Denedim Biliyorum: Pierre F Cleanser, Scrub, Mask

10:00

İyi haftalar olsun efenim!
 
Hafta sonu demiştim ya hani kızlarla deneme yanılma olaylarına giriştik diye, heh, işte bu o seriden 1. yazımızdır, merak buyurursanız sizi şöyle alalım:
 

 
 
Gratis'in ithal etmiş olduğu Pierre F markasının cleanser (temizleyici) scrub (ovalayıcı?!) ve mask (maske) ürünlerinin deneme boylarını edindik.
 
Dün akşamki derbiyi seyrederken, ki üzerinize afiyet 1-0 kapanan ilkyarının ardından, mağrur bir fenerli olarak, kalk git bir çay koy dedim kendime sonra da ne çayı yahu, git bir duş al bir ferahla, duşa girmişken de şu ürünleri bir deneyiver dedim.
 
Kızlarla karar verdiğimiz zaman bu ürünleri edinmeme rağmen "hassas, kılcal damar çatlamalı, süper ekstra kuru" beyaz tenimde deneme konusunda önce onların yorumlarını merak ettiğimden son güne kadar beklemiş olabilirim! Önce onlar denesin hele demiş de olabilirim :)) Ancak birbirimizi etkilememek adına ürünler hakkında ısrarla yorum yapmamış olmaları benim planlarımı az biraz suya düşürmedi değil elbette :)
 
Velhasıl, ürünler ve hakkında yorumlarım aşağıda arz-ı endam etmekte...
 
 
Cleanser
 

İçlerinden en çok bunu sevdim ben, baştan söyleyeyim :)
Kokusunu çok sevdim, pişmemiş kek gibi kokuyordu (tanımlamaya bak hele :)) sıvı bir yapısı var içinde taneciğimsi oluşumlar mevcut. Yüze sürerken hissedilmiyor bu tanecikler, köpürmüyor da, temiz bir cilt hissiyatı bırakıyor ve yumuşacık bir cilt, günlük kullanılacak bir şey değil yalnız, üzerinde de yazıyor zaten haftada 1-2 diye. Derinlemesine temizlik yapıyor ancak germiyor kurutmuyor cildimi.
5 üzerinden 4,5 veriyorum, ben köpüren temizleyicileri daha bir seviyorum ondan kırdım yarım puanı! :)
 
Scrub
 
İşte bu var ya buu!! Kokusu bir acayip, onu deyivereyim de önce, koku hassasiyeti olanlar bir koklamadan almasınlar! Yağlı cildi olanlar aşk yaşayabilir kendisiyle ama kuru ciltliler bir adım uzak dursun! İçinde mikro tanecik barından bir scrub, bu yönüyle artı puan veriyorum. Ama sürdükten sonra mentollüymüş hissiyatı verdi ki, yandım Allah raddesine gelmeden soğuk suyu bastım yüzüme. Derinlemesine temizlik vaadini pek güzel yerine getiriyor arkadaş ama ben yandım eller yanmasın sevdalılar ayrılmasın diyerek kendi masum scrub'larıma daha bir sevecen bakıyorum şimdi, benden uzak sevenlerine yakın olsun diyerek bu arkadaşa puanım 5 üzerinden 2 - hiç bana göre değilsin bebek!
 
Mask
 
 
 
Bu maske soyulan cinsten, şeffaf, baskın gelen bir kokusu yok, ince bir tabaka halinde yüze sürülüp 5-10dk. bekletildikten sonra soyuluyor ve sonra suyla yıkıyorsunuz kalanları. Cildim hassas demiştim değil mi... Scrub'ın o kadar canımı yakmasından sonra pek bir temkinli yaklaşsam da kendisine, kimyamız uydu ilginç bir şekilde... Bu maske için yüz ağdası vs. demişler, o kadar değil diyeyim önce. Sürdükten sonra hemen kuruyor ve estetik mağduru mimiksiz suratla kalakalıyorsunuz. Biraz bekledikten sonra soymaya başlıyorsunuz, soyarken canım yanmadı açıkçası ve sonrasında dokunduğum pamuk cilt değdi bu kadar uğraşa dedirtti. Al yanaklı tosuncuk oldum mu evet oldum ama yumuşacık ve pırıltılı temiz bir cilt bıraktı bana ve bu maskeyi iki hafta arayla da olsa kullanırım ben dedim kendi kendime. Kendisine puanım 5 üzerinden 4 (belki daha az kızartabilirdi yüzümü, sonradan kızarıklıklar kayboldu gerçi orası ayrı).
 
Son olarak bu marka hayvan deneyleri yapmıyor ve sls, paraben vb. türevlerini içermediği için nispeten temiz içeriğe sahip. Bu yüzden kanaat notum kendilerine ortalamada 4/5.
 
Kuru ve hassas ciltlilerin temkinli yaklaşması gerekiyor, derinlemesine temizlik vaadini fazlasıyla yerine getiren ürünler diye düşünüyorum...
 
...dedi genç kadın, sonra yenmiş tırnaklı elleriyle yumuşacık cildine dokundu tekrar :)
 
İyi haftalar diliyorum efenim :)

Not: Başka cilt tiplerinde ne gibi etkisi olmuş bu ürünlerin derseniz, şöyle de buyrun lütfen...
discoptu.blogspot.com
aliceinshoppingland.blogspot.com
bubenimpartim.blogspot.com

İnstagramda da varız bu arada:
http://instagram.com/denedim_biliyorum

 

You Might Also Like

13 yorum

  1. bu markaya elim bir türlü gitmedi nedense :( bu boylarını görmedim yanlız !
    hayvan deneyleri yapmadığını bilmiyordum artık denemek farz oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigim gibi hassas ciltler biraz temkinli durmali ama kucuk boyda olmasi deneme için avantajli ;)

      Sil
  2. aşırı hassas cildimden dolayı tanımadığım markalara pek bir mesafeyle yaklaşıyorum..temiz içeriği, hayvan deneyi yapmaması falan artı puan belki maskeyi deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de normalde sadece belli marka urunler kullanıyorum, ama sans verilebilecek bi ürün sanki. İçerik beni de cekti acikcasi :)

      Sil
  3. Ben çok sevdim bu yazı dizinizi :) Ama scrub için Sevgi kuru ciltler alsın demiş, sen kaçsın demişsin... ne yapalım biz kuru ciltliler şimdi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bi dakka yanlış anlama var sanırım ben öyle bişiy demedim. Tam tersi kuru ciltler kaçsın kesinlikle kullanmasın. Hatta yazımda cilt tiplerine göre yorum bile yapmadım ben kendi cildim için didim :D :D Ama al Başak dene bence :D

      Sil
  4. Beğenmene çok sevindim :)
    Benim cildim hem kuru hem hassas olduğundan (kılcal damar çatlaması, yer yer çıkıveren akneler ve kızarıklıklar) o ferahlatma hissiyatı bende yanma hissiyatına dönüştü. Anlaşamadık biz! :) Bilemedim ki kuru ciltliler ne yapsın :) Yine de Sevgi'yi okuduktan sonra cleanser'dan hemen sonra değil de acaba tek başına yapsam nasıl olurdu diye düşünmedim değil, bir ikinci şansı hak ediyor sanki...

    YanıtlaSil
  5. Scrub kalp ben! siz neden sevmediniz minnoş tanecikli peelingimi, üzüldüm.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acıttı yüzümü uf oldu ki ^^ cleanser galp ben ama ♡♡♡

      Sil
    2. Cleanserı en çok lekelere iyi gelme özelliğinden dolayı sevmiş olabilirim ben :D

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Çok samimi bir üslüp:)) Güzel bir anlatım şekli ve şirin serinin birleşimi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmene cok sevindim, hep diyorum ben de eglenerek yaziyorum diye :) ♡

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)