Nerede kalmıştım?

13:37

Öhömmm...

Eee ööö hmmm...

Uzun bir ara vermiş gibi hissediyorum, yapmadığım iş değil aylarca bloga yazı yazmamak ve nereden başlasam diye düşünüyorum... 

Hem evime hem Angara'ma hem de yârime uzak kaldığım günlerden sonra nihayet "evime döndüm" diyebilmek ne kadar güzel, bol şükür içerisindeyim. Önce bunu belirttikten sonra,  bir varım bir yokum diyorum ya hep, hemen kısa kısa buralarda yokken nerelerdeydim onu anlatayım istiyorum.


17 Şubat itibariyle şirketim coğrafya değiştirdi, işsizken iş aramak istemediğimden mütevellit bir de görüşmelerim henüz sonuçlanmadığından istemeye istemeye ayaklarımı sürüye sürüye kalktım Ceyhan'a gittim. 

Ayaklarımı sürümem tamamen ayrılıklardan ötürüydü, yoksa yan tarafta gördüğünüz foto tesise ait, deniz ayaklarımın altında, çok temiz bir misafirhane, doğanın tam içinde, ceylan - tilki - oklu kirpi - salyangoz vb. gibi arkadaşlarla beraber uzun yürüyüşler yaptığım tam kafa dinleme yeri olarak tarif edebileceğim bir yerdi... Yalnızlık ve ayrılık koymadı değil hani ama kısa vadede gideri vardı işte :) 

Bir de ben işimden iyi kötü memnundum aslında, böyle bir adres değişikliği olmasa devam ederdim buna da ayrı bir üzüldüm. 

Ceyhan'daki ilk haftamda daha ikinci gün saçımdaki ilk beyazlarımı gördüm, hani Türk filmlerinde bir gecede beyazlıyor ya saçlar, heh inanıyorum ben artık ona! O haftasonu hemen boyadım saçlarımı, görmek dahi istemedim halbuki ben beyazlarıyla mutlu mesut yaşayan bir kadın olacağımı düşünürdüm hep :)


Ceyhan'da ilk haftamı tamamlamıştım ki, yeni bir iş teklifi aldım ve ikinci haftamın başında istifa ettim ama hemen ayrılamadım, üçüncü haftanın ortasına kadar orda kaldım ve 5 Mart'ta Ankara'ya döndüm. Dönerken havaalanında ilk defa hiç tanımadığım birine (sırf sana benziyor diye:)) usulca sokulup bagajımı üstüne yazdırdım! :)  İki gün evrak toparladım, yeni işe yeni ayakkabı gerek dedim, alışveriş yaptım, sonraki hafta başında İstanbul'a gittim, bir hafta oryantasyon eğitimine katıldım, geçtiğimiz haftasonu nihayet "evime döndüm".

Bu hafta başı itibariyle Ankara'da başka bir işe başladım, haydi hayırlısı diyorum, bu arada blogger arkadaşlarımla beraber iki etkinliğe de katılmayı becerebildim. Onları ayrıca yazacağım, bir tanesi sevgili Kübra'nın 15 Şubat'taki blogger buluşmasıydı, diğeri de dünyalar tatlısı Ceren'in Makyajhane ile birlikte gerçekleştirdiği makyaj etkinliği oldu. Ayrıca bol fotolu yazıları gelecek :)

Ceyhan'daki iki haftamın birinde kardeşim geldi, Ankara'da görebildiğim kadar gördüm onu, yurtdışında çalışıyor ve adam akıllı görüşemedik, buna da ayrıca üzüldüm. 


İkinci haftayı üçüncü haftaya bağlayan haftasonunda nasılsa istifa ettim bir iki güne bırakırlar da dönerim diyerekten Ankara'ya gelmedim, Mersin'e gittim, tren nostaljisi yaptım, canımın içi annemle babamı gördüm, aile saadeti yaşadım, sonra "kuzu kulağım"ı gördüm, dertleştik uzun uzun Mersin'de hayal kahvesi açılmış Yeni Türkü konserine gittik, çevirmeye yakalandık, alkol var mı diyen memura "valla ne yalan söliim bi küçük" diye cevap verdikten sonra olay yerini kahkahalarla terk ettik, bu hikayeyi arkadaşımın anne ve babasına da aynı kahkahalarla anlattık, bol kahveli bol sohbetli bir haftasonunda enerji depolamış oldum.

Bu hafta başında bu kadar atraksiyona dayanamayan bünyem koskoca kışta herkes gripten kırılırken gık dememiş olan bünyem cortladı malesef, soğuk algınlığı-nezle vb. gibi birşey oldum. Ama vız gelir tırıs gider modundayım açıkçası, evimdeyim ya, gerisi teferruat, size bir merhaba deyip kaçacağım şimdi, teferruatlara sonra değinirim diye düşünüyorum. 

Bu arada bu süreçte yanımda olan, az zamanda büyük arkadaşlıklar büyüttüğüm her biri birbirinden kıymetli Bubu, Fatmacık, Güneş, Senem ve Sevgi'ye, tatlı mı tatlı ilgisini benden hiç esirgemeyen sürekli arayıp soran Nilgün'e sonsuz teşekkür ediyorum, blogger âleminin bana kattığı en güzel hediye sizsiniz, sizi seviyorum! 

Eee, siz neler yapıyorsunuz görüşmeyeli? Bu kız nerelerde diye hiç düşündünüz mü? :) Özlediniz mi la beni? :))

Selamlar efenim...



You Might Also Like

26 yorum

  1. canııım hoşgeldin :) özlemez miyiz tabii ki özledik.. ne tatlısın ne güzel yazmışsın...senin içtenliğin ve sıcaklığın da bize hediye..öncelikle yeni işin hayırlı olsun çok sevindim, araya hemen kendimi sıkıştırıp darısı başıma diyeyim:))) sonra geçmiş olsun diyorum -ki yaklaşık 1 aydır sürünüyorum. akut bronşitle başlayıp kronik sinüzite geçiş yaptım, zatürreye doğru emin adımlarla ilerliyorum..doktorun verdiği haftalık raporları pek kaale almayan işyerim sayesinde sürüne sürüne çalışıyorum ama blog yazıları hakgetire..neyse epey birikim yaptım bi hız dönerim..oh içimi döktüm rahatladım..öpüyorum seni kocaman tekrar hayırlı olsun diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karşılıklı hislerimiz desene :) güzel sözlerin ve desteğin için ayrıca teşekkür ediyorum, darısı başına olmaz mı hem de en güzelinden şöyle deniz kenarında bir mahalde mümkünse :) sana çok büyük geçmiş olsun, ben şimdilik sürünme aşamasındayım umarım geçip gider... ah bu işyerleri ahh ahh.. dinlenmeden geçmiyor ki bu hastalıklar hem bulaşıcı falan diyip herkesin yüzüne mi öksürmek lazım ki illa? :)) dikkat et kendine, bir an önce iyileşir ve yeşil sahalara dönersin ve bizi tatlı yazılarından mahrum bırakmazsın umarım, çok kocaman öpüyorum ben de, tekrar çok ama çok teşekkür ederim ♥♥♥

      Sil
  2. düşündük tabiii hatta içimden aynen şunu geçirdim "yaa bu kız nerelerde aaa ama bloğunun adı zaten bir varım bir yokum yakında gelir" dedim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh, düşünmeniz yetti bak geldim bile, çok mühim işler peşindeydim, efenim mazeretim var işte :)

      Sil
  3. hehe şapşiikk özlemezz olur muyuz hiç :))) siz olmasanız ben naparım asıl her gece ağlardım herhalde yüzümü güldüren canım arkadaşlarımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlamak yoğoğoğoook gülmek vaarr :) İyi ki varsınız yahu, sizinle hayat daha güzel ki :)

      Sil
  4. Hoşgeldin minik kuzu! Gönül ister seni Angara'da boynuna çiçek kolyeler takarak hoşgeldin diye karşılamak ama uzaklıklar be gülüm :( Olurda denizi özlerseniz, hani beni kesin özlersiniz ama bonus birde denizim var artık, hemen kopup gelin ehehe :D
    Bende sizi çok seviyorum, iyi ki tanıştık! İyi ki geri döndün hemen hem bloga hem sevdiceğine ve Ankara'ya! Muuuuah :* ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum tatlım kıymatlım, bir gece ansızın gelebiliriz yanına bunu hiç aklından çıkartma! seviyorum ki seni koskocamaaann♥♥♥

      Sil
  5. eh o arkadaşlarını kıskandım şimdi benide al oraya :D bundan sonra bende olacağım çünkü kabul edersen:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki alalım seni de aramıza, kabul etmek ne demek, herkese açık bir kapımız var bizim yeter ki çalın yeter ki gelin :) Bu arada tekrar hoşgeldin aramıza :)

      Sil
  6. hoşgeldin bengüşümmm :* sen hep bizimleydin de bloguna hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk bubucum :* siz de hep benim yanımdaydınız, hep hissettim ki sizi yanımda ♥

      Sil
  7. en çok beni sev la en çok beni sev çünkü en çok ben özledim seni valla bak :D
    oohh ya iyi ki geldin valla sensiz buralar hiiiç çekilmiyor yaa ben diyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgiiimm♥♥♥ seni ayrı bir seviyorum zaten çaktırma :* sizsiz de hiç bir şey çekilmiyor, iyi ki varsınız be, bi daha diyorum seviyorum uleeeyynn ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Sil
    2. aaa kıskanç sevgiye bak ayrı sevgi bekliyor :P hoşgeldin kuzucum. aramıza, boğuna, kalbimize... seni çok bir çok seviyoruz biz zaten<3 ilk görüşte aşk aslında di mi Sevgiii? herşey bir pazar günü botecoda başladı... :P
      bu arada geçmiş olsun. mesajları toplu okuyunca kaçırmışım herhalde hasta olduğunu :(

      Sil
    3. Teşekkür ederim kuzucum, bizimkisi bir aşk hikayesi değil mi :) ♥♥♥ maşallah ki bize :)

      Sil
  8. Ay bende nerelerde bu tatlı adaşım diyorduum.Meğerse dibimde Mersin'deymiş de görememişiim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şapkamın altındaydım :) Mersin'de misin, aaa neden bilmiyorum ki ben bunu... Bir daha geldiğimde sesleneyim mi sana? Bir kahve içsek misal Marina'da? :)

      Sil
  9. maşallah oldukça yoğun geçmiş o günler. ceyhan adana mersin. şimdiki işinizde mutlusunuzdur umarıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, yoğunluk devam ediyor açıkçası, bir büyük değişiklik daha olacak gibi, şimdilik haydi hayırlısı diyorum büyüsünü bozmamak için :)

      Sil
  10. hayatım kitap, iyileşti mi, bi deeee :)

    YanıtlaSil
  11. hımm, iyimiş tamam sevindim :)

    YanıtlaSil
  12. Gezmeler tozmalar ne güzel
    :)
    Salyangozu ne güzel yakalamışsın
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur yagdiktan sonracher yerden cikiveriyorlardi, karede yakalamak kolaydi da solucan kankalariyla beraber uzerlerine basmadan yurumeye calismak cok zordu dostum :))

      Sil
  13. Kısa dönemde ne çok şey yaşamışsınız.Yeni işiniz hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, son altı aydır pek olaylıydı hayatım, insan monotonluğu da özlüyor heyhat! :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)