USKA'cığım mimlemiş, yapmasam olmazdı! :)

11:54

Sevgili USKA mimlemiş, elbette yapacağımdır. Buyrun cevaplarım:

Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bi olay yaşadınız mı?

Çok şükür birden fazla olay yaşadım ve elbette mucizelere inanıyorum! 
Ha bir de "I do believe in fairies, I do, I do!" :)
Üniversite ikinci sınıfı bitirdiğim yaz, babamın kalp damarları tıkanmış, by-pass vs. bir sürü prosedür gerekiyor, Ankara'da iyi bir hoca bulup ameliyat için gün almaya çalışıyoruz, benim öğrenci evimde kalıyoruz bu arada, ben yer yatağında yatıyorum, babamı kendi yatağıma yatırmışım zorla - ama uyuyamıyorum, nefes alıyor mu acaba, horlasa keşke diyorum... Ameliyatı oluyor bir şekilde babam ve iki büklüm hastaneden çıkartıyoruz (açık ameliyat tüm göğüs kafesini kesiyorlar malum) Ankara'dan bu şekilde ayrılıp memlekete giderken aklımda tek bir düşünce var, bir buçuk ay sonra üçüncü sınıf kaydı için geldiğimde babam da olsun yanımda, sağlıklı sapasağlam dimdik yürüsün... Eylül sonu, kayıt için geliyorum babamla ve sapasağlam yanımda, çok şükür iyileşmişti - ve ben o gün diyorum ki, bugün bambaşka bir hayatın başlangıcı benim için - içsel bir dönüşüm yaşıyorum bir nevi... Ve nasıl bir enerji yollamışsam artık evrene, gerçekten de bambaşka bir hayat başlıyor, eşimle yeşilçama taş çıkartır bir şekilde tanışmamız ve bugüne kadarki tüm dönüm noktalarım... Bir sürü irili ufaklı mucize biriktiriyorum efenim :) 

Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?

Mini cooper'dır efenim, işte bu kadar da s*kindirik bir şey! :) O araba o parayı etmez biliyorum, bir gün nereye saçsam diye şaşırmalara doyamadığım kadar param olursa ilk alacağım şeydir kendisi! :))

Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?

Dar üstüme oturan / rahatsız kıyafet sevmem, dekolte vermem, bazen bir t-shirte dahi takıntı yapıp haftalarca aynı şeyi giyebilirim. Moda nedir diye bakar takip ederim ama herkesin üzerinde olan bir şeyi giymeyi sevmem. Çok takıntılıyım bu hususta esasen :)

Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar?

Nefret diyince bir durmak lazım! Çok güçlü bir ifade ve hissiyat... Hmm, kimseye beddua etmedim şimdiye kadar ama hakkımı helal etmediğim insanlar ve affetmediklerim var, bana yaşattıklarını yaşamadan ölmesin dediklerim dahi var... NE pis ne kindar bir şeymişim ben la! :)

Arkamdan konuşan, yalan söyleyen, gözümün içine baka baka hakkımı yiyen, beni "din, dil, ırk,  dış görünüş, siyasi düşünce, vb." için yargılayan, sevdiklerime zarar veren, savunmasız insanlara ve tüm hayvanlara eziyet eden, vatanıma ihanet eden, göz göre göre kul hakkı yiyen herkesten şikayetim var hakim bey! 

Sizi en net tanımlayan kelime nedir?

"Karamsar realist" oldu mu? :))

Hayata yeniden gelme şansınız olsaydı hangi ülkede doğardınız?

Birleşik Krallık, muhtemelen İrlanda / Galler tarafları. Mis gibi doğa, serin hava, her daim yağmur, süper aksan ve bira içmenin her saatte normal karşılanması :)

Tek başına bir insan  keyiflenmek için ne yapabilir?

Sakin bir keyif için kendine güzel bir kahve yapıp kitap okuyabilir ya da bangır bangır müzikle kimse yokken ayna karşısında şarkı söyleyip dans edebilir (ki bunu o kadar çok yapıyorum ki, arada bir eşime yakalanıyorum ama :))

Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "hayır" cevabını alsanız ne yaparsınız?

Rahatsız nikah memurumuz geldi aklıma, eşime iki saat nasihat etti, son kararın mı bak ben evlendim de n'oldu vs. diye, zevzek espiri falan yapıyordu aklı sıra, eşim iyi susturmuştu adamı hiç unutmam :) İşte böyle bir muhabbet sonrası "hayır" cevabını alsaydım ben ilk nikah memuruna dalardım anacım :))

İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

Başlangıç - bitiş belli, arayı biz dolduruyoruz bence.

Aklına gelen ilk İngilizce kelime?

Why?

İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?

Ortaokul yıllarımın sonuna denk geldiğinden, Sting aşkım bana "roxanne" nickini aldırtmıştır efenim :)


Efenim, her ne kadar takipçi sayım 80 küsur yazsa da beni gerçekten takip eden kişiler iki elin parmaklarını geçmez biliyorum, bu nedenle siz kendinizi biliyorsunuz efenim, cevaplayın ve de bana not bırakın, okurum ki ben :))

You Might Also Like

3 yorum

  1. Ablam yazının başlığını yazan parmaklarına kurban olsunlar ya :)
    Süpersin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı çocuk, öptüm seni kocaman :)

      Sil
  2. Saçacak kadar param olduğunda bende cooper alacağım :')

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)