İtiraf: Tatile gitmek için çalışıyorum! :)

11:53

Son iki haftadır enerjim bir yüksek pir yüksek, dedim neler oluyor :)

Sonra fark ettim ki, (topallıktan kurtulmanın verdiği mutlulukla ki herşeyin başı sağlık bir kez daha anladım) bayram öncesi dört güncük de olsa son anda planladığımız tatile odaklanmış zihnim, resmen durmaksızın endorfin salgılıyorum, enginlere sığmıyor, taşıyor taşıyorum efenim! Bir de atom karıncayım ki sormayın gitsin, evin tüm perdelerini yıkadım, kıyafet ayıkladım (verilecekler, atılacaklar), evi kırkladım eksiği gediği ne varsa tamamladım, işte de aynı şekilde, ekstra tercümeler yaptım, işlerimi hızlı hızlı bitirip ofisten erken çıktım, utanmasam amuda kalkıp yürüyeceğim o derece! 


Bir de unutmadan söyleyeyim, gençlerle gençleşiyorum efenim: shewgy, ssdesignbutik ve j.d. ile buluşma fırsatımız oldu, enerji patlamalarımın nedeni bu da olabilir tabii ki :)

Kısacık da olsa tatil fikri, sonrasında Ramazan Bayramında ailemi memleketimi ve çocukluk arkadaşlarımı görecek olmam kafamda ne kadar sıkıntı varsa susturmuş durumda; gerçekten tatile gitmek ve mutlu olmak için çalışıyorum ben yahu, başka bir neden yok şu anda gözümde :)

Yaklaşık iki hafta olmayacağım buralarda, bayramınızı şimdiden kutlarım, büyüklerimin ellerinden küçüklerimin yanaklarından öperim (gözden öpmek de neden hiç anlayamadım :)). 

Çocukluğumda kapı kapı dolaşıp şeker toplamak olan bayram bugün benim için memlekete gitmek, bir daha göremeyebileceğin elleri öpmek , mezarları ziyaret edip dua etmek, ailemle birlikte vakit geçirmek demek, tatil değil benim için bayram, güzel bir vazife.

Herkese şimdiden iyi bayramlar diliyorum, selam ve sevgiyle kalın efenim!

Bu arada Mersin'de topladığımız kiraz ve vişnelerden ikram etmeyi unutmuştum ben size değil mi? 







You Might Also Like

10 yorum

  1. Hani bayramda el öpcek harçlık alcaktık?? :D
    Koskocaman iyi tatilleeerr :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzüklerin bende bebeğim, ayrıca harçlığını da ayırdım, ilk görüşmemizde elimi öper öpmez vericiiiim :)))

      Sil
  2. Yazı tam beni anlatmış ikimizde aynınız valla
    Bende Bayram arasındaki Pazartesi saliyi patrondan izin aldım 9 güne tamamladım tatil için yıllık iznim maalesef daha 1 yıllık çalışan olmadım için yoktu ama patronu kandırdım aldım iznimi
    Sevdiceğimle güzel bi tatile cikicaz cuma aksamı Bodrum'a doğru
    Aynı senin gibi cok heyecanlıyım icim icime sığmıyor
    Niyetli olmama rağmen daha çalışkan aktif dediğin gibi atom karında moduna girdim
    Senin yaptığın gibi bikini mayoları tatilde giyecekleri çıkardım verilecekleri verdim :) odamı bu sayede tekrar düzenledik hurclae dolap üstlerine baza altılarına kondu evde ne var ne yoksa düzenlendi
    Ablam tatilde diye oğlum tarçinla bas basa kaldık iftar davetleri eve misafir çağırma derken o yoğunlukta tarçinla güzel vakitler geçirdik sabah normal saatimden erken kalkıp oğlumu gezdirdim akşamları saatlerde oynadık gören duyan ekin masallah ne oldun sen diyor
    Simdi sende yazinca anladım bana ne olduğunu mutluluktan tatile gidicem önündeki haftam güzel şeylerle planlı tüm pozitiflikler benimle :)
    Keske hep böyle olsam dedim bi an ama nerde :)
    Seninde cok güzel olanların varmış bayılıyorum memleket gezilerine bende eğer tatil yapmış olsaydım kesinlikle bende böyle bi Seyahat planlardim
    Yolculuk yapmayı seviyorum yanında kafa dengi insanlar olunca
    Sana iyi gezmeler canım bol bol ani ve foto bekliyoruz
    Şimdiden Bayramı'nı kutlarım
    Gözlerinden de öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende izin bol da, alabilecek serbestliğim yok, kimse ben yokken işlerime bakmak istemiyor, gergin stresli biraz işim.
      Yaa her sabah kalkar kalkmaz ilk işim eşime "biz tatile gitçez dimiii" diye şımarmak oluyor, içim içime sığmıyor gerçekten de, aynı hisleri yaşıyoruz desene :))
      Daha önce hiç gitmediğim bir yere gideceğim bu sene, dört güncük ama ya, yeter inşallah, yoksa daha deniz yüzü göremem herhalde ^^
      Ben de senin bayramını kutlarım şimdiden, yüz yüze görüşünce elini öpüp harçlığımı alırım ama, öpüp kaçamazsın ööyyleee, heheheh :))

      Sil
    2. Yorum yerine post yazmışim direk ben :) tekrar okuyunca cok uzun yazdığımı fark ettim :)
      Kaçmak yok beraber harçlıklaşacagiz :)

      Sil
  3. Madem harçlıklarımız kenara ayrıldı tamam gidebilirsin :P
    Dün zaten izin vermiştik sana, ama tekrar öpmek gerek o yüzden koccaman öperim seni bebik, çook harika bir tatil geçir ♥ Muuuuahhh :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy ben de kocaman öperim bir sürü ♥
      Harçlıklar tamamdır, bir dahaki görüşmede elimi öpen harçlığı kapar :) Heheheheh ^.^

      Sil
  4. :)şimdiden iyi bayramlar sana o zaman :) bizde cumartesi çıkıyoruz aynı duyguları bende yaşıyorum :)
    işlerimi başkasına bırakmak istemiyorum geldiğimde kontrollerini yapmak istemediğimden deli gibiyim şu anda :) ama biraz mola verip blogları okumadan da yapamıyorum :)
    http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sana da iyi bayramlar :) geçen sene yıllık izin aldığımda eski genel müdürüm istifa etmişti! izin almaya korkar oldum, işte durumlar hep karışık hep gergin, hiç kafam rahat olmuyorum izindeyken, o yüzden yeni taktiğim; genel müdür ne zaman izne çıksa ben de o zaman çıkmaya çalışıyorum :)

      Sil
  5. Ben geldim de yazıyorum hani : )
    bebişim bol bol eğlenn gez gellll dinlen daha enerjik dol bayramdan sonra işlerimizz var yanii : )

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)