Vibratör mü keklik mi :)

10:00

Bu başlık da neyin nesi diyenler, Mustafa Keser'in yeri bizim evde ayrıdır efenim yedirtmeyiz :)


Türk sanat müziği korosuna yıllarını vermiş, koroda bet sesiyle arada kaynamış bir yandan repertuvar genişletmiş bendeniz ve sesi güzel volümü yüksek eşim her fırsatta evde şarkı türkü söyleriz. Benim sesim çoğu yerde yetmez, eşim de sözleri pek bilmez, işte o söyler ben sufle ederim filan, tencere kapak öyle şeyler...

İki ayı aşkındır topalladığım - eşimin deyimiyle de keklik gibi sektiğimden mütevellit, arabaya taş koydum civanım/hanımım isimli şarkıyı pek eğlenerek söylüyoruz: 
"kekliğim vak vak, ufak ufak ufak bas" :)

İlk youtube videosu Mustafa Keser'in büyük gafı diyerek verdikleri habere ait, ikinci video ise bizim çok eğlendiğimiz şarkıda yanlış görmediysem klarnetçiye takılan, kendisinden keklik sesi çıkartmasını isteyen ve de her kekliiiğğkk dediğinde bizi bitiren video... Her daim evimizin neşesisin be :)

http://www.youtube.com/watch?v=j4acOl_MjnU

Bu arada, sülük ve ozon tedavisine devam ediyorum ve de maaşallahhh diyeyim 6. seanstan sonra (dün de 7.'ye gittim) bariz bir rahatlama oldu. Hatta bu sabah merdivenleri normal bir şekilde inebildim, o kadar mutluyum ki, umarım şifa olmuştur ve de bu iletten ilelebet kurtulmuşumdur. Hacamat da yaptırdım dün, aklımın ucundan bile geçmeyecek şeyler yaşıyorum son iki aydır, çok şükür ağrılarım bitti sayılır ve alternatif tıp sayılan bu uygulamaların beni bu kadar iyileştirebilmesi şu anda mucize benim için. Ağrı kesici almadan günler geçiriyorum, çok şükür diyorum, daha ne diyebilirim ki... Son üç seansım kaldı, ramazandan bir gün önce son seansım var ve yitirdiğim umutlarım geri geldi, Allah herkese şifa versin diyorum. 

Aynı anda birden çok işe konsantre olmaya çalışmayı sevmeyenlerden olduğumdan, (telesekreterlere de konuşamayanlardanım tabii) kilolar öööyle duruyor göbeğimde, bacaklarım tamamen iyileşsin, ramazan ayını da layığıyla elimden geldiğince geçireyim, tekrar zayıflama macerama geri döneceğim, şu an ilk hedefim eski sağlığıma kavuşmak ve umarım bir an önce olur bu.

Herkese sağlıklı mutlu haftalar diliyorum, tatile çıkanlara haset dolu gözlerle bakarak (!) iyi eğlenceler diliyorum, hala çalışan / okuyan / tatile çıkamayanlara da mahsus selam ediyorum. 

You Might Also Like

10 yorum

  1. Canım çok gecmis olsun
    Benim erkek ark babasında da seker hastalığından dolayı sınır ucu iltihabı vardı neler yaptıklarsa doktorlar çözemedi ilaçlar vs be ağrısını ne de hareketsizligine çözüm bulmadılar ark tavsiyesiyle alternatif tıpci bir bayana gitti anında olayı çözdü ozona başladılar oranda yeri çok memnun şimdi araba sürüyor yürüyor ağrıdan eser yok gecen gün sülük tedavisi yapmışlar biraz halsizlestirir demişler ama adamacağız 2 gün yerinden kalmamadı birde sülügün emdigi yerler haliyle yara oldu ee seker hatası olsunda yarada iyileşmedi geç iyileşiyor kaşıntıdan helak hala geldi bir daha yaptirmiycam sülük tedavisi desi ve öyle kaldı ozona devam ediyor
    Sende yara oldu mu iyileşme gecikti mı yaralarda acaba devam mı etse sülük tedavisine
    Tekrar gecmis olsun canım saglıgına kavuşmana çok sevindim
    Nazar değiyor bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ağrılarımla ilgili bana tam bir teşhis koyulamamıştı, şeker / tansiyon / alerji vb. kronik bir rahatsızlığım olmadığından kafam daha rahat gittim sülük tedavisine. Sülük ve ozonu birlikte yapıyorlar bana, sülük tedavisinde, ilk bir iki seansta herhangi bir şikayetim olmamıştı ama benim gittiğim klinikte alerji iğnesi vuruyorlar seanstan sonra, özellikle de bacaklarına sülük konan hastalara. Bende de ilk iki seanstan sonra üçüncü ve diğerlerinde yara olmadı ama şişlik (arı sokmuş gibi) ve kaşıntı oldu, alerji iğnesine rağmen oldu hem de... Soğuk su, buz kompresi işe yaradı bende. Ama diyabet başlı başına ayrı dikkat gerektiren bir hastalık, diyabet hastalarına sülük uygulanması hakkında internette de ayrıca sakıncalar yazılmış. Ozon terapisi tek başına yeterli olduysa sülüğün yan etkileri de göz önünde bulundurulunca gitmemesi daha iyi olabilir. Dediğim gibi kronik bir hastalığım olmamasına rağmen kaşıntı (hem de nasıl!) ve şişlik bende de oldu. Her seferinde kaşıntı katlanarak artıyor, yara vs. de varsa yaptırmasın bence, açık yaraların olduğu yerlere zaten yapılmıyor diye biliyorum, ama bu işin uzmanlarına bir danışmak lazım elbet, bunlar sadece benim tecrübelerim.
      Bir de nazar değiyor bize demişsin ya, çok güldüm :) Fosforlu kedi gözleri!!! :)))

      Sil
    2. Hhehehehehe bilerek didimdi zati :)
      Kuzum sülüğüm emdigi yerler yara oldu normalde yarası yoktu iyileşmedide
      Asırı kaşıntı vardı evet doktora gitti ornek fln aldılar düzen lab gönderdiler mantar cikti
      Sen simdi bende cok kaşındim asırı diyince demek sülükden olmus dedim ama o test neyin nesi ki para almak için mı mantar dediler acep bilemedim ya da temiz degildi sülükler :) mantar kaptı adamcagiz
      Senin bacaklara akıl sır erdiremedim valla ben seker yok bsy yok cok garip inşallah tez zamanda düzelir bitanem
      Ayrıca özledim toplu buluşma yapalım artık :)

      Sil
    3. Yahu hiç bilemedim hala da kaşınıyorum hart hart, çok feci durumda bacaklar, estetikten zerre eser yok :(
      Buluşalım tabiisi, bayram geçsin gitsin buluşalım heman bence! :))

      Sil
  2. ÇOOK GEÇMİŞ OLSUN CANIMM
    ben bu adamı görünce mendil koleksiyonu geliyor aklıma :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allooğğ neeookiiyyym var bir de :)) Çook teşekkür ederim canım, umarım geçip gitmiştir, bizden uzak olsun dertler :))

      Sil
  3. Merhabalar. Geçmiş olsun öncelikle :(
    Bir ara bende çok takmıştım . Alooooo ne okiiiim :)
    inanılmaz beğendim blogunuzu . Tatlı dilliliğiniz yeter vallahi. Takipcinizim. Fırsat bulursanız bende beklerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, geçmiş olsun dileğiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. hoşgelmişsiniz sefalar getirmişsiniz, iade i ziyarete de geleceğim tabii ki :)

      Sil
  4. çok geçmiş olsun canım,bir an önce de geçsin artık...
    vallahi benim kilolarda öyle duruyor inan ki ilk başta hızlı başladım 3 kilo verdim hala da öyle duruyorum,sıkıldım artık inan:(
    2 gündür resetledim kendimi sıfırdan başladım bakalım bayrama kadar böyle gitsem iyi olacak öyle işte sen sağlığına kavuş verirsin kiloları da kendine iyi bak öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim umarım bir an önce iyileşiirim, ramazanı da güzel yiyerek sağlıklı geçirebilirsem sonra kaldığım yerden devam edeceğim inşallah. 3e 5e bakmamak lazım, almaktan hiç verememekten yeğdir.bizde bu azim olduktan sonra başaracağız inanıyorum, huzur ve sağlığımız yerinde olsun yeter ki, çok selam ediyorum, kocaman sevgi ve selamlar sana ve eşine ;)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)