Gündem: güngörmedik işler ve bendeniz...

18:49

Öncelikle, Reyhanlı'da ocağına ateş düşen ailelere baş sağlığı diliyorum, bu topraklar ne zaman barışa kavuşacak - ki benim hala umudum var diyorum!

Her şey geçen haftasonu iki çift babet almamla başladı diye düşünüyorum. Benim 40,5 numara ayacıklarıma her ayakkabı olmuyor, mevsimi geldi diye gittim özene bezene babetler seçtim kendime, geçen hafta Pazartesi günü de hemen giyiverdim. Sıkmadı, vurmadı ama baldırlarım çekti, dizlerim ağrıdı ertesi günü, sonraki gün ve ondan sonraki gün de... Haftasonu iyiydim, Cumartesi öğleden sonra şiddetli bir boyun + baş ağrısı başladı, çaktım majeziği (küçük mavi mutluluk haplarım onlar benim - ama siz denemeyin e mi!) baş ağrısı geçti de boyun ağrısı kalakaldı. Öğleden sonra dışarılarda gezip tozmama ve de yeni telefonumla saatler geçirmeme bağladım ağrıları, yine takmadım umursamadım efenim. Pazar günü ise evi şöyle bir kırkladık eşimle, boyun ağrısı öyle duruyordu, çok dert etmedim ama temizlik işinin sonuna doğru baldır bacak, boyun, kol, serçe parmağımın kemikceğizi dahil her yanım ağrımaya başlamıştı. Çok yoruldum pehh dedim, takmadım yine - sonra "ben istiyor duj" dedim kendimi de kırkladım ki bir baktım vücudumda kızarıklıklar baş göstermiş, ürtikerdir (kurdeşen) amaan dedim, ama kaşınmıyorum da... Neyse ben en iyisi yatayım bu ağrılar, döküntüler geçer dedim - ama gece boyu uyandım durdum. Sabah merdivenleri yengeç gibi indim, bacaklar kasılmış açılmıyor... İşyerindekiler sende bir gariplik var iyi misin demeseler ve de zatürree olan personeli saymasalar daha da hastaneye gideceğim yoktu anlayacağınız... Babetti, dua edip geri getirdiğime inandığım serin havalardı, temizlikti, ottu püsürdü derken gitmezdim ben.

Sonra gittim, doktor bana bir çare dedim, işyerinde zatürree olanlar var, tırstım dedim; hele bak kollarıma bacaklarıma - belim bıkınım her bir yerlerim ağrıyor dedim. Otur şöyle hemen dedi, artrit dedi, kan tahlili istedi, teşhisi doğruladı. Eklemlerimde iltihap varmış, kırk yıl düşünsem (engin tıp bilgime dayanarak söylüyorum!) kızarıklık, eklem ağrısı vs. birbirine bağlayamazdım ben - uzman doktor kendime göre hem alerji hem de yorgunluğa ve babet giymeye bağlı eklem ağrısı teşhisi koyardım! Tıp böyle birşey işte, sen konduramıyorsun ama onlar benzetiyor yahu şıp diye teşhis koyuyor :) Aldım ilaçlarımı, şifa olsun diye yuttum hemen, amin!

Anneler günü geldi geçti, kendi anneminkini ve de ailedeki diğer annelerinkini uzaktan kutladım. Blogumu okuyan tüm annelerinkini (geleceğin annelerinin ve özellikle sayısız öğrenciye annelik yapmış öğretmenlerin) de biraz gecikmeli olarak kutlamak isterim.

Bu arada indirimlere dair alışveriş vs. yapmamanın haklı gururunu yaşıyorum! :)

Bugün diyetisyenle randevum vardı, iyi hissetmiyorum hastayım gelemeyeceğim dedim, iyi hissedince ararım sizi dedim, bir yanım da değiştirmek istiyor zaten, bahane olur belki arada doktor değiştiririm - kim bilir?

You Might Also Like

6 yorum

  1. bende olsam kesin babete bağlar, onu atar gider yenisini alırdım :D :D

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun tekrar tekrar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tekrar teşekkür ederim ;)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)