#Bloggeryilbasipartisi (15.12.2013)

18:27

Yan tarafta arz-ı endam eden Burcu, Fatma, Senem, Shewgy ve Sibel ile geçen Pazar bu saatlerde günlerce süren hazırlık sürecimizi tamamlayıp, Angara'nın tatlı bloggerlarıyla bir araya geldik ve erken bir yılbaşı kutlaması yaptık.











Mekan olarak Çukurambar'daki The House Cafe ile görüşüp anlaşmıştık, kendilerine bir kere daha teşekkür etmek istiyorum, güler yüzleri ve tatlı ikramları için. ♥♥♥



Gelen arkadaşların ayağına sağlık diyorum, bizi kırmayıp gelmenize çok sevindik.




Tatlı tatlı sohbet ettik, güzel güzel yemek yedik ve hatta çekiliş yapıp ve dahi tombala oynayarak hediyeleştik!






Dansöz beklentisi uyandırdığımız arkadaşlarımıza seslenmek istiyorum, erkenden gitmeseydiniz dansözü de görürdünüz :)















Yılbaşı temasına göre süslediğimiz masalarımızda, dünyalar tatlısı Çınar'ın biricik annesi Sibel'in hazırlamış olduğu gözlük ve dudakların yanı sıra herkesin bloguna özel bu kurabiyeler de vardı, marifetli hatun vesselam :)









Bir teşekkür de sponsorlarımızın cömertliklerine gelsin, bizi yalnız bırakmayıp erken yeni yıl hediyeleri gönderdikleri için ayrıca teşekkür ediyorum.

 









 

* Lipton
















  



* Sibel’in Kurabiye Evi  :) :) :) ♥♥♥






You Might Also Like

19 yorum

  1. Eee biz sonuna kadar kaldim hani dansoz mansoz goremedik ya la :p ehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeterince uslu olursan şirinleri bile görebilirsin Fatmacik ♥ ^^

      Sil
    2. Ben yaramaz olup dansoz gormek istiyom amaaa :p

      Sil
    3. Uuuuu ay hadi inşallah ^^

      Sil
    4. ben çıkacaktımda işte havamda değildimm bebeğimm :))

      Sil
  2. bi dahakine dansöz de çağıralım, masraftan kaçınmayalım o zaman! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dansöz kaç bir lira ki aceba ;))

      Sil
    2. Kac paraysa verin bana oynamayan adagagagzva ahanda bu da burda kanit oldu oh mis :D

      Sil
  3. Laaan gidin kumda oynayın bakam!! Aahahahahahhahaha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavrim Senem in elinde cok pis videolarimiz var, oyunun dibine vurdugumuz :)) azicik yavaş mi gitsek tirsmiyorum degil hani :)))

      Sil
  4. blogger partileri gündüzden geceye taşınacak gibi görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana her gün bayram, her gece neden bayram olmasın ve hatta amman sabahlar olmasın :))
      bu arada tekrar teşekkürler bizi kırmayıp geldiğin için, rt fırçalar için ve de ofis masamda demirbaş olarak ikamet eden minik turuncu eos için! :)
      atalım göbecikleri hobaaa :)

      Sil
  5. Ayy ben neler kaçırdım yaa,,Çınar üşümesin diye azıcık erken ayrıldım, neler ettiniz sonrasında deyin bakimm..Kızlar olmadı bidakine dışkapı tarafında sponsor dansöz buluruz, siz oynamayın ayyy :)) Haahaa ayy gözümün önünde canlandırdımda pek bi komik oldukk :) Öptüm hepinizi canım ayrıca ben çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için.muckss.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulus'ta yere atılan kartvizitlerden medet ummamızdan korkar oldum :) Ekip vizyon genişletmekte sınır tanımıyor, ahahahah :)
      Asıl ben teşekkür ederim tatlı yorumun ve de taptatlı el emeği göz nuru cicilerini bizimle paylaştığın için :) ♥♥♥

      Sil
  6. hihii, çok tatlı fotolar da notların da.
    tombala.
    house kafeee.
    favorimdir yaa.
    pek neşelendim okurken.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim, yılbaşı geliyor diye Allah ne verdiyse eğlenelim dedik :)
      neşeli musmutlu onmilyonbin baloncuklu bir yıl diliyorum hepimize, amin inşallah :)

      Sil
  7. Yeni keşfettim burayı. Ama yine geleceğim. ;)

    Ben de Kafa Dergi ve Ters Düz'e bekliyorum efendim. Sevgiler... :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz efenim, ben zaten takipteyim :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)