Denedim Biliyorum: Note Allık

10:00

Merhaba efenim,

Henüz aydınlık günlere kavuşamadık ama benim hâlâ umudum var diyerek sessizliği hafifçe aralamak istiyorum.

Ne diyorsun diyenleriniz olabilir, hayat devam ediyor vs. klişeleri hiç bana göre degil...

Dolayısıyla, merak ediyorsanız buyrun devam edin efenim...


Allığın vaatleri aşağıdaki gibi, bir allık renk vermekten öte vaatlerde de bulunabiliyormuş efenim :)) 

Nem kaybını engelleyen, cildi kurutmayan formülü sayesinde yanaklara doğal bir görünüm sağlarken, içeriğindeki argan yağı cildi nemli tutar ve yaşlanmayı geciktirici özelliği ile cildi koruma altına alır.

Ben kendisini Meşrutiyet'teki Pino parfumeriden 29.90TL'ye satın aldım.
Internetten de aynı fiyata alınabiliyor kendi sitesinden, anneler günü indirim döneminde ise 1 alana 1 bedavaydı ve buna baya üzüldüm ne yalan söyleyeyim...

Bendeki rengi 02, beyaz tende şeftalimsi bir pembe görünümünde, bkz. şekil 1a:



Tozutma sorunu yok, rengini oldukça güzel veriyor kalıcılığı 4-5 saat devam ediyor, hemen silinmiyor. 
Anneler günü indirimine denk gelebilseydim diğer renklerini de edinmek isterdim.
Vaat ettiği diğer özelliklerle ilgili birşey diyemiyorum, zira allıktan beklentim hiç böyle şeyler olmamıştı :)
Ben 5 üzerinden 3 veriyorum, 2 puanı da markanın bu kadar tantana yapması ancak bana yansıyan ekstra bir özellik görememden ötürü kırıyorum...  Fiyat deseniz normal, kalite deseniz orta... Ben böyle gördüm açıkçası...
 Piyasaya yeni giren bu markayı denediniz mi hiç? Fiyatlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

You Might Also Like

14 yorum

  1. arganlı olması enteresan, parabensiz oluşu güzel...Bu renk bana daha uygun sanki, Shewgy'nin denediği renk daha bir esmer rengi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rengi ben de çok sevdim, argan margan ne alaka bilmiyorum ben de, bir de gramajda ne kadar argan var ki acaba illa ki yazmışlar onu hiç bilmiyorum :) Sevgi'nin ten rengi buğday olduğu için o rengi de ona yakıştırdım ben :)

      Sil
  2. aiy sende de çok güzel durmuş bu renk! bütün cilt renklerinde güzel durma özelliğine sahip sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk bahane ki, öperim nanaklardan kocaman :* :)

      Sil
  3. Çok tatlı olmuş güzel günlerde kullan canım :)))
    Bende çok sevdim bu markayı hatta öğlene yazısı geliyor bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, ben de gecikmeli de olsa okudum yazını :)

      Sil
  4. Senin makyajını yirin yavrum yaa ne kadanda güzel durmuş sende :D

    YanıtlaSil
  5. Kadın işte!!! Kızlar yazdıktan sonra klişe olcak ama bencede çok güzel olmuş!! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohooo totom fezaya erdi ki :* ^^

      Sil
  6. note ürünlerini bilmeyrum ama pr'si vasat
    ama bu renk sana çok yakışmış onuda söylemeden edemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah:) haftasonu yerin dibine soktuk zaten pr'ini, tek icimi rahatlatan sey hayvan deneyi yapmıyor oluslari... neyse rengi ben de begendim bu kadar iltifata da pek bi havalandim :) tutmayin kucuk enisteyi :)))

      Sil
  7. Note'un allıklarından hiç denemedim ama sanırım 1 tane edineceğim. Bunun rengi de fena değilmiş.

    YanıtlaSil
  8. Renkleri guzel ve pigmentasyonlari oldukca başarılı, kaliciliklari da ortanin uzerinde. Denemekte fayda var ;)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)