Gökyüzünde karpuz kesen kırgızlar...

12:35

Yalnızken neler yaparsın mimi işte bu, başlığa fazla takılmayın efenim :) 

USKA'cım mimlemiş beni, bir aydan da fazla olmuş hatta ama ben neden görmemişim ki? Sanıyorum tatile denk geldiğinden cep telefonunda blog okumanın azizliğine uğradım - ama eski yazılarına bakarken (eskilerini bile okuyorum cicim :)) Eneem dedim aplasına da mim kondurmuş, uzun lafın kısası yalnız bir günüm nasıl geçiyor...

***Yazar burada eşinin evde olmadığı haftasonunda neler yapıyor onu anlatacak, yoksa haftaiçi hep iş hep iş, nesini anlatsın ki...
- Sabah alarm kurmuyorum, ki uykumu aldığım zaman uyanabileyim, şöyle yatakta iki gerinip gerekiyorsa geri uyuyabileyim. 
- 10.00 civarı uyanırım genelde, sonra büyük bir tabağa omlet, domates salatalık zeytin peynir ve kızarmış ekmek (olmazsa olmaz) koyarım, demlediğim çayımla beraber bir güzel hüpletirim.
- Önce cnbc-e'deki çizgi dizilerime bakarım (sponge bob, penguins of madagascar, avatar the last airbender, vb.) sonra magazin haberleri olmazsa olmazım, daha sonra da haftaiçi izleyemediğim dizim varsa onlara bakarım - kahvaltı eşliğinde pinekleme vakti yani...
- 12.00 gibi çamaşır ve ev temizliği rutinime başlarım, temizlik yaparken kulağımda müzik olur mutlaka, bağıra çağıra şarkı söylerim, elektrik süpürgesi ya da vileda ile ayna önünde dans ederim, evin yarısını temizledikten sonra kocaman bardakla su içerim (toz boğazımı kaşındırıyor yahu) ve bir sigara tellendiririm sonra geri kalan yarısını bitirip en son da kendimi temizlerim :) Uzun bir banyo, saç maskesi, yüz maskesi, kremlere losyonlara doyamama :)
- Oldu mu saat 16.00, türk kahvesi / sahlep / sıcak çikolata artık elim hangisine giderse kendime ödül veririm, arka bahçeye apartmanın çocukları çıkıp oynuyorsa onları seyrederim, çok komik diyalogları var acayip eğleniyorum :)
- Akşam dışarı çıkacaksam, saçımı yaparım, ne giysem diye dolanırım, uzun uzun makyaj yaparım (hiç öyle iki dakikada hazırlanangillerden değilim malesef, bir de keyif bu yahu :)) 
- Diyelim ki dışarı çıkmayacağım o vakit önce hızlıca tv'de ne var diye bakarım, diyelim ki beni açmadı, kitaplıkta okumamı bekleyen kitaplara giderim, kanepeye yayılıp üzerime battaniyemi çeker saatlerce kitap okurum.
- İnternette dolanırım, aklıma takılan şeyleri not alırım ben (varsayalım meyan kökü ya da alper tunga öldü mü!?) google'da dolanıp bulduğum bilgilere göz atarım. Sıkılıp devamını getiremediğim dizi/filmlerin özetlerini okurum. Takılırım işte öyle... 
- Aile bireylerini ararım, aklıma düşen arkadaşlarımı ararım, hal hatır sorarım.
- PS'de ve telefonlarda oyun oynamayı seviyorum, haftaiçi kasamadığım oyunları ayrı bir özen ve hırsla oynarım.
- Akşam yemeği için üşenmezsem markete gider birşeyler alır ve kendime mükellef bir sofra hazırlarım (evet haftasonu iki öğün yiyorum) üşenirsem de canım ne istiyorsa söyler yerim. 
- Eğer evde yalnızsam mümkün mertebe geç yatarım, uzun uzun düşünürüm, hayaller kurarım, müzik ise olmazsa olmaz hep arka fondadır - hem zaten benim hemen her gün kafamın içinde bir soundtrack döner, Ally Mcbeal izlemiş olanlar ne demek istediğimi gayet iyi anladılar :)
- Mutlaka bir korku filmi bulmaya çalışırım, tek başıma tırsa tırsa izlemeye bayılıyorum (evet bir çeşit manyaklık, kabul ediyorum adrenalin seviyorum!)
- Ha bir de o kadar mim okudum bu başlıkta, evde kimse yokken donla gezen bi ben miyim efenim? Evde kimse yoksa ve üşümüyorsam :) neden giyineyim hocam? (Angara nüanslarınının müptelasıyım :)) 
Ben de bu mimi henüz yapmamış olan tüm arkadaşlara konduruyorum, başlığa takılanınız varsa aramanın gücüne inanın :) 

Bu arada bayram beni çok yormuş, gelin olmak hiç kolay değil, önümüzdeki birkaç günü 29 Ekim'i de bağlayabilirsem, yatarak geçireceğim!

Esen kalın efenim...

You Might Also Like

3 yorum

  1. Oyy rahatına düşkün Bengük :D 10'a kadar mı uyuyorsun sadece, kızım daha uyusana yaa :D
    Bu arada hiç niden kocacığına yer vermedin bacım sen? Söle bakayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim jd'm, öncelikle seni çok özledim, denizliye gelmeyi dahi düşünüyorum hatta bir gece ansızın gelebilirim ;))
      mimin konusu evde tek başına, cocam yokken napıyorum onu anlattım :)
      bu arada ilk maddeye uyuyorum çoğunlukla ıykum varsa bitene kadar Allah ne verdiyse :))))

      Sil
  2. Canım ablam teşekkür ederim mimi cevapladığın için, iyi ki de varsın sen ^_^

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)