Kısa kısa...

09:08

İhsan Oktay Anar'ın son kitabı Yedinci Günü bitirebilmenin ayrı bir gururunu yaşıyorum efenim, sıkıldığımda, bırakma eşiğine geldiğimde bitiremeyeceğimi düşünmüştüm, ha gayret son bir ittirmeyle tekrar başladım ve okuduğuma memnun olduğum kitaplardan biri oldu, bir Puslu Kıtalar Atlası değil elbette (bir Alex hiç değil!) ama yine aynı şekilde tempo biraz daha düşük türlü maceralar var içinde, tavsiye ediyorum efenim, zevkle...


Güzel ülkemde olup bitenlerden dolayı hüznüm devam ediyor, aynı şekilde modern tıbbın teşhis koyamadığı bacak ağrım da öyle... 

Ağrılarıma henüz teşhis konulamadığından mütevellit alternatif yollara başvurdum, sülük ve ozon tedavisi yaptırmaya başladım, henüz ikinci seansa bugün gideceğim, üç ya da dörtten sonra değişikliği hissetmem gerekiyormuş, gidenler öyle diyollaaa, işe yaramasını çok ama çok istiyorum, bakalım bakalım...

Haftasonu annem, babam, anneannem, eşim ve ben Mersin'e, eşimin ailesinin yayla evine gidiyoruz, tüm aile bir araya geleceği için çok mutluyum, kazasız belasız gider geliriz inşallah... Gidince ne mi yapacağım, kirazlara dalacağım efenim, bir yandan aile sevgisi depolarken bir yandan da kiraz komasına gireceğim, böyle fantazilerim var!.. 

Teknolojiden uzak kalma fikri şu aşamada hoşuma gitmiyor ama belki de kafa dağıtmaya ihtiyacım vardır, yorgun hissediyorum hem de çok yorgun...










You Might Also Like

6 yorum

  1. Merhabalar canım,
    Çok geçmiş olsun diyorum, inşallah tedavinin faydasını görürsün canım. Bloğunu severek takip ediyorum bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Kocaman sevgilerimi bıraktım....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Çok teşekkür ederim, bir an önce geçer inşallah.
      Ben seni takip ediyorum zaten, daha nice güzel günlerde buluşmak üzere, selam ve sevgiler efenim :)

      Sil
  2. çok geçmiş olsun canım umarım biran önce geçer ağrıların.yayla evi kulağa çok hoş geliyor iyi tatiller şimdiden,mutlu mutlu git mutlu mutlu gel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, bu sene yaz tatili yapamayacağımızdan her fırsatı değerlendirmek istiyorum, topallığım da geçerse tam süper olacak! :)

      Sil
  3. Evet kesinlikle katılıyorum bir Puslu Kıtalar Atlası olamamış malesef.. Ben de sıkılarak okumuştum ama ne de olsa İhsan Oktay Anar..
    Çok çok geçmiş olsun diliyorum arkadaşım inşallah ağrılarına Yayla havası çok iyi gelir. Baba memleketim Tarsus olduğu için pek severim Namrun yaylasını yani Çamlıyaylayı..
    Selam söyle memleketime..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağrılarım bitti gibi, yayla havası, koşulsuz aile sevgisi, sülük ve ozon terapisi hepsi birden işe yaradı sanırım :))
      İyi dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim, eşimin ailesinin yaylası Güzelyayla (eski adıyla Kızılbağ), Çamlıyayla yolundan ilerliyoruz biz de giderken.
      Selamlar sevgiler bizden efenim :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)