Bayram planları ve dilekleri...

16:34

Ben bu bayram deplasmandayım efenim, eşimin memleketine gidiyoruz. Azıcık kemiklerimi ısıtma niyetindeyim, bol bol da gezme-tozma-eğlenme planındayım ama öncelikle "gelin" olduğum içün: bayram - kurban - yemek - misafir - ikram - ev işleri vb. gibi konularda yardım edip aslında ben ne kadar da hamaratım bir bilseniz (!) imajımı koruyup sonra kayınvalideyle kayınpederin bana kıyamayıp "yavrum çok yoruldun hadi biraz gezin tozun" demesiyle kendimi dışarı atacağımdır :)

Hazır mangal yakılmışken bol bol sebze közleyip dondurucu için stok yapacağım, kayınvalidemin hünerli ellerinden içli köfte, kaburga dolması, lahmacun ve sayısız leziz mama yiyeceğim, görümcem - yeğen ve bacanak üçlüsüyle geyik muhabbeti ve yanı sıra monopoli, kağıt vs. oyunun dibine vurarak hasret gidereceğim, bayramda yediğim dünyaların göbeğimde birikmemesi için bol bol dua edeceğim!

Bu vesileyle herkesin bayramını şimdiden tebrik ederim efenim, sağlıklı nice bayramlarımız olsun inşallah! :)

Sahi, siz ne yapacaksınız bu bayram? 

You Might Also Like

10 yorum

  1. ben evde kös kös oturucam... hatta ne oturması çalışıcam ben yaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama neden yahu.. kahrolsun bayram tatili yaptırmayan işler :(

      Sil
    2. Sürekli çalışıyorum :( benim işlerim ne zaman biteceği belli.. ama başlayacağı belli değil işte bu koyuyo ya :)

      Sil
    3. pfff.. happy bayrams yine de yavrim :)

      Sil
  2. ilk gün buradayım sonra sevdiceğimle İstanbul yapıcaz arkadaşlarımızda katılcak pazara kadar fink atıcım :)
    Bayramın şimdiden kutlu olsun kuzum bol bol gezmeler sanada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhh ne güzel, havalar da güzel olur inşallah bol bol gezeriz ki :))

      Sil
  3. Bayram tatilim az olsa da bu bayram benim ailemin yanındayız. Onun dışında maalesef arife günü yarım gün ve cumartesi günü yarım gün çalışmak durumundayım he bide ben çalışırken kocam evde olacak ne güzel ama :') Onun dışında mangallı bol gezmeceli bir bayram olacak inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh keyfiniz bol olsun inşallah :)

      Sil
  4. tatil başladı ben hala makarna yiyorum. Salı gidecem eve, sonracıııma sarma,kebap,içli köfte,lahmi le warka...
    kısacası yalnızca yemek yiyecem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi ben sarma ile başladım, önümüzdeki günlerde annem ne yaparsa artık :)) yaşasın anne yemeği :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)