Denedim Biliyorum: Caudalie Nemlendirici Tonik

10:00

İyi haftalar olsun efenim!
 
Yan tarafta görmüş olduğunuz tonikten bahsediyoruz bu hafta denedim biliyorum köşemizde.
 
100ml. olan ürün açık yeşil renkte plastik bir şişe içerisinde pompalı olarak geliyor, dermoeczanem.com sitesinden satın aldım ve herhangi bir kutusu yoktu, pıtpıtlı pakete sarılı geldi kendisi :)

Tonik şeffaf renkte, çiçeksi bir kokusu var yoğun, yüze sürdükten sonra kalıcı değil ama.
Pamuğa sıktığınızda su gibi, herhangi bir kıvamı, farklı yapısı vs. yok.

İçeriğinde alkol, paraben, mineral yağ, vs. yok ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor olması ayrıca artı puan getiriyor kendisine.

Hani cafcaflı kelimeler yazar ya hep içerik kısmında, ne olduğunu bilmeyiz çoğu zaman, bunda da var işte öyle bir şey:  "Vinolevure"içeriyormuş kendileri, ne mene bir şey ola ki
diye baktım, şarap mayasından elde edilen bir içerik maddesiymiş, heh çok açıklayıcı oldu değil mi :) İyi bir şeymiş işte, ancak ne hikmetse caudalie'nin sitesi ya da güzellik siteleri dışında bu madde iki nokta üst üste şudur diyen bir yere rastlayamadım, coca cola özütü gibi bir şey mi ki bu? :))

Sabah akşam kullanım öneriliyor, cildin temizlik rutinini tamamlayıcı olarak, nemlendirerek cilt temizliği ve cildi canlandırma (bunu nasıl anlayabilirim bilmiyorum!?) haricinde bir iddiası bulunmuyor paket üzerinde.

Normal cilt temizliği rutinimde clinique ürünlerini tercih ediyorum, ancak tonikleri maalesef cildimi hep gerim gerim germiştir, bu nedenle kızlar bu toniği deneyelim dediklerinde balıklama atladım. Şimdi ise iyi ki edinmişim dediğim bir ürün oldu.

Önerilen şekilde sabah akşam uyguluyorum, şişeyi yarıladım bile ben, cildimde herhangi bir reaksiyona neden olmadı, temizlemesi benim için gayet yeterli ve bugüne kadar denediğim markalara nazaran cildimde herhangi bir gerginliğe neden olmadan kullanabildiğim tek tonik oldu. Kokusu bana hanımeli gibi geldi, içeriğinde hanımeline benzeyen hiçbir şey yok ama, kokular konusunda ne kadar kötü olduğumu kızlar biliyorlar, kokusu olduğunu fark edebilmem dahi mucize! :) :)

Bir tonikten temizlik haricinde bir beklentiniz yoksa, cildimi germeden temizlesin diyorsanız tavsiye edebilirim bu toniği, içeriği de nispeten temiz sayılır, fiyatı da uygun geldi bana, 100ml. 20 küsur lira idi.

Sana puanım 4/5 sevgili tonik ^^

Siz neler kullanıyorsunuz peki, kuru hassas cilde sahip olup da memnun kaldığınız bir tonik oldu mu? Bu toniği kokladınız mı, sizce ne kokuyor :)

Hey, sizi şöyle de alalım...
Kuru-karma ciltli Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Karma-yağlı ciltli Burcu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Hassas-karma ciltli Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com

Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

18 yorum

  1. Erkekler için olanı var mı? :))

    YanıtlaSil
  2. benim cildim kuru ve hassas bunu aklıma yazdım
    şimdi yves rocherin pembe serisini kullanıyorum temizleme sütü ve tonik
    ikisinden de çok memnunum kuru ve hassas ciltler için
    germe yapmıyor cildim reaksiyonda göstermedi 1. şişe bitmek üzere 2. alıyım diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için işte budur dediğim bir tonik değil, daha güzellerinin arayışı içerisindeyim, yves rocher de bir indirim denk getirirsem ona da bir bakayım, teşekkür ederim :)

      Sil
    2. doğum günün ne zaman o zaman 2 al 1 öde oluyor canım doğum günü ayında

      Sil
    3. Eylül'e var daha ya :))

      Sil
  3. Bir başka blogla aynı yayın aynı tanıtım gibi..Başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat ne garip değil mi, martılar filan :)

      Sil
  4. haha :D koku konusunda bu sefer senin tarafındayım bengüş, ben de çiçeksi otsu çimensi kokusunu sevdim bunun, ferah bişey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inanmıyorum bubuu, doğru bir koku almışım nihayet :))

      Sil
  5. Seviyorum ya seni :D Hani önceden söylemediysem bi söyleyim dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana karşı boş değilim♥, and you know it well baby :) :*

      Sil
  6. Yaa canım ben "Denedim Biliyorum" ekinliğinizi çok sevdim :)) iyi ki yapıyorsunuz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindik, teşekkür ederiz :))

      Sil
  7. aneeeeee...beğencek gibi oldum ben...çok deneyesim geldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denediniz mi hocaam :) girdim mi kaniniza :)))

      Sil
  8. Eskiden olsa balıklama atlar alırdım da artık neyin alerji edeceğini bilmediğim için dove sabuna devam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın tatlım ama sabun da pek kurutuyor ki :'(

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)