Mimlere dayanamam Osman Aga!

13:53

Sevgili Hazel mimlemiş beni, çok teşekkür ediyorum buradan kendisine :*
Mimlere karşı bir zaafım var, hep bakıyorum birileri beni mimlese diye, sokakta oyun oynayan çocuklar beni de aralarına katmışlar gibi seviniyorum mimlenince de. Siz de seviyorsanız buyurun benden bir kuple mim efenim:

NEDEN BLOG ADIN
Aslında bir varmışım bir yokmuşum olacaktı, baktım ki böyle bir blog adı varmış zaten, “mişli geçmiş zaman” kullanamıyorsam şimdiki zamanı kullanırım dedim, ne kadar da yaratıcıyım ilahi sürahi!
İşin özeti, ben varsam dünya var ben yoksam dünya da yok, bu kadar da bencil bir blogum var aslında :)
Benim masalımı anlattığım bu küçük alanda masal tadında bir başlangıç için seçtim bu adı, en güzel açıklama bu oldu sanırım, evet :)

HAYAT FELSEFENİ BELİRLEYEN SÖZ
Allah’ım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle.

KENDİNLE İLGİLİ 3 DOĞRU BİR YANLIŞ
İlkokula bir sene erken başladım, üniversiteye girdiğimde henüz 17 yaşımdaydım. (tutmayın küçük dâhiyi!)
Ruhumun diğer yarısı ile Migros Markette tanıştım, ben müşteriydim o kasiyerdi.
Futboldan zerre anlamam.
Maydanoz yemem.

İLK ANILARINIZ NEDİR? EN ÇOK HANGİ YAŞA KADAR İNEBİLİYORUZ
Ben daha okula gitmezken 4-5 arası sanırım anneannemle dedeme bırakırdı annemler bizi kardeşimle, apartmanlar bitişikti ve bir balkondan diğerine geçirirlerdi elden ele :) Ananemle dedem çarşıya pazara bizimle giderlerdi, bir çarşı pazar gezmesinde bendenizin canı sıkılıyor ve mağazadan çıkıp kendi başıma dolaşmaya başlıyorum. Allah’tan Zonguldak küçük yer, dedem rahmetliyi de esnaf tanırdı, çıraklardan bir tanesi görüp tanıyor beni, aaa sen hocanın torunu değil misin nerde deden vs. diyor, beni mağazaya geri götürüyor, ananemin o hâli hâlâ gözümün önünde, kendinden geçmiş ağlıyor, elinde su bardağı, eşarbını falan açmış nefes almaya çalışıyor, bendeniz küçük ibnetor eheheh diye sırıtaraktan gidip sarılıyorum, hep beraber gülmeye başlıyoruz ve ananem ben korkmayayım diye bir yandan tembihliyor bir yandan da bir daha böyle bir şey yapmamı engellemek adına rüşvet tadında bana sarı bir elbise alıyor :) Bunu ananem benden çok daha güzel ve komik anlatır, benim bu hikayeyi hatırlıyor olmama da hâlâ şaşırıyorlar, baya bir küçükmüşüm çünkü :)

EN SEVDİĞİN ŞARKI
Genel olarak 7/24 şarkı dinliyorum, buna verebileceğim en güzel yanıt şu anda severek dinlediğim şarkıları belirtmek olur herhalde, böylece her telden neler dinlediğimi gösterebilirim belki :)
Indila – Darniere Dance
Mabel Matiz - Söylese O Ben Söyleyemem
American Authors - Best Day of My Life
Katy Perry - Dark Horse

EN SEVDİĞİN ROMAN
Romanlara her türlü bayılıyorum hâli hazırda, bir tane seçmek yine çok zor olacak benim için. Başta kurgu, gerilim, polisiye türü olmak üzere edebi türden değeri olan her türlü romanı okuyabilirim. Kıymetlilerim ise;

İhsan Oktay Anar – Puslu Kıtalar Atlası
Joanne Greenberg - Sana Gül Bahçesi Vadetmedim
Gabriel Garcia Marquez – Yüz Yıllık Yalnızlık
John Verdon – Aklından Bir Sayı Tut (ve serinin devamı)
J. K. Rowling – Harry Potter Serisi

EN SEVDİĞİN ÇİZGİ FİLM KARAKTERİ

Sailor Moon - Tuxedo Mask desem kime ne ifade eder bilmiyorum ama çocukluğumda aşıktım ben bu adama, hâlâ boş değilim kendisine, öhömm :)))

ÇOCUKLUĞUNDA EN SEVDİĞİN OYUNCAĞIN
Benim bir bez bebeğim vardı mavi saçlı, 15 yaşıma kadar benle yaşadı sanırım, yüzünü gözünü her yerini boyamış olduğum için annemle babam pasaklı diyordu kendisine ama ilk günden beri adı Ayşegül’dü onun benim için. Bir de hiç Barbie/cindy bebeğim olmadı, hiç beğenmezmişim annem öyle dedi, daha o zamandan zayıf kadın figürünü reddeden bir bebeymişim, eheheheh :)
Başka da kıymet verdiğim aman aman bir oyuncağım olmadı, sokakta büyüyen şanslı çocuklardandım ben. Her türlü sokak oyununu bilir severdim, bisiklete binme sevdam da o günlerden yadigar, dizlerimde görenlerin dikiş izi sanacağı kadar derin yara izlerim var sokakta koşturmaktan ve ağaçlara tırmanmaktan. Dikiş izlerim yanık izlerim de var, gururla bakıyorum çocukluğuma bir nevi :))

ŞİMDİYE KADAR ALDIĞIN EN SEVDİĞİN HEDİYE
Hediye alıp vermeyi çok ama çok seviyorum, annem babam eşim hiç hediyesiz bırakmazlar beni ve hediye paketine kadar saklıyorum o derece manyağım, arkadaşlarımla da mutlaka hediyeleşiriz çünkü ben ne zaman biriyle buluşmaya gitsem ufak tefek hoşuma giden bir şeyi mutlaka alıp götürürüm. Hatta alışverişe çıktıysam mesela, bir şeyi çok beğendiysem en az iki tane alırım, birini de ilk buluştuğum arkadaşıma hediye ederim, evde çekmecelerimde hediye paketi üzerinde minik hediyelerim vardır hep, hediyenin büyüğü küçüğü olmaz diyerek hep seviniyorum ben işin özeti.
En son eşim evlilik yıldönümümüzde mutfak masamın üzerine fotolarımızdan kolaj yapmıştı, kendisinden son favorim bu hediyesi.
Ceyhan’a giderken canımın içi Shewgy’m bana baykuşlu bir kolye hediye etti, o günden bugüne sayısız defa taktım, her hafta en az iki kere falan takıyorum, her görenin gözü kalıyor, hemen hediye o hediye diyorum :) Döndüğümde hediye ettiği (benim yana yakıla aradığım ve bulamadığım tam bulduğum anda benim için çiçeemin hali hazırda bulup almış olduğunu öğrendiğim) NudeTude palete henüz dokunmalara kıyamadım bir de! :)
Başka bir kıymetli hediyem de bu sene yılbaşı hediyesi babında cancağızım kıymetli arkadaşımdan gelen minik not defterim, üzerinde mini mini kalpler var ve “iyi kalpli bir insanın hayatınıza etkisi paha biçilemezdir” yazıyor, fazla söze gerek var mı? Burayı okuduğunu biliyorum : “seni o güzel kalbinden öpüyorum”.

ODANDA SANA AİT OLAN EN SEVDİĞİN NESNE
Aynamın önünde duran lila rengi takı kutum, ufacık tefecik içi dolu turşucuk, mini mini olmasına rağmen dünyaları alıyor içine, bir de çok cici duruyor :)

EN SEVDİĞİN YEMEK
Yemek ayırt etmem ben, otçulumdur genelde, anne yemeği en bir sevdiğim yemektir, şimdi tam da mevsiminde bir taze bezelye & bakla yemeği olsa misal, üzerine sarmısaklı yoğurt, ohh miss!!!

EN SEVDİĞİN HAYVAN
Hepsini seviyorum klasik bir cevap biliyorum ama böyle, bazılarına korkuyla karışık bir sevgi besliyorum hatta, örümcek ve envai çeşit böcek gibi minik arkadaşlarla aramızda hep mesafeli bir ilişki olmuştur misal.

Olabilseydi eğer, mutlaka bir baykuşum olurdu, omzumda gezdirirdim onu her gittiğim yere benle gelirdi. Şimdi Despicable Me filmindeki ufaklığın unicorn sevgisini hayal edin, heh işte öyle bir şey :)



AİLEN DIŞINDA ONSUZ YAPAMAM DEDİĞİN EN SEVDİĞİN KİŞİ
Hiç kimse için onsuz yapamam dememeyi acı bir şekilde öğretti bana hayat, iyi ki yanımdalar dediğim pek çok insan var çok şükür ama şu olmadan olmaz diyemiyorum, hem kaybetmeden anlayamıyor diğerinin kıymetini insanoğlu, değil mi?


Ben de şu ana kadar yapmamış olup bu yazıyı okuyan tüm arkadaşlarımı bu mimi yapmaya davet ediyorum, ben çok eğlendim yanıtlarken, siz de eğlendiyseniz ve de yapmaya değer bulursanız yorum bırakın olmaz mı? Olur olur hem de çok güzel olur ;)

You Might Also Like

41 yorum

  1. :)) Darniere Dance çok güzel uzun zamandır sürekli replay'e basarak dinlediğim şarkı olmamıştı..
    Kayboluyordun demek bende İzmir'de kaybolmuştum çok korkuşmum daha doğrusu annemin elini bırakarak kendi başıma yürüceeem ben dememe karşılık annemler beni kaybetmiş numarası yapmış :)) izlediğin çizgi filmi ise ben hiç hatırlamıyorum hihiii :))
    Öptüüüm kocaman mim içinde teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel şarkı gerçekten, her gun defalarca dinliyorum hic sıkılmadan. O cizgi filmi bir nesil izledik herhalde sadece :) Asil ben teşekkür ederim mim icin cok severek cevapladim.

      Sil
  2. Cok sevimli, renkli, sevgi dolu birisiniz. Guzel enerjinizi yaydiniz bana :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Enerjim yüksek olarak yazdım yazıyı, size de geçmiş demek ki ne güzel :)

      Sil
  3. pek bi beğendim, ben de yapıcam bunu beni de mimlemişssin sayarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabii ki, mimledim ki seni, ben de okuyayım zevkle :) beğenmene de çok sevindim :)

      Sil
  4. Hayat felsefesi gercekten cok guzel ve anlamliymis :)

    Bir de Tuxedo Mask var oradaaa! Bana cok sey ifade etti gercekten hehhehe :D

    Otcul oldugunu soyledigine gore maydanoz yemiyor olman mi gercek olmayan secenekk? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otcullugumun sınırı maydonozda son buluyor onu yiyemiyorum bir tek :)
      Tuxedo Mask birilerine birseyler ifade ediyor ya nasil sevindim anlatamam o kadar da yaslanmamisim dedim :))

      Sil
    2. Aaa bilemedim... Ben de maydanozu pek yiyemem hehe :)

      Sil
  5. süper olmuş...baykuş ben de severdim ama bir dönem aramız bozuldu düzelmiyor..aslında şu anda aydınlandım ki genel olarak kuşlardan pek hazetmiyorum galiba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzenim de pek haz etmiyor kuşlardan onunki fobi hatta resmini bile paylastigimda sinir oluyor bana :) teşekkür ederim yorumun icin :*

      Sil
  6. Eneemm çiçeeeeemm göslerim doldu okurken :/ Güle güle kullan hepsini hep beni hatırla aynen benim senin kolyene ve yüzüğüne baktığım gibi :D Çok seviyorum seni iyi ki tanımışım :D
    Okurken de çok eğlendim doğrusu ne güzel yazmışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeeem sefki kelebeeem, iyi ki tanımışım seni yahu, çok kocaman seviyorum, yerin ayrı hep diyorum bunu ♥♥♥ Yazımı beğenmene de ayrıca sevindim kiii :))

      Sil
  7. üni üni üni kooorn keşke gerçek olsalardı.. ben de çok seviyorum unicornları.. :)
    aklıma senin nude paleti ilk bulduğun an ve senemin içinde böcek var demesi geldikçe gülüyorum hala.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♪♫üni üni ünikooorn
      keşke gerçek olsalar
      gerçek olsalardı
      bi tane alırdım
      onu çok severdim
      o da beni severdi ♪♫
      evde bu şarkının hastasıyız bubucum :)
      nude palet aşkım dağları aşmışken sizin o şirinliklerinizi asla ama asla unutmayacağım, senem'in içinde böcek var demesini hele kazıdım hafızama :)))

      Sil
  8. ha haaa çokşeker yazmışsın. keşke müşteri kasiyer doğru olsa. çokoşbence yaa.adın felsefen pek hoş. hepsini hoş yazmışsın. gerçekten de eğlencelisin yaa. güldürmeli yazmak hüzünlü yazmaktan daha hoş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müşteri kasiyer doğru zaten :) copy right falan sıkıntısından yazamıyorum tam hikayeyi ama olay aynen böyle ♥
      güldürmeli yazmayı ben de seviyorum, kafam dağılıyor, okuyanların da kafa dağıttığını hayal ediyorum, iyi geliyor :)
      teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
    2. çok sevdim o zaman öykünüzü. aynen romantiks film gibiymiş :) kart şifrenizi girin, 24.50 borcunuz felan. sona bi daa gittin alışverişe herhalde. hah haaa düşünmesi bile hoş. :)

      Sil
    3. cıks yahu, öyle değil :) daha eksantrik olaylar silsilesi :) ilk ve tek alışverişimin faturası hala duruyor desem? :) teşekkür ederim, hikayeyi bilen herkeste aynı hoşluk oluşuyor :)

      Sil
    4. hah ha, belki faturada bişi oldu o zaman bi yanlışlık, hoş tabii :)

      Sil
  9. kocaman sarılasım geldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarılalım sıkı sıkı ♥♥♥

      Sil
  10. ooo ne dolu bir mim olmuş bu böyleee (:
    yalnızz hala inanamıyorum 15 yaşına kadar bez bebeğin seninle miydi? :O
    vaalllaaa helalll :)
    ayrıcaaa son soruya verdiğim cevaba ne yazık kiiii acıylaaa katılıyorummm..
    bu arada seni hhiçç tanımıyorum ama yanlış cevap 3 müş gibi geldi (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkını vereyim dedim mim'in, eğlendim de yazarken
      o bez bebek hala evde olabilir, annem benden saklamış olabilir :)
      son soru evet ya, malesef...
      ve evet doğru cevap 100 puan :)

      Sil
    2. waoowww o zaman seninle kesinlikle çok iyi anlaşacağız! (:

      Sil
  11. Benguk, Deepin blogunda gördüğüm duyurunuzu dilerseniz kendi blogumda da yayımlayabilirim.
    Konu ile ilgili bana bilgi verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ~♡ηυяѕαℓкιмι™,
      Dilerseniz yayımlayabilirsiniz tabii ki, ne demek.

      Sil
  12. Mim cevaplarini henüz okumadim ama bende cok seviyorum mimlenmeyi,halbuki hemen cevap yazamam senin gibi,ama artik ayip olur,ilk firsatta bende cevaplarimi yazacagim! sevgiler sana,yine gelicem!

    YanıtlaSil
  13. Aahahaha ibnetor nedir ya deli :D
    Yalnız tabisi de Tuxedo Mask galp ben :D
    Seviyom siziiiiii ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi yaramazlik boyutumu anlatmak için kelime uydurmak zorunda kaldim ki :)) ahh tuxedo mask ahh ♡♡♡

      Sil
  14. Özüne sözüne sana doyamiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana hic doyamiyorum ki ruhumun incisi ♡ Adana'yi haritadan mi silseler neyyy? :)

      Sil
  15. Kutsal toprak dedik. Cukurova dedik. Kara kedi cikti karicim. Ama olsun, okyanus mu iki şehrin arası. :) kalbimdesin hep. Gerisine basbasa devam ederiz. Burdan olmuyor ;)

    YanıtlaSil
  16. yeni keşfettim siziiii :)

    bir varsanız yok olmayın canıııım :)

    beklerim ben de öpüyorum efendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben var olduğum nadir zamanlarda sizin oralarda da varım ki,
      oo öpücükler falan :))
      ben de hep beklerim ;)

      Sil
  17. Iste geldim ve bir cirpida okudum,acaba Maydonoz yemedigin yanlis olabilirmi?

    YanıtlaSil
  18. Maydonoz dogru ki :) hosgelmissin bu arada :) cevap yukarida var ama bir daha söyleyeyim: futboldan baya baya anlarım :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba
    Bence siz kesin yay burcusunuz. Ya da yükseleniniz yay. Gezmeyi sevmeniz, deli dolu olmanız ve odanızdaki lila kutu böyle düşündürttü bana. Ben yayım da. Benzettim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, duble başak burcuyum ben :) delilik de çocukken beni çingene salincagindan dusurmusler ondan olmus, yoksa akilli uslu biriyimdir biraz :) burcumun hiç bir özelliğini tasimadigim icin gerçi pek inanmıyorum böyle şeylere ama yay burclariyla hep iyi anlasmisimdir, hosgelmissiniz :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)