Kimler bikini giymeli?..

09:34

Yekten cevap vereyim, kim ne istiyorsa onu giymeli - giyebilmeli efenim.. de ben göbeğime bakıyorum, bikiniye bakıyorum, öyle bakışıyoruz karşılıklı filan.. aklımdan geçenler şu minvalde:
- 42 beden hatunsun, neyine senin bikini mikini?
- illa o göbeği sereceksin değil mi?
- neden mekik çekmiyorum, iki haftaya gider biraz belki (ohhaa!!)
- yahu insanlar 100 kg ama senin kadar dert etmiyor ne giydiğini! (emrah kaşları mode on - ben de takmamak istiyorum ağbiiiyy :))
- google da "plus size bikini" yaz bakalım, ne tarz giyersen daha hoş durur (araştırmacı kişilik!)
- yok arkadaş, bir de eşine sor bakalım (ahahahah, sabah sabah insanı derde kedere gark eden sorularla boğmaca!)
- off, puff, tıss (giymek istiyorum, çirkin görünecek biliyorum, umurumda değil ben böyle de güzelim - diyemiyorum!)

İnsanın kendine işkence etmesi için envai çeşit yol var biliyorum, ben bugün bu yolu seçtim! 

Sevgiyle kalın, herşeyden önce kendinizi sevin efenim...

You Might Also Like

14 yorum

  1. okurken çok eğlendim ama içten içe bunu neden bukadar dert ediyosun diye de düşündüm. göbeği kapalı bi mayokini alırsın olur biter :D
    boşver biz Türk hatunlarının temsilcisiyiz 42 beden olarak:) (kendini kandırmacı kişilik)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk mayokini gördüğüm zamanı hatırlamaya çalışıyorum, heh ben daha ortaokul-lisede filanım, bu ne biçim şey böyle demiştim, yıllar yıllar sonra zerre de değişmemiş fikrim - nasıl yanılır/yüzülür o ucubik kıyafetle :))) ben yine paşa paşa mayomu giyip edebimle oturacağım sanırım, dedim ya ben bugün böyle işkence ediyorum kendime :))

      Sil
  2. Bende de göbek var yaa neden erimiyor çok sinir bozucu bikini giyicem napacaaaaan :) göbek de çıksın amaaaaan sanki herkes manken :)
    http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ahahah, herkesin kafasında var değil mi bu düşünceler, sihirli değnek ya da temiz bir dayak lazım bana :)))

      Sil
  3. Hahaha deliiii :)
    Bence giymelisin çünkü sen şişman değilsin! Yaninda hem mayo hem de bikini götür canın ne isterse onu giyersin. Ama o bikiniyi bir kere bile giymeden gelmeee! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Götürcem tabii bikiniyi ama bakalım giyebilecek miyim, dırı dırımm :))

      Sil
  4. :)))))) sabah sabah kendi düşüncelerimi okuyordum sanki daha bu sene sezonu açmadım malum ramazan ama ben şimdiden başladım bile düşünmeye :D geçen sene hatta çok düşünmüş ve bir mayo almıştım kendime hatta ve hatta sahilde neyi farkettim benim fiziğimden daha kötüleri vardı ama onlar bikini giyiyordu :( galiba haklısın dayak lazım bizim gibilere :))))))) bu arada bloğuna bayıldım banada beklerim sevgiler
    http://tozpembesayfalar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, hoşgelmiş sefalar getirmişsiniz, ben hala kararsızım estetik ve rahatlık arasındaki ince çizgide kendimle cebelleşiyorum :) ben de geldim size, gördünüz mü? :)
      selam ve sevgiyle...

      Sil
  5. Aman sormayın o bikini olayını.. Ben geçen sene 80 kilo vardım tatile gittik aman çeşit çeşit bikinilerimi giydim göbek önde 5 karış tabii..:))
    Kızım da dedi anne hiç yakıştı mı böyle göbekli göbekli bak bakalım hiç senin gibi var mı diye. Vallahi umrumda olmadı bu sene yine giyeceğim yine umrumda olmayacak.. :))
    Sefam olsun..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dert etmemek en guzeli hem mayo hem bikini götüreceğim, hangisine elim giderse ;))

      Sil
  6. Bende 40 bedenden kuzum simdi biraz kilo verdim aynı düşünceler benim kafamda da vardı halada var bikini ve mayokini kullandım hep yandıktan sonra mayokini kullandım
    İlk günler müthiş angaralilar olarak amele yanığımızla müthiş dikkat çekiyoruz zaten kimsenin döte göbeğe baktığı yok yandıktan sonra mayokini tercih ettim bu senede öyle yapıcam
    Benimde bu tarz kafamda soru işaretleri varken annem ağzımın payını verdi 56 yasında kadınım kocaman göbeğim var ben bile bikini giyorum göbeğimi yakıyorum git bikini giy günes alsın vücudun kemiklerin ılerde menepoza girince anlarsın kemik erimesi olacam derken ne korkuların olacak dedi
    Valla haklı öyle özgüvenler ki kim bakacak bana beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez dedi giydi bikiniyi hemde beyaz :) halada giyiyor günes alacak d vitamini alacak vücudum diye :)
    Annemin giyorsa bizde gitmeliyiz bence bi daha mı genc olucaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o kadar gerçekçi yorum yapan bir eş var ki, bir yandan iyi bir yandan kötü işte... Rahat edebileceksen giy bence dedi yahu, bu ne demek şimdi :))) Mayokini mi, tankini daha kullanışlı geldi gözüme, son üç gün artık bakalım, bu kadar kararsız değildim ben yahu, neler oluyor acebaa :))
      Bu arada annenin yorumuna bayıldım, Allahım inşallah bir gün ben de kafamdaki saçma kaygıları atıp o olgunluğa erişirim, Amin!! :))

      Sil
  7. Bu eğlenceli paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim efenim, selamlar :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)