İlk defa çekiliş kazandım! :)

10:59


Hani bir çekiliş duyurusu yapmıştım ya geçen hafta, ben kazanmışım, Cumartesi sabah uyandığımda sevgili Nilgün'den aldığım e-postayla haberim oldu, o kadar sevindim ki :) Eşime dedim hemen böyle böyle çekiliş kazandım diye, tam olarak ne kazandığımı sordu, Victoria's Secret... dememe kalmadan çok sevindi, artık ne hayal ettiğini bilemiyorum :)

Aslında Salı günü akşam ulaştı paket elime, iş güç derken ancak yazabiliyorum ama anında fotoğraflamıştım bu güzellikleri. O güzel mor çantanın içinden Victoria's Secret Pure Seduction Red Plum & Freesia kokulu duş jeli, vücut losyonu ve body mist'i çıktı, benim gibi uzun yıllar Escada parfümlerini severek kullanmış birisine misler gibi koktuğunu söylememe gerek yoktur sanırım :)

Sevgili Nilgün kazanan kişiye özel ufak hediyelerim de olacak demişti çekiliş yazısında, o kadar mutlu oldum ki ekstra gelen güzelliklere: "diyet diyet nereye kadar, türk kahvesi lokumsuz olmaz:)" diyerek beni yoldan çıkartan çok tatlı lokumlar, "minik günlük, belki yeniden başlarsın" diyerek elime geçer geçmez yazmaya başladığım mini bir günlük, "rengini çok sevdim umarım sen de beğenirsin" diyerek gönderdiği Avon'un oje ve eyeliner i, kartanesi şeklinde sabun ve mini koku tester'i... 



Bu kibar ve düşünceli hediye karşısında çok ama çok sevindim, Nilgün'cüğüm çok teşekkür ediyorum :)

You Might Also Like

10 yorum

  1. Çok güzel hediyelerin güle güle kullan darısı başka çekilişlerde bizim başımıza :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, darısı herkesin başına inşallah, ben ilk defa kazandım ve gerçekten mutlu oluyor insan, dondurma çubuğundan dahi bedava denk getiremeyen birinin birşeyler kazanması ayrı bir heyecan :))

      Sil
  2. canım çok sevindim beğenmene..güle güle kullan..dilerim şansın hep açık olur..güzel yorumun için de ayrıca çok teşekkürler, öpüyorum kocaman!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, çok ince düşünülmüş çok güzel hediyelerle çok ama çok mutlu ettin beni, ben de öpüyorum kocamaaan :))

      Sil
  3. Güle güle kullanın, çok güzel görünüyorlar ve çok güzel bir dille yazmışsınız :')
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim, daha güzelleri sizlerin olsun inşallah :)

      Sil
  4. Ahahah çok komik kadınsın yahu! :)Eşine söylediğin kısma koptum.
    Güle güle kullan adaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim adaşım, daha güzelleri senin olsun inşallah :)

      Sil
  5. Çok güzel bu hediyeler günlük göndermesi beni duygularndırdı valla ne kadar ince düşünmüş :)
    Sanırım benm regl yaklasıyor duygusala bağlıyorum hemen :)
    Güle güle kullan cicişlerini canım
    Nilgün çok zarifmiş ayrıca
    Öperim minnak minnak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, ben de çok sevindim ve duygulandım açıkçası, çok zarif ve düşünceli hediyeler göndermiş. Daha güzelleri senin olsun, öptüm kocaman kocaman :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)