Denedim Biliyorum: Avene Termal Su

10:00

İyi haftalar olsun efenim! 

Bir denedim biliyorum yazısı ile daha karşınızdayım! 


Ama merak etmeyin sakın, bol olaylı hayatıma devam ediyorum, alışageldiğiniz maceralarımla devam edeceğim yazılarıma, şu sıralar az biraz bunalım, bir tutam kariyer gerginliği, üç beş kendi sakarlıklarım derken yuvarlanıp gidiyorum işte her zamanki gibi... Eğlenmeden yazmayı sevmiyorum, o yüzden burası benim ön bahçem bir nevi, pembe gözlüklerimi takamadığım gerçeklikleri paylaşmayı tercih etmediğimden mütevellit iyi geldi bana bu yazı serisi, zira bu sıralar iç bahçemde iç dış güzelleştirme projelerim ön planda aynı zamanda... 

Sizi sıkmadan hemen yandaki cici resme bakmanızı istiyorum (Bubu'cuğumun ellerine sağlık, bahar temalı fotomuz, ohh miss!)
Kendisi benim edindiğim ilk termal su efenim, ama bu kadar güzel etkileri olduğunu bilseydim çok daha önce alırdım. Ki Sevgi elli defa alın şundan bir tane dua edersiniz arkamdan demişti, ama sakalı olmayana itibar etmemek genlerimizde var efenim :)) Kısmet bugüneymiş diyelim :))

Öncelikle içeriğini aşağıda kendi sitesinden görüntülemeniz için paylaşmak istiyorum:
Pek çok markanın mineral suyu olduğunu biliyorum, açıkçası avene'den o kadar memnun kaldım ki onları da denemek için can atıyorum bunu bir diyeyim. Pek çok kullanım şekli var bunun, ben nasıl kullandım dersek:
- sabah kalktığımda yüzümü yıkadıktan hemen sonra nemlendirici kullanmadan önce
- makyajımı yaptıktan sonra gün içerisinde nemlendirmeyi arttırma amaçlı
- makyaj yapmasam da gün içerisinde ferahlık ve nem ihtiyacı hissettiğimde
- sadece yüzüme değil kollarıma bacaklarıma duştan sonra 
- Sevgi'nin önerisiyle nemlendirici sürmeden önce ellerime ve bu fikirden hareketle manikür öncesi kütiküllere

Gün içerisinde yüzümde meydana gelen gerginliği alıyor, nemlendiricimin etkisini bariz bir şekilde arttırıyor, sıktıktan sonra kendisinin kurumasını bekliyorum ben, herhangi bir kalıntı hissiyatı bırakmıyor. Deneme amaçlı küçük boyunu almıştım ama küçük büyük demeden çantamdan ayırmadığım bir ürün olarak hep benle kalacak, 5 üzerinden 5,5 veriyorum o derece sevdim ben bunu. 

Bu arada dedim ya ilk termal suyum diye, sizin sevdiğiniz beğendiğiniz, avene ile kıyaslayabileceğiniz, buna 5,5 verdiysen benimkine yüspuan verirsin dediğiniz bir su varsa lütfen belirtin.

Ama bitmedi daha, sizleri şöyle de alalım efenim :
Kuru-karma ciltli Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Karma-yağlı ciltli Burcu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Hassas-karma ciltli Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com

Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

12 yorum

  1. termal sulara nedense önyargılıyım sonuçta maden suyu bunlar :)) Kızılay maden sodası da işe yarıyor benden söylemesi ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa denedim ben böyle birşey, hatta kendi kendime spreyli bir şişeye doldursam da sıksam ben sodaları aynı şey olmaz mı diye de düşünmedim değil :)) Memnun kaldığım için ve de üşeneceğim için kendim yapmaya uygun fiyatlı alternatiflerini bol bol denerim muhtemelen :))

      Sil
  2. eskiden termal su alışkanlığım yoktu, taaaki 2 sene önce Chakra'dan aldığım spreye kadar..özellikle yazın harika bişeymiş...bir iki marka denedim ama bir türlü Avene'e sıra gelemedi..elimdeki bitince ilk iş bunu alacağım son kararım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok denerim gibi, ferah ferah çok güzel hissettirdi bana da, yazın daha bir güzel olur herhalde, chakra ürünlerini bilmiyorum, bir araştırayım ben de bunu :)

      Sil
  3. Yaz geliyor, ben en çok yazın kullanmaya bayılıyorum ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın buzdolabında saklamak gibi düşüncelerim var! :)

      Sil
  4. Dün gece dişim çok ağrıdı yeminle aklıma geldi sıksam geçer mi diye bak o derece sapıttım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeeem, içsem mi diyorum ben bunu, zayıflatır mı üç beş kilo :D

      Sil
  5. fotoğrafımızı ben de çok sevdim <3
    ellerimde denemek hiç aklıma gelmemişti hemen fıslatmaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerine sağlık (X2) tekrardan :) :*

      Sil
  6. hahaha kızlar ya :)
    bengü sana yüspuanlık kocaman kalp :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da yüs puanlık kocaman öpücükler, onbinmilyon öpücük :*

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)