Mutfakta biri mi var?

12:28

Eski fotoğraf arşivlerine bakmaya bayılıyorum, bu fotoya da ilk defa denk geldim, Cuma günü neşem oldu resmen!

Neyse ki kocası mutfağa girmeyengillerden değilim, yoksa çok iyi çemkirme malzemesi çıkardı buradan, koskoca MJ bulaşık yıkıyor sen kim oluyorsun diyerek başlangıç yapılabilirdi :) 

Gerçi bu sene üç tane nedensiz çemkirme hakkı kazandım ben yılbaşında, eşim bana hediye almamıştı ama ben ona almıştım, ben takılmadım aslında çünkü arada ufak tefek zaten hediyeleşiyoruz... Ama "ben sana karşı çok mahçubum" kalıbını kullandığı için üç tane nedensiz çemkirme hakkı kazandım, ben çemkiricem o da haklısın karıcığım diyecek, olay bu :)

Herkese mutlu musmutlu haftasonları diliyorum! :)

You Might Also Like

19 yorum

  1. :):):) benimde çemkirme haklarım doğdu bu sene gerçekten
    mj harika mekanı cennet olsun
    mutlu haftasonları canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bu cemkirme haklarımızı boşa kullanmamaliyiz :) sana da mutlu haftasonlari diliyorum Ekincim ♥♥♥

      Sil
  2. Fotoya bayıldım :)
    Çemkirmeye gelince genelde hep çemkirdiğim için sebep aramıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nedensiz çemkirdiğimde eşim çok çektiriyor bana, o yüzden üç kere alttan alacak beni, bulunmaz nimet bu benim için :))
      Foto gerçekten çok iyi ya, bir daha bir daha bakıp eğleniyorum :)

      Sil
  3. çemkirmek herzaman iyidir...resme bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gece haklarimdan bir tanesini çok boşa harcadım :(
      :)))

      Sil
  4. Koskoca MJ ve koskoca Sir Paul Mc Cartney acaba kimin hanesinde bulaşıkçılık yapıyorlar, o koskoskoskoca şahsı merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  5. Bızım ev değil mi orası karicim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misafire de bulaşık yikattigimiz ortaya cikti ya kocacim :)))

      Sil
  6. Resim ve konu bağlantısı süper:))) Bu daha başlangıç, çemkirmeye deeeevaammmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ne yapar eder bir yolunu buluruz değil mi :)

      Sil
  7. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hoşgelmişsiniz efenim, ben de sizi takibe aldım, çekilişiniz de hayırlı olsun :)
      Selam sevgi bizden :)

      Sil
  8. hah haaaa. çok sevimli, çemkirme saymak ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eee tabii, hayat müşterekse çemkirmek de müşterek :) saymayınca sıkıntı olabiliyor sonra...

      Sil
  9. deep ten geldim..blogunuzu sevdim..simdi gidiyorum, kocama cemkirmem lazim suan:)) gelcem ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgelmişsiniz, çok çemkirmeyin ama :) yine beklerim tabii :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)