Gizli işler peşindeyim!

16:30

Evet evet yanlış okumadınız, başka bir coğrafyaya taşınmak üzere olan işyerim nedeniyle gizliden gizliye iş arıyorum, gizli işler çeviriyorum bir nevi... 

Merak eden arayıp soran arkadaşlara çok teşekkür ediyorum, bloglarınızı ve sosyal medya hesaplarınızı her gün takip etsem de kendi bloguma ne yazabilirim diye düşündüğümde tıkanıp kalıyorum. Beynimi kemiren gündemim kabız etti zihnimi de, başka bir şey düşünemiyorum.

Hiç durmadan kendi sıkıntılarından bahseden mızmız insanlardan olmak istemiyorum, ki insanın derdi içinden taşıyor bazen bu yüzden yazıyorum, ki elli defa yazdım sildim ama şu anda "yayınla" tuşuna basmak istiyorum ve biliyorum ki kimilerine göre dünyanın sonu size göre devede kulak olabiliyor...

Mızmızlanmadan özet geçmek gerekirse, işyerimin taşınma ihtimali ilk önce 7 ay önce gündeme geldi, sonra aylar içerisinde bu durum netlik kazandı, daha sonrasında ben de gider miyim gitmez miyim, burada ufak da olsa bir ofis kalır mı, yönetim tarafından yapılan doğru yanlış yönlendirmeler, ha gittik ha gidiyoruzlar derken tarihin kesinleşmesiyle beraber ilginç bir şekilde rahatladım aslında. 

Beni daha çok sıkıntıya sokan şeyin belirsizlik olduğunu keşfettim, tarih netleşince de tek bir şey düşündüm, çalıştığım yer ne karar verirse versin ben buradan gitmeliyim! Şu anki işyerimde üç yılımı bitirmek üzereyim, ne ümitlerle başlamıştım ne umdum ne buldum, tam herşey normale dönüyor oh la la derken işimden ayrılmak zorundayım. 

Bir varım bir yokum demiştim ya hani, ben bu aralar blogda biraz yokum sizden de hakkımda hayırlısı olması için dualarınızı rica ediyorum.

Güzel günlerde güzel haberlerle görüşmek üzere, Allah'a emanet olun efenim...

You Might Also Like

6 yorum

  1. çok kötü olmuş farklı coğrafya neresi merak ettim :) umarım güzel bir iş yakında kapınızı çalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dilekler için, olur da gitmek zorunda kalırsam coğrafi bölgeyi de teşhir edeceğim :)

      Sil
  2. bengüşüm umarım senin için en iyisi olur! bırakıp gitme bizi amaaa! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bubucum, hiç gidesim yok vallahi :( umarım güzel şeyler olur :*

      Sil
  3. çok cici bir blogun var :)
    sevgiler

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)