Nu - MAN O TO - yoksa hala youtube açılmadı mı?

15:33




Yoksa keke sen mi geldin gibi bir başlık oldu kusuruma bakmayın. 

Yukarıdaki parçayı paylaşmayı istedim sizinle, sabah radyoda duyduğumdan bu yana loop'a aldım dinliyorum.

Farsça şarkılar bir başka etkiliyor beni, Mohsen Namjoo da çok severim, Farsça'yı niye diğer dillerden ayırdım bilmiyorum, ruhumda farklı bir etkisi var orası kesin, yoksa "ay fransızca çok romantik, italyanca çok nutella, almanca geğirmem bile" şeklindeki söylemlere ayrıca sinir olurum, bu da böyle saçma sapan bir tespit olsun bana dair :)

Yukarıdaki şarkıyı da bir dinleyin, huzur haresiyle dolaşıyorum sabahtan beri yeminle :)


İyi haftasonlarımız olsun efenim, kısacık yazıp kaçıyorum, umarım şarkıyı tıklayabilmişsinizdir, en olmadı, google efendiye bir soruverin "nu - man o to" deyu! :) Teklif ederim ısrar etmem farkındaysanız :)



You Might Also Like

5 yorum

  1. Güzelmiş gerçekten, etkileyici. Ben üstten gelen sesten çok geride kalanı sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize çok sevindim:) Cuma mesaisine yakisir bir sekilde arka fonda cok güzel gidiyor bence ^^

      Sil
  2. Gülmekten dinleyemedim de tekrar tekrar çaldım nutellam benim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaymaklı ekmek kadayifim, yirim ben seni ki ;D ♡♡♡

      Sil
  3. Sarki cok güzel yaaa! Cocuklar dans bile ediyor simdi!

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)