Daha dün çocuktum!

09:52

Bugün benim doğumgünüm (sarhoş ya da yasta değilim - ama gel gör ki hala telesekretere konuşamayanlardanım!:) ) eşşek kadar olsam da doğumgünüm kutlanacak arkadaş o kaa! Bi dilim pasta da yemek yok mu yani! :)




Yan tarafta gördüğünüz simit tıkınan ve tabii ki simidini arka plandaki kuğularla paylaşan bebe benim. Mükemmel, sarı saçlı mavi gözlü, yapma bebek gibi falan değilmişim, bildiğin Anadolu bebesi işte, saçlarımın önünün yamukluğuna bakılırsa annem kesmiş olacak alnım terlemesin diyerekten :)

Yeni yaşımdan süpersonik dileklerim var, bu sefer çıtayı yüksek tutacağım!
- Herşeyden önce sağlık diliyorum, bu sene bana yeterince doktor kapısı aşındırttı sevgili bünyem, yeni senede akıllı ol tamam mı cınımmm? :)
- Eşimle beraber bol bol seyahat edelim, gezelim tozalım istiyorum!
- İşyerimdeki belirsizlik / işsiz kalma tehlikesi vs. geçsin istiyorum!
- Veremediğim üç beş on bin milyoncuk kilocuklarım temelli gitsin istiyorum!
- Yeni yaşımda bebek de istiyorum, tipi bana benzemese de olur, sağlıklı olsun yeter! :)
- Küresel ve vatani isteklerim de var, dünya barışı, silahsızlanma, adalet, ilahi adalet vs.!

Son olarak, bugün doğumgünü çocuğu olarak şımartılmak da istiyorum, o yüzden aşağıdaki şarkı benden size gelsin! (www.youtube.com/watch?v=1h5p4G2k9I0)







You Might Also Like

12 yorum

  1. Nasıl eğlenceli bir yazıııı bu :) doğum gününüz kutlu olsun ...
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Hangi yaşta olduğu önemli değildir, doğum günü insanı doğum günü çocuğudur:))
    Nice senelere, tüm dilekleriniz gerçek olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, amin diyelim hepimizinkine :)

      Sil
  3. Neşeyle gülen güzel yüzünüz, bu güzel pozitif hayata bakışınız hiç bitmesin, artarak devam etsin inşallah..
    Size uzun sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum sizi çok çok öpüyorum..
    En içten sevgi ve selamlarımla..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman bir amin! diyorum, iyi dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim. Selam ve sevgiler bizden efenim, bilmukabele :)

      Sil
  4. Aminnnnnn inşallah kuzum
    İyiki doğdun nice sağlıklı yaşlara
    Gel görki telekretere konuşamayanlardanım hala olayına koptum hahahshshs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman aminn tabii ki :) şarkılardan kafiye tuttum ama gerçekten telesekretere konuşamıyorum hala! :)

      Sil
  5. bu anı kaçırdığıma inanamıyor ve şuan kendime çok kızıyorum!!
    kuzuuuuumm doğum günün kutlu mutlu olsun nice güzel yaşlara inşallah :D
    bütüün dileklerin de gerçek olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğiimm, ama üzülme yine süzülme çünkü sen bitanesin! :) (oya bora ile çocukluğumuza gittim geldim, yeni nesil anlamaz bunu - bak sen anladın işte! :)
      Amin kere amin kuzum, inşallah hepimizin dilekleri kabul olur, iyi niyetli insanlarız biz çünküsü :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)