Bazı şeyler, "ğ" yazılırken yok okunurken var!

09:21

Bugünlerde fazla mesai nedeniyle uykusuz, bol baş ağrılı, kendine vakit ayıramayan bir insan oldum çıktım efenim. Böyle yoğun çalıştığım zamanlarda dinlenemiyorum da ben. Kafamın içinde arka planda hep birşeyler planlıyor ve hiç durmaksızın birşeyler tasarlıyorum. İşte bu zamanlarda kayışı da koparıyorum çoğu zaman, olur olmadık gülmeler ya da hayatı sorgulayan ecel soruları - "hangi hasan florasan (puhahaha evet hala buna gülebiliyorum ben)" ya da "şu anda aslında ne yapmak isterdim (sormayın efenim böyle soruları kendinize, yazık günah la)" gibi... 


Kafamda deli sorular diyebilirim!...

Klişeler de var aklıma gelen, cin fikirlerim de var birden ortaya çıkıveren... 
Kokusu tadından daha güzel olan şeyler: 
1- Ekmek, kek, poğaça (fırından yayılan o mis koku!)
2- Kesinlikle kahve, özellikle de Türk kahvesi.
Tadı kokusundan daha güzel olan şeyler: 
1- Karnıbahar, brokoli ailesi!
2- Balık, hamsi, (hamsi paluk değildur!)
Bu listeyi genişletebilirim, hmmm :)
Korktuğun şey korkunun kendisinden daha az zarar verecektir.
"Gerzek" "gerizekalı"nın kısaltması değildir, değil mi?
30 yaşından sonra kazanamayacağın şeylerden biri de yeni arkadaşlardır.
Merkür gerilerken bir daha saçını kestirme, bak uzamıyor sonra!
Dolmuş şoförlerinin kendi kendine konuşanı makbul değildir, sabahın köründe sabah şekeri tadında olsa bile.

Bir de bu kadar işin arasında aslında ben manga okumak istiyorum, Naruto'm ve Shingeki No Kyojin'im beni bekliyor, yukarıdaki foto da malum Tardis'in içi, hah işte kafamın içi bundan daha az karışık olamazdı...

Kendime akıl sağlığı, size iyi haftalar diliyorum efenim...

You Might Also Like

10 yorum

  1. Bazılarına katılmıyorum efenim..30 yaşından sonra dost kazanılıyor - ki karakterler daha net oturduğundan gayet güzel dostluklar (az da olsa) kurulabiliyor.. kim ne istediğini biliyor en azından..ayrıca sözkonusu kek'se (bi de bol çikolatalı ıslak kekse) kokuya falan takılmam direkt dalarım..off ben çalışmak istemiyorum ki ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümitlendim bak şimdi, umarım benim karşıma da çıkar öyle birileri, hatta birisi de olsa olur :)
      Kek dediğimiz şey çikolatalı ya da brownie gibi birşey olmadığı sürece adına kek denmesin zaten, olmaz olsun diğerleri - ama şu da bir gerçek ki, taze pişmiş hamur işi kokusu tadından çok daha güzel bence (hem koklamak kalorisiz değil mi :))

      Sil
  2. yaaa canım hamur işi çekti kokusu geldi burnuma :) hasan florsan espirisini murata yaptım az önce gülmedi :D oysa ben çook gülmüştüm..
    benımde kafamda deli sorular

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün çok pis sıkı diyete başladım, fırında pişen tek şey ekmeğim olacak bir süre :)
      O iğrenç espirilerden o kadar çok var ki beynime kazınmış, bazılarına hala gülüyorum :))
      Buluşunca yapayım bir kaçını, burada bitirmeyeyim hepsini, nihohahahah :))

      Sil
  3. Haha bende guldum o esprilere :)) canimda cekti walla pogaca borek :) cok sirin bir post :))

    YanıtlaSil
  4. beğenmenize çok sevindim ;)) bu sabah ben de aç uyandım napsak ki :))

    YanıtlaSil
  5. Her cümleye bi yorum yapasım vardı emme mangayı görünce hönk dedim kaldım hepsi silindi :D
    Yoksam yoksam sende mi manga severdin? Ben niye bunu bilmezdim? Shingeki No Kyojin'de nerdesin gibi gibi büssürü soru oldu şimdi bak görüyon mu:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shingeki no kyojin de güncelim bebek, naruto da ortalardayım günceli yakalayamadım daha :( daha full metal alchemist vs var listede olup baslayamadığım ben animeden daha çok zevk alıyordum ama manga olayına daha çok sardım şimdi! biz bunu neden hiç konuşmadık ki senle, cık cık bahele :)

      Sil
  6. kokusu tadından güzel şeyler , kokoreç :)Çok güzel kokuyo ama yaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, evet vallahi ben neden düşünemedim ki bunu :)
      Şimdi de aklıma gelen öksürük şurubu oldu, ne de güzel kokar ne de iğrençtir tadı :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)