Mim: Disco Topu Shewgy'ye Hiç Sorulmamış Sorular :)

10:07

Efenim,

Sevgili Shewgy, şurada bahsettiği üzere bir kaynaşma mimi hazırlamış, ilk defa girişiyorum böyle bir işe hadi bakalım :)

1. Nerede yaşıyorsun?
Aslen Zonguldaklıyım, 2001 Eylülünde üniversiteye kayıt yaptırmaya Angara'ya gelen 17 yaşında tazecik bendeniz o tarihten itibaren ikametimi hiç değiştirmedim.

2. Medeni halin?
Evliliğimin bu ay 6'ncı yılı bitecek, "sevdiğim sayı altıııı" :) 

3. Birinin ismi mi sana verildi?
Hmm, Bengü zor bir isim, ben olsam çocuğuma vermezdim - o derece: Beeengü diyenler, Beeğğngü diyenler, Bengül/Bengi/Bengisu (üniversitedeki ekonomi hocamdan!), Begüm, Betül, Banu vs. saymıyorum, alınmayın ama yıllar içerisinde bu isimlerden de soğudum :) Babam ismimin Efser olmasını istemiş ama annem beni doğurana kadar günlerce sancı çektiği için karışmamış, annem de nereden duyduysa Bengü olmuş ismim, böyleyken böyle :) Hem siz hiç Bengü nine duydunuz mu Allasen? Yaşlanınca ismimi değiştireceğim, torunları Bengü nene deme işkencesine maruz bırakmak istemiyorum :)

4. Saç ve göz rengin nedir?
Saç rengim kestane gözler de açık kahverengi. Üniversite sınavı tantanası biter bitmez, Anneme kalk kuaföre gidiyoruz, bu saçı boyamak lazım dedim :) Saçımı boyamadığım renk kalmadı, en çok çilek rengi saçlarımı severdim, şu anda açık kumral üzerinde belli belirsiz gölgeleri olan sarışın diyebileceğiniz bir şekilde arz-ı endam ediyorum. 

5. Okuyor musun çalışıyor musun?
2005 Haziran'da okul hayatımın bitmesinin hemen ardından, hiç aylaklık edemeden, baba parası yiyip gezip tozamadan Temmuz'da işe girdim, madalyamı isterim! :) O günden bu yana hiç ara vermeden çalıştım da çalıştım, halen özel bir kurumda çalışıyorum efenim.

6. Fobilerin nelerdir?
Yükseklik ve atlama korkusu, börtü böcek - isim vermem gerekirse örümcek ve hamamböceği, hiç birini öldüremem orası ayrı ama yanlarına dahi yaklaşamıyorum, saygıyla selam edip uzaktan kaçıyorum :)

7. Küçükken hep ne olmak isterdin?
Çok küçükken, ne yaparsam yapayım ünlü olmak isterdim, şöyle ki: Tenis mi oynuyorum: kortlarda kupalar, etrafımı gazeteciler sarmış / Dans mı ediyorum: Salsa turnuvasında uluslararası ödül, magazinciler peşimi bırakmıyor vs. :))) Shewgy gibi dansöz olmayı ben de hayal ettim tabii ki, her doğumgünü partisinde en çok ben dans ederdim, mezdeke benden sorulurdu :) Lisenin başlarında mühendis olmak istedim, makine mühendisi, dalga geçmeyin vallahi öyleydi, sonra izlediğim bir filmle hayatım değişti ve tercüman olmaya karar verdim, şanslıydım ben, istediğim bölümü kazandım ve istediğim işi yapıyorum ama mühendislik içimde bir uktedir, bol bol mühendis arkadaş edinir, onları ayrı bir severim :))

8. Sence en kötü makyaj hatası nedir?
O bembeyaz göz etrafını ben de sevmiyorum ama benim katlanamadığım şey allığın otoban şeridi gibi sürülmesidir efenim! :)

9. Hayatta yapmaktan nefret ettiğin ama mecburiyetten yaptığın şey var mı?
Bulaşık makinesinin içindeki temiz tabak çanağı yerlerine yerleştirmekten nefret ediyorum! Sırf bunu yapsın diye eve birini çağırabilirim ama para mara vermem, çay ve püsküü veririm en fazla, o kadaa :)

10. Asla yapamam dediğin bir şey var mı?
Asla asla dememek lazımmış ya (öyyk!) denize atlayarak giremiyorum ben, asla da kendimi atamam herhalde, bir nevi fobi bu da. 

11. Aklında kalan etkilendiğin bir film söyle?
Bu sıralar Harry Potter serisini yeniden ve de bayılarak izliyorum ama beni en çok etkileyen film deyince, hmmm, dönem dönem değişiyor bunun cevabı - şu anda aklımda kalan bir şey yok demek ki. 

12. Sence sende eksik olan şey ne?
Eksik bir şey mi var hayatımda, bak çayım sigaram her şeyim tamam :) 
Az biraz daha cesaretim olsaydı derim hep, cesaretim eksik demek ki, yok değil ama eksik :)
13. Sana yapılmasından en nefret ettiğin şey?
Bana saygısızlık yapılmasından nefret ediyorum, insanların saygısız tutumları karşısında bir hayli agresifleşebiliyorum.

14. Şu aralar yapmaktan en çok keyif aldığın şey?
Misfits diye manyak bir İngiliz dizisi keşfettik, mısır, çekirdek, meyve, kola, abur cubur, dondurma vs. alıp koltuğa yayılıp bu diziyi seyrediyoruz eşimle, o kadar çok eğleniyorum ki :) 

Buraya kadar okuyup bana katlandıysanız teşekkür ederim efenim. Bu mimi yapmak isteyen tüm blogger arkadaşlarımdan bekliyorum, yorum bırakırsanız hemen okurum, herkesi merak ediyorum zaten o yüzden ayrıca isim vermeyeceğim :)

Selamlar ve sevgiler efenim, haftanız güzel geçsin :)

You Might Also Like

13 yorum

  1. Bengü nene hahahahaha ;) bende pc basına geçince yapıyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum :) Nene olur mu benden bakacağız artık :))

      Sil
  2. aaayyyhh koptum lan :D süper olmuş :D beeeengü ninee ahahahahaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli bir ruh haliyle cevapladım, beğenmene de ayrıca sevindim, öperim koskocaman :D

      Sil
  3. Canım o kadar çok benzer yanımız var ki ben yapmasam olur bu mimi valla :)
    bende beklerim okurken çok eğlendim :)
    http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sen yine de yap e mi, merak ediyorum :)
      Tatil yazılarını keyifle okuyorum, ben hep oralardayım :)

      Sil
  4. Bengü Nine'ye koptum :))) bu dansözlük merakı nedir ya ben de ya dansöz ya kasap olcam derdim, yazık annem beni nasıl susturacağını bilemezdi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim lambada eteğim vardı, bir de dans elbisem, atardım göbecikleri vallahi :) Yılbaşı gecesi çıkan dansözler mi çeldi aklımızı hiç bilmiyorum ama var bizim kuşakta böyle bir defo napalım :))

      Sil
  5. Hihihi çok tatlısın ya! (Adaşımsın diye söylemiyorum valla bak. :p)
    İsim konusunda bende çok çile çektim.Aynen bende o isimlerden soğudum resmen!

    Bulaşık makinesi konusunda çok haklısın.Sırf bu yüzden öğrenci evime bulaşık makinesi aldırmıyorum var mı böyle bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenci evindeyken bulaşık yıkamaktan da nefret ederdim, üç günde bir sıra dönerdi ve kendime sıra geleceği zaman en azından kendim bulaşık üretmeyeyim diye baya uğraşırdım :)
      İsim konusunda ise ne çektik be adaşım, isim koyarken on kere düşünmek lazım vallahi :)

      Sil
  6. Bengü Hanım, Son derece zevkli bir mim olmuş okurken çok güldüm.. Ama birşey diyim mi bir kızım daha olck olsaydı kesinlikle adını Bengü koyardım. Öyle sevdiğim bir isimdir ki inanın.. Orta ve lisede en yakın arkadaşımın adı Bengü idi. Liseden sonra iletişimimiz koptu malesef..
    Bengü nene çok cici..:))
    Kızımın adı Irmak.. Onunki de komik olacak Irmak nene..:))
    Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlaşılma olmasın, severim ben kendi ismimi, "ebedi, sonsuz" anlamlarına gelen bir sıfat kendisi :) Yıllardır maruz kaldığım isimlendirmelerle eğlendim kendi çapımda, nasip olur da bir gün kızım olursa daha anlaşılır ve kolay bir isim koyarım belki de, yazık ben çektim o çekmesin :) Berkecan dedelerin olduğu yerde biz daha normal kalacağız kızınızla hiç merak etmesin :)))
      Tatlı yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim, çok eğlenceli bir ruh hali içerisinde cevapladım soruları, enerjimi yansıtabilmişim demek ki ne mutlu bana :)
      Selam ve sevgiler efenim :)

      Sil
  7. süpersin canım okurken çok eğlendim cevaplarında kendimi buldum:)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)