Denedim Biliyorum: Rival de Loop CC Cream

10:00



İyi haftalar olsun efendim, konuya hemen giriş yapacağım zira yukarıdaki ürün herkesin malumu, ancak kozmetik bloggerları tarafından üvey evlat muamelesi gören, rossmann'ın sağolsun tüm blogger toplantılarına "aman bunu denemeyen kalmasın ve de arkamızdan 'nerede beğenilmeyecek ürün varsa onu yolladılar' desinler" diyerek gönderdiğini düşündüğüm, daha ilk satırlarda gömdüğüm, sonraki satırlarda da yaşatmayacağım bir kremdir efenim (bu kadar uzun cümleyi bir nefeste kurdum geri de dönüp düşüklük var mı diye bakasım dahi yok, o derece!)...


Kutusu ve genel görüntüsü şöyle:



Vaatleri, içeriği bir yana dursun, en büyük sıkıntısı kokusu ve o muhteşem turunculuktaki rengi oldu benim için... Elimin üzerinde denedim ilk elime geçtiğinde, sonra dedim ki belki yüzümde daha farklı durur, yüzümde de denedim. Yine turuncumsu sarıdan başka bir renk göremeyince (kapatıcılık ya da cc kremlerin meşhur iddiası cilt tonu eşitleme vs. de hak getire) açık renkli yoğun kapatıcılıkta bir fondöten ile üzerinden geçtim. Turunculuktan sarılığa geçiş yapsa da beni pek memnun etmedi bitişi maalesef, kat kat ürün sürmekten hiç hoşlanmıyorum ben, yapısı da yoğun üstünden ne geçilirse geçilsin ben buradayım diyen bir görüntü - ki bundan da hiç hoşlanmıyorum (huysuz şirin misaliyim evet!)




Denedim mi denedim efenim, birden fazla şans verdim kendisine, en son dün tüm gün yüzümde bırakma gafletinde bulundum ve şu anda minik isilik tarzı sivilcelerim var, içeriğindeki bir şey dokunmuş olabilir, bunu da belirtmek isterim.

Ay diğer kızlar ne yazmış hemen okumalıyım derseniz, sizleri şöyle alalım efenim :
Kuru-karma ciltli Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Karma-yağlı ciltli Burcu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Hassas-karma ciltli Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com

Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

14 yorum

  1. aiy cildinin reaksiyon göstermesi hiç hoş olmamış :( ben de yoğun gibi göründüğü için ondan korkmuştum ama neyse ki bende bişey olmadı..
    havuç olmak istediğimiz günler sürücez bunu demekki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isilikli bişey oldum hellaaam :'(

      Sil
  2. Sanırım yorumlara bakılırsa uzak durulası bir ürün ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 uzerinden kök 3 verdim kendisine ^^

      Sil
  3. Canım geçmiş olsun, hassas bir cildin var anlaşılan..İlk iş elinden çıkar bu gereksizi o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aticam gidicek malesef... gecip gider umarim hemen :)

      Sil
  4. maalesef ben de hiç sevmedim ve hatta yorumlamadım..Rival markasını severim halbuki ama turuncu rengi, kalıp gibi yüzümde donması ve hafiften kaşındırması neticesinde bir kere kullanabildim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes uc asagi bes yukari ayni seyleri dusunerek begenmemis, iyi k8 devam etmemissin hassas cilde iyi gelmiyor :(

      Sil
  5. Korkunç bir rengi var, esmer olup turuncu alt tonlu olmadıktan sonra kimsenin kullanabileceğini sanmıyorum:s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bir renk... sevilecek hiç bir yanını goremedim ben :/

      Sil
  6. Yeeaa o diil de ilk paragrafa pardon cümleye koptum :D
    Nedir anacım senin bu cildinden çektiğin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giriş gelişme sonuç tekmili birden ilk paragrafta çiçeeem kin kustum bildiğin ^^ he yaa nolcek benim bu hassas prenses kılıklı cildim, bir nazlar bir begenmemeler felan :/

      Sil
    2. Bezelye tanesi ve prenses masalındaki gibi yavruşumuz:* Aman bırak nazlansın ayol bence ciltlerimiz :D

      Sil
  7. kuzum benimde cildim aynı senin gibi hemen reaksiyon gösteriyor isilik gibi şeyler çıkıyor ve kabuk bağlıyor bazen sinir oluyorum ne yapıyor çözemiyorum bile genelde :)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)