daha kolay yaptırılıyor ancak oldukça masraflı ve diyetisyene de para vererek gitmeye karar verdiğimden diğer kontrollerimi daha yorucu ancak ekonomik yollardan yapmak zorundayım, bütçem de bir yere kadar :) Hem kendim için bir gün ayırıp üç doktor birden göreceğim bu günü ayarlamak bile beni oldukça mutlu etmeye yetti. İlk aşamayı böylece tamamladım, sonuçlarımı bir hafta sonraki konsültasyonda doktor söyleyecek. Umarım herhangi bir sağlık sıkıntım yoktur, hem kilo vermek daha da önemlisi hem de sağlıklı yaşayabilmek için.

You Might Also Like

0 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)