Geçen hafta nasıl geçti?

15:30

Konu başlıkları yukarıdaki gibi, detaya inecek olursam Kardelen Blog'un çok sevgili sahibesi Kübra ile buluştuk. Blogundaki satışından Benefit'in Glam Therefore I am makyaj setini satın aldım, fırsat bu fırsat deyip vaktin var mı - bir şeyler içelim mi dememle beraber iki çift lafın belini kırdık. Blogger buluşmasında görmüştüm kendisini ama sohbet fırsatımız olmamıştı, şimdi gerçekten tanışmış olduk, sıcaklığı, samimiyeti ve getirdiği ürünün kullanılmamış olmasını gösterirkenki dürüstlüğü ile çok yakın hissettim kendime, o da bir başak burcu sanırım :) Gelelim aldığım ciciye ve de haftasonu kendisiyle yaptığım ilk denemeye:
Setin içindeki farların pigmentasyonu gayet iyi, tozutmuyor, kalıcılığı Angara'nın sıcak geçen Pazarına göre (25-30 derece) çok iyiydi - hiç dağılmadı, birikmedi. Allık çok tatlı hafif bir pembelik veriyor, hem pembe hem turuncu/bronz tonlarındaki allıkları kullanan biri olarak beni ziyadesiyle memnun etti, kalıcılığı bunun da oldukça iyiydi. İçindeki "girl meets pearl" renkli aydınlatıcısı benim kılcal damar çatlamasından muzdarip yanaklarımda pek bir şey ifade etmedi. Dudak parlatıcısı resimde göründüğü üzere "nude" yani ten rengi gibi, yapış yapış değil, bunu ayrıca da satın alırım dediğim, kokusu dokusuyla ve de duruşuyla pek beğendiğim bir ürün oldu. Setin içinden bir tek maskara bana hiç bir şey ifade etmedi, tek tek ayırıyor kirpikleri ama toz toz döküldü gün içerisinde, yoğunluk ya da uzatma gibi bir etkisi de yok, olmasa da olurmuş :) 

İyileştim sanırım derken yine babet giydim haftasonu - ki ne illet bir şeymiş yahu! Babet giyene kadar tüm ağrım sızım ortadan kalkmıştı ama yine baldırlarım çekiyor! (o ne demekse!) Babet bana yaramıyor azizim, olmuyor... Şaka bir yana geçti tüm şikayetlerim, bir de babet giymezsem tam süper olacak buna daha da emin oldum. 

Eşimin kuzeni, oğlu, dayısı ve yengesiyle bilmemkaçıncı kez Beypazarı'na gittik, hava da cehennem sıcağıydı, hava durumu tahmincilerine sövdüm de sövdüm - hani yağmur yağacağıdı? Beypazarı'ndaki teyzeleri çok seviyorum ben, çok samimiler, ikramları bol, çakal esnaf da var yok değil ama o teyzeler çok tatlı :) Bir de eğlenceli etiketler - yazılar vardı, Angara'nın "g"si ile:





Behzat Ç.'nin yeri apayrı benim için, Angaralı bir dizi olması, amirimin depresif halleri, Akbaba ile üniversitedeyken (o daha DJ ve bar işletmecisi iken) tanışıklığımız (o şimdi hatırlamaz beni ama olsun :)) nedeniyle aaa Berkan da var, izlesek ya la deyip izlemeye başlamamız, her bir karakteri ve hikayesi ile aykırılığı ve bir o kadar bizden hissettirmesi.. Her güzel şey gibi bu da bitti, finali bizi tatmin etti açıkçası ama hepi topu kaç dizi izliyorum ki (çok lazım ya!) bitmesi üzdü ne yalan söyleyeyim...

Survivor izliyorum, izlemekten de kendimi alıkoyamıyorum, aptal kutusu dedikleri şey bu herhalde, melül melül izliyorum, itiraf ediyorum - zevk alıyorum izlerken :) Bizim evde favorimiz ünlülerden Cengiz, ünsüzlerden Murat efenim :) 

Eveet zurnanın zırt dediği nokta, kilolar lar lar... Antibiyotik ve de diğer ilaçların etkisiyle davul gibi şiştim, ödem topladım, balon gibi oldum, ayak bileğimin kemikleri görünmüyor - o derece! Toplamda 1,5 kg. şiştim ama yarısını verdim sayılır, geriye kaldı 800 gr. bunu da verince sıfıra sıfır, hiç hastalanmamış gibi olacağım inşallah - ne kadar da hassas bir o kadar da su toplayan vücudum var. Geçen hafta ortasında sabah kalkıp hüngür hüngür ağladım, gram gram verdiğim kiloları iki gün içerisinde hoop ödem diye geri aldığımı görünce, bir de her yerlerim ağrıyordu tabii, hassaslaştım iyice, koyuverdim gitti. Bu hafta iyiyim çok şükür, bir de baktım ki ödemler de kalıcı değil, gene mutlu oldum - aslında ne kadar kolay mutlu olabiliyorum ama üzülmem de bir o kadar kolay olmasa?

Geçen hafta hastalanınca diyetisyeni aramış, gelemeyeceğim durum böyle böyle demiştim. Hemşire de geçmiş olsun dileyip ben doktora danışayım yapabileceğimiz bir şey var mı diye  demişti - bir hafta geçti sesleri solukları çıkmadı anasını satayım. Gebersem bir halttan haberleri olmayacak, olmaz olsun dedim ben de, ikinci kez şans vermiştim onu da böyle harcadılar, ne diyeyim, tavşan dağa mı küsmüş vallahi umurumda değil... Yeni bir doktor arayışındayım, eski doktorumla da görüşebilirim, bilemiyorum...

Haziran başında Adana'ya gitmem gerekiyor, belki o zamana kadar bir kere daha şimdiki doktoruma görünürüm ya da Adana dönüşü için başka randevular ayarlamaya çalışırım, bu bıkkınlık hissiyatı da kötü pehhh... Ama boş durmuyorum bu arada, ödem söktürücü bir diyet listesi uyguluyorum (daha bugün ilk günü - bakalım bakalım) meşhur diyetisyen Taylan Kümeli hanımın kızı tarafından hazırlanmış bugüne kadar gördüğüm en kapsamlı diyet blogundan faydalanacağım - en azından yeni bir doktora başlayıncaya kadar. Ödemciğime iyi gelirse bu diyet gerisini de getirebilirim elbette, göreceğiz efenim...

Buraya kadar okuduysanız, Beypazarı havucu ve suyuna gönderme yaparak sloganlarını belirtmek isterim efenim: Siz hiç gözlük takan tavşan gördünüz mü? 

Esen kalın, Pazartesi de Allah'ın günü, sendromsuz geçirin - geçirtin :))


You Might Also Like

12 yorum

  1. Evetttt.. İkinci yorum yazma denememle karşınızdayım :D Ben yorum onaylama şeysini hesaba katmayıp sayfayı kapattım ve kapatırken de yoğğğ dedim ama iş işten çoktan geçmişti >.< O siz insan mısınız hadi bakalım bize de bi kanıtla şeysini kaldırmaya ne dersin, sadece yorumları sen onaylasan ;) Hani ben gibi şapşikler olabilir başka :D
    Artık esas yorumuma geçiim :D Yazı uzun olunca benimde uzun yorum yazasım geldi heralde :D Güle güle kullan yeni cicini, Kübra blogunda yazınca Bengü kesin bizim Bengü'dür ve bingo :D
    Kilo ve ödem konusunda üzülme atarsın ödemi yakında ve kilolarıda çatır çatır vereceğine eminim ben ;) Umarım iyi bir diyetisyen bulursun yada senin ki daha ilgili hale gelir ;)
    Bir de birde iyileşmene çok sevindimm!! ♥
    Diğer yorumum daha uzunca ve ayrıntılıydı ama hatırlamıyom neler yazdığımı :D
    Neyse sen anladın bence ama, öpüyorum!! Özledim bu arada bir ara buluşalımm :* ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan mısın şeysinin farkında bile değilim, bir bakayım bakayım :) önce bulmam lazım! :)
      uzun uzun yorumlara bayılıyorum ♥♥♥, nefes almadan bir solukta yazıyorum ben de, yorumlar uzayınca karşıdaki de aynısını yapıyormuş gibi geliyor, ya da bu benim hüsnü kuruntum :)
      ismim yanlış anlaşılmaya çok müsait ama çok da fazla bulunmadığından akılda (yanlış da olsa!) kalıyor :)
      bir de kesinlikle buluşalım diyorum, mutlaka hem de en kısa zamanda! :* ♥

      Sil
  2. iyileşmene sevindim canım,ödemde gitmiş sayılır artık.Survivor bizim evde de favori hatta Cengiz'le Murat bizimde en sevdiklerimiz:)
    Umarım gönlüne göre bir doktor bulursun çünkü bu konu çok hassas insan gerçekten karşısındakini sevmek ve güven duymak istiyor,tabi birde önemsendiğini hissetmek...Kendine çok iyi bak,bir süre daha babetlerden uzak dur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödemden geri sayımda kaldı 300 gr., gidecek hepiciği gidecek biliyorum! :) Doktor konusunda şanssız bir başlangıç yaptım ama inşallah bana uygun birisini bulacağım. Survivor bizim evin neşesi gibi oldu, bakalım ilerleyen günlerde neler olacak, heyecanla takip ediyoruz :)
      Bu sabah yine babet giydim, inadım inat yani :)

      Sil
  3. Bana noluo da okudugum seyin altina yorum yazmammmmm lazim diyip not alip unutuyorummm kanimca oynattm,))) oncelikle guzel sozleriniz icin sonsuz tesekkurlerrr,valla basak burcuyum ehueju 30 AGustos :) yukselen de yay olunca hem durust hemde bazen patavatsiz oluyorsun :) blog satisini hakikaten cok onemsedim ki insanlar para veriyorlar en iyisini almalilar diye dusunuyorum ben,hep derim kendini onemsedigin kadar cevreni onemsersen kisilik sahibisi :) sana gelinceeee,asil tatli olan sensin...bir de o gun cenem acildi ki senden sonra baya baya kizdim da kendime ben,ne cok konustum diyerekten...gorusucez o sadece jeneriktiiii:) instagramdan da hep bakiyorummm cok da yakisan sevimli bi ciftsiniz o da ayri bak;)) bence yavastan da bebis dusun ne de guzel olurrr...gene cenen klavyeye vurdu bak susmuormmmm;) iwit sustum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 18 Eylül, yükselenim de başak! :) iyi ki de çenen açılmış, hiç sevmem öyle sus pus :) bebiş istiyoruz da şartlar müsait değil be yaa, var bir iki senemiz daha, bunlar hep kısmet :)
      görüşelim tabii, mutlaka görüşelim, tatlı yorumların için ayrıca teşekkür ederim, :* ♥

      Sil
  4. Gecmis olsun cnm güzel bi hafta olmuş beypazari esnafının bazıları cidden çok çakal ama teyzeler pek bi sevimli cidden
    Kilo olayı benimde kafamda strese girdikce yiyorum diyet yapacagım dediğim bun iştahım daha da açılıyor resmen bıktım bu iradesizlimden benimde bi ablam var Akapunktura gitmiş oda atakulenin ordaymis adam deliymis çok komik falan dedi burcuna kadar biliyormuş fln ona got dedi ama her hafta 150 lira vermek suam için beni çok zorlar Nişan isleri var çünkü
    Aksam köpeğimle beraber koşuyum diyorum kıçımı kaldıramıyorum aksam da yorgunluktan spor salonuna yazılsam dedim bizim oralarda pek iç açıcı spor salonu yok hanzo dolu anlıycan ona zaman ayırsam gider koşarım diye de düşünüyorum iki ucu boklu dere anlıycan
    Neyseki sem kiloları vermeye başladın benim daha yerinde dürüyor hepsi aslında azımli bi ınsanım normallere isin icine yemek girince olamıyorum :)
    Hepimiz için hayırlısı inşallah
    Kübraya güzel vakit geçirmenize çok sevindim kübra bi tanedir elinden geldikçe her seye koşturur yardımcı olur dağılsın benim blog da çok emegi var kübranın
    Bi ara hep beraber toplanalım ya ben seve seve gelirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stres tüm kötülüklerin anası! diye slogan atasım var o derece :) Sakinleşince herşey nasıl da düzene giriyor aslında, söylemesi kolay yapması bir o kadar zor - ama denemek lazım kesinlikle :) Ben de haftalık 150 TL vermek istemiyorum açıkçası ama akışına bıraktım biraz, sıkmak istemiyorum bünyeyi. Havadan nem kaptığımı bile düşünüyorum bazen, o nem de sıvı hale gelince ödem oluyor, hastalık oluyor felan, var böyle garip düşüncelerim :)
      Spor salonu beni o kadar sıkıyor ki, koşu bandında esnemeye başladığımı bilirim! Kesinlikle benlik değil, saatlerce sahilde yürü, ormanlık alanda koş de ona varım ama bu spor salonu basıyor bana resmen ;)
      Bugün çok eski bir dostumla buluştuk, bir sürü kilo verdin neden hala uğraşıyorsun dedi. Son 10 kg. kaldı bir verebilsem dedim, belki de optimum kilon budur kurcalamasana dedi. Çok güldüm, az biraz hak verdim ama ben tartıda görmek istediğim rakamı görmeye kararlıyım, Allah yardımcımız olsun! :)
      Bir ara toplanmalıyız bence de - "Ankaralı Bloggerlar Yaza Merhaba Diyor" nasıl ama? Ya da daha minimal de olaiblir toplantımız, ben hepsine varım - elimden gelen desteği de sağlarım.

      Sil
  5. 4 gatlı gonak beni bitirdi hahah :D
    Bu arada umarım hemencecik atarsın ödemi de,kiloları da :)
    Bende kilo vermek istiyorum ama bir türü motive olamıyoruum -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar eglenceli fotograflar var ki, ayri bir yazi cikar ;) ve her kadinin vermek istedigi birkac kilosu var, umarim hepimiz tartida istedigimiz rakami goruruz, amin :)

      Sil
  6. Survivor bu sezon deli gibi izliyorum, Murat kuzenimiz..herkesten ayrıca oy bekliyoruz :)))
    Ben ne zaman babet giymeye kalksam bi hafta bacaklarım kasılıyo, bacaklarımın arkası çekiliyor, neresi rahat bunların bilmiyorum.
    Beypazarına uzun zamandır gitmiyorum ama bu resimlerden sonra ilk fırsatta gidilecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat bizim de favorimiz, hayatımda ilk defa bir yarışmada oy kullanacağım sanırım :)
      Ahh bu babetler, ben de rahat ettireni bulamadım henüz! :)
      Angara'nın kısır döngü gezi yerleri olması sebebiyle senede en az bir defa gidiyoruz, gelen misafiri gezdirmek adına :) Ben her gittiğimde çok eğleniyorum, fahri hemşehri seçsinler beni bence :) Dört gatlı gonak da verebilirler :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)