#Blogfirtinasi - 2. gün: Kitap cümlesiyle başla devamını kendin getir...

10:00


Sevdiklerinizle ölümü konuşmak daha bir acıtıcı oluyor - aslında ölüm ve sonrası hakkındaki bilinmezlik durumu benim canımı sıkıyor; malum ya bir çok giden memnun ki yerinden çok seneler geçti dönen yok seferinden... Bilemiyoruz işte sonra ne olacak, sonrası olacak mı, benim gibi sağlamcı bünyeler bu dünyayı da gayet ciddiye alıyor elbette öncesi sonrası demeden... Ama bugün canınızı sıkmayacaktım ben, değil mi?..

Beyime söylediğim üzere onun yanına gömülmek istiyorum efenim, yani önden ben gidersem kendisi nereye gömülmeyi arzu ediyorsa oraya gömüversin bir zahmet beni, yerimi yadırgamayayım sonra :) 

Malım mülküm pek bir şeyim yok olanları da eşime dostuma bırakıyorum elbet, ben göçtükten sonra pek işime yarayacaklarını sanmıyorum açıkçası. Ha unutmadan işe yarayabilecek şekilde geriye bırakabileceğim tek şey organlarım olur, akciğerleri es geçiniz ama cillop gibi karaciğer ve böbreklerim var maşallah, gözler bozuk bir halta yaramaz safra kesem zaten yok ama kalp malp dalak pankreas bir işe yarar herhalde, neyse siz anladınız üstü kalsın işte :) 

Ben göçtükten sonra sevdiceğim yeniden sevsin isterim elbette, hep sevsin hep sevilsin, hep mutlu olsun başkalarını da mutlu etsin, öyle gidip askere falan yazılmasın, az biraz yas tutsun, 40'ım çıkınca ne halt yiyecekse yesin! :)) ha arkamdan üç kulhu bir elham okusun arada bir beni ansın kafi vallahi, yetişir :) 

Veleddalin amin :)

You Might Also Like

7 yorum

  1. yaa olmaz öyle şey, öyle hemen mutlu olmasın peşimden beyim. Olmasın efendim bi anlasın değerimi 3 -5 sene yas tutsun 40 gün çok az :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaytt :)
      musallat da olurum ben gerekirse, tabii ki de öyle hemen unutmamalı - ama yazık mutlu olsun yahu :)

      Sil
    2. tamam yae bi süre sonra mutlu olsun :)

      Sil
  2. bu ne ya..bi helva dağıtmadığın kalmış :)) daha neşeli şeyler bekliyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helvam da bol fıstıklı olsun yazmayı unutmuşum bak :)
      Elim açılsın hele, ben de neşeli yazmak istiyorum olacak olacak! :))

      Sil
  3. yaaa nerden çıktı bu yazı böle hiç sevmedim :(( inşallah Allah uzun ömürler nasip eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenlendireceğim ortalığı, uzun zamandır yazmamıştım içim paslanmış resmen :) sıkmayacağım canınızı söz! :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)