Paralel evrende ben...

15:45

Şu anda paralel evrendeki beni / benleri düşünüyorum ve muhtemeldir ki onlardan bir ya da birkaçı da beni düşünüyordur.

En az birimiz çoktan intihar etmiştir ve enerji formundadır!
Pek çoğu da başka ülkelerdedir, gideceğim demeden gitmişlerdir, kim bilir hangi lisanları biliyorlardır.
Bir tanesi kesin mühendis olmuştur ve hatta kendisini ne mühendisler ne doktorlar istemiştir de o varmamıştır.
Bir tanesi bir kadına aşıktır, ki kadın aşık olunası bir varlıktır.
Bir tanesi aşka inanmıyordur, varsa yoksa iştir dünyası, stüdyo dairesi ve stilettoları yetiyordur ona, bir de kedisi vardır ama mutlaka, en az bir!
Bir tanesinin boy boy çocukları vardır, evinde her daim mis anne yemeği kokusu ve illa ki vazoda her dem taze çiçekleri vardır.
Bir tanesinin ağzı çok pis bozuktur, ana avrat sövüyordur, noktalama işareti yerine küfür kullanıyordur.
Birimiz mutlaka meşhur olmuşuzdur, umarım iyi bir şöhretimiz vardır!
İçimizden biri kesinlikle bencildir, hatta önde gideni ve bayrak tutanıdır!
Bir tanemiz de dava insanıdır, her daim bildirge yayımlıyor ve sokak sokak eylem yapıyordur, muhtemelen o bir tanemiz farenjiti en ağır geçirenimizdir.
Biri de çiftçidir, turunç, mandalina ve portakal yetiştiriyordur ve tatlı greyfurt - asla ama asla asla asla ekşi greyfurt yetiştirmiyordur!
Birimiz dikiş nakıştan çok iyi anlıyordur, muhtemelen kendisine ve başkalarına elbiseler dikiyordur, el emeği göz nuru alanında doktorası vardır.
Birimiz de kendi işinin patronudur, her anlaşmadan sonra kah şampanya patlatıyor kah puro tüttürüyordur.
Birimizin göçebe hayatı yaşayıp, gün bulup gün yediğine, ertesi günü düşünmeden yaşadığına olan inancım çok büyük!
Birimiz bir okyanus kenarında geçen gemilere el sallıyordur, boş vakitlerinde hayallerine de yüzmeyi öğretiyordur.
Bir tanesi de ak büyücüdür, şifacıdır ve astral yolculuklarla diyar diyar dolanıyordur, enerjisi ile tüm evrenlerdeki benliklerimizi biliyor ve bize de başımız sıkıştığında bir el atıyordur.

Bir tanesi de her canı sıkıldığında yaşamdaki sonsuz olasılıkları düşünüp eğleniyor, şu aklıma gelenleri bir yerlere kaydedeyim diye tasarlıyordur.

E o zaman, birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için!

You Might Also Like

9 yorum

  1. :) ne güzel yazmışsın çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, yazarken çok eğlendim ben de ;)

      Sil
  2. süper olmuş..ben hepsini bu evrene sığdırayım diye bir ümit çabalıyorum ama sonra uykum geliyo eve gidip yatıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Ayy hala gülüyorum, uykum geliyo eve gidip yatıyorum demişsin ya, al benden de o kadar, bu evrene bu kadar ben sığıyor demek ki :)

      Sil
  3. Süper , harika, çok eğlenceli:)) Bende düşüneceğim paralel evrende ki versiyonlarımın nasıl olacağını,kıskandım galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmenize çok sevindim, en sevdiğim en cok eglendigim yazılardan biri bu ♡♡♡

      Sil
    2. sizden de bekliyorum tabii bu arada :))

      Sil
  4. Çok eğlenceli bir yazı olmuş, okurken kendimden de parçalar buldum ve yazı dilini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, begenmene çoook sevindim bu yazıyı. Çok eglenerek yazmıştım ben de :) Bir de böyle eski yazilarima yorum gelince ayrı bir seviniyorum ;)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)