Hello blogosfer, ne var ne yok orada? Çok özledim laf aramızda...

11:47

Merhabalar efenim,

Bir süredir sadece okuyorum ve yorum bırakıyorum bloglara, kendi bloguma yazmaya elim gitmedi bir türlü...

İş hayatım pek bir karışık, hatta iş görüşmelerine dahi gitmeye başladım, kafam da karışık bu nedenle ne yazsam ne yapsam bilemiyorum. Fazla detaya girmeden durumu özetlemem gerekirse; iş yerim şehir değiştirecek (hatta coğrafi bölge değiştiriyor anasını satiiim!) üç dört aya kalmaz taşınmak gerekecek, eşimin gelebilme ihtimali yok, benim önümde iki seçenek kalıyor a) git-gel yaparak 5/2 evimden ayrı yaşamak ya da b) istifa edip burada yeni iş aramak... Tabii pek çok faktör var bu duruma etki eden... İki seçenek oluyor onyüzbinbirmilyonbaloncuk seçenek!

Tekrar mülakata gitmek bile strese gark ediyor beni, başka bir yerde sıfırdan başlamak ve son işe giren olup ilk gözden çıkarılacak gibi düşünülmekten tutun da, mülakatta evli misin - çocuk düşünüyor musun sorulara sabır göstermek, özel sektör bir başka dostum!...

Her işin kendine göre bir zorluğu var, hayallerimin işinde çalışmıyorum elbette - ki varsa aranızda bunu başarabilen helal olsun la! :) Yine de ekmek parası kazandığım yere ister istemez bağlanıyorum ben, statükoyu bozmak istemiyorum, içim darlanıp duruyor işin özeti ve en kötüsü de önümü göremiyorum. Bu nedenle plan yapamıyorum. Kıyafet dahi alamıyorum la, bir sonraki işimde resmi giyinmem gerekmezse neme lazım blazer, kumaş pantolon, stiletto vs? Bir de tabii duruma bağlı olarak gelişebilecek maddi belirsizlikler manevi olarak da epey yordu son bir aydır beni.

Ha bir de Angara'da ne kısır özel sektör imkanları var arkadaş, n'apacağım ben şimdi?...

Böyleyken böyle efenim, sıkkın canımla size ilişmek istemiyorum pek, durum özeti geçip kaçacağım anlayacağınız.

Not: Son günlerde iç bunaltan ofisimde arada bir gözüme takılıp beni mutlu eden ofis detayım ise Paşamla karşılıklı kahve içebilmemizdir efenim, ben bacak bacak üstüne atmıyor ve de karşısında sigara yakmıyorum tabii :)


You Might Also Like

2 yorum

  1. Şu anda bende bir iş değişikliği yapma hazırlıklarındayım hele bir de rakip firma olacağı için iş çığrından çıkacak görüşmeler çok sinir bozucu oluyor şimdi ki yerde biraz eskiydim şimdi git yine en yeni ol düşündükçe sinirim bozuluyor :(
    hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rakip firma olunca gerçekten çok büyük sıkıntı, gizlilik sözleşmesi vs. varsa imzaladığın dikkat etmek lazım. Yeni bir işyeri düşüncesi dahi gerim gerim geriyor beni, Allah sonumuzu hayır etsin :(

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)