Ankaralı Bloggerlar ile Yaza Merhaba Etkinliği

16:59

Merhabalar efenim,

Ben pek neşeliyim bu aralar, siz nasılsınız? (Tahtaya vurdum maşallah dedim kıçımı da kaşıdım!:)) 


Geçen haftalarda dünyalar tatlısı Senem kuzumuzu evlendirdik sonra da haftasonu birtanecik Nilgün'ümüzün yaza merhaba partisine davetliydik. Hatta iki gün önce Ankara'ya Kiehls geldi - Audrey'miz Ankara'ya gelmiş bizi kırmadı birlikte kahveler içtik. Şimdi siz beni gözünüzde böyle uzun saten eldivenlerimi çekmiş, pudra rengi tayyörün üstüne başımda tüllü şapka ve elimde uzun sigaralığımla hayal edin, hehh işte o ben değilim ama o havalarda bir gezme tozma edasındayım üzerinize afiyet :)


Nilgün'le hukukumuz pek bir ayrı, onu apayrı sevdiğim ve kendisiyle ciddi düşündüğüm kesinlikle doğrudur, kariyerimizde de ortak noktalar olunca, blog dünyası dışında da paylaşım imkanı bulduk ve benim kanım aşırının aşırısı kaynayıverdi bu güzel kalpli insana. (Kısa bir ilan-ı aşk etmiş olabilirim, ama seviyorum ve bir an önce konuşmalıyım bence! :))


Nilgün bu etkinliği bize yaklaşık iki ay öncesinden haber vermişti ve daha o gün ajandama kaydettiğim bu etkinlik kesinlikle çok heyecanlandırmıştı beni. Daha sonra etkinlik mekanının da belirlenmesi ile artık günleri saymaya başlamıştık ve 7 Haziran Cumartesi günü Ankara'nın birbirinden tatlı blogger'ları ile Biscotti Mia'da buluştuk. Aşağıdaki fotoğrafı Güzellik Tutkusu blogunun fıstığı Buket çekmiş, bize de ondan (ç)almak düştü, ellerine sağlık :)





Nilgün hepimizi güleryüzü ve sıcacık gülümsemesiyle karşıladı, bendeniz bahçede rahat rahat tüttürebilmek için konuşlandım, sonra da diğer hatunları birer birer ağıma düşürdüm tabii ki, sigaraya ve muhabbete gelenlerle uzun uzun sohbetler ettik, kahvelerimizi içtik, hatta arada fal bile bakıldı sanıyorum :) Yukarıdaki fotoğrafta Shewgy'ciğim ve Bubucuğumla mekan girişinde arz-ı endam ediyoruz :)


Nilgün hoşgeldin dedikten hemen sonra Erişler Gıda'nın temsilcisi bize dolu dolu paketler hediye etti, içerisinde çeşit çeşit Özde Nudo erişteleri olan bu paketi afiyetle yiyeceğiz, kendilerine çok teşekkür ediyorum.


Karnımızı doyurmaya yönelik bir de Murat Bey Peynirleri vardı ki, beni benden aldılar seni sana bırakmadılar. O herkesin methede ede bitiremediği burgu peynir ve nicelerinden oluşan bir koli hazırlamışlar her birimiz için, ne kadar teşekkür etsem azdır, hele o burgu peynir gerçekten övgüleri hak ediyormuş efenim :)

Sonrasında içinde yaz renklerinde ojeler bulunan sepetimiz elden ele dolaşmaya başladı , ay ne şirin ojeler bunlar derken Nilgün bizi uyardı, arkasında numaralar olan ojelerimiz bizim çekiliş numaralarımızı taşıyormuş meğer! (Benimki 22 idi:))





Ki ben bu çekilişten, Gift & gourmet sponsorluğunda aşağıdaki turuncu ve yeşil iki fincanı kazandım, salon takımım ile aynı renkte olan bu sevimli kahve fincanlarım sevdiceğimle kahve içerken zevkle bize eşlik edecekler, uzun zamandır ilk defa çekiliş kazanıyorum bir de, nasıl mutlu oldum anlatamam :)




Bu arada Nilgün'ün doğumgünü pastasını da kestik, tam kendisine yakışır leoparlı pembeli ve de Biscotti Mia yapımı çilekli ve çok lezzetli bir pastaydı :)


 


















Bol bol fotoğraf çekildik tabii ki :)



Fark ettiniz mi bilmem ama Sibel'cim beni çekiyor ben onu :)




Nilgün'ün evsahipliği yaptığı mekanımız Biscotti Mia, güleryüzlü personeli ve birbirinden lezzetli ikramlarıyla bizleri çok güzel ağırladılar, akşam 20.00'de kapattıkları için biz sona kalan ekip olarak mekanı birlikte kapattık, tek dezavantajı buydu bence mekanın, bu güzel mekan bu kadar erken kapatılır mı hiç :)

Nilgün bizim için o kadar titizlenmiş, o kadar yorulmuş ki, mahçup olmamak elde değil, sponsorlarımız ve hediyelerimiz de bir o kadar özenle seçilmişti. Nilgün aracılığıyla hepsine çok ama çok teşekkür ediyorum.




Sponsorlarımız


MuratBey Gıda    http://www.muratbey.com.tr/
Tanaçan Kozmetik   http://www.tanacan.com/
Apolena Home    http://shop.apolena.com/
Dermalogica Türkiye    http://www.dermalogica.com.tr/
Erişler Gıda    http://erislergida.com.tr/
Hc Hair Care    http://www.sacbakim.com/







Bir başka etkinlikte görüşmek üzere, esen kalın efenim :)

You Might Also Like

12 yorum

  1. Ne de güzeL yazmışsın dadlum, tekrar görüşmek dileğiyle . (: Herşey çok güzeldi özeldi gerçektende, ve özellikle Nilgün abla hakkında yazdıklarına sonuna kdar katılıyorum:* öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim begenmene :) Nilgun'e olan sevgimiz bambaşka gercekten, tabii ki bi daha bi daha gorusuciiizz :))

      Sil
  2. pek keyifliydi gerçekten, nilgüne bir de buradan öpücükler :*
    ama en sona kalmamız iyi oldu, kaybettiğim yüzüğümü buldum! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yüzük sen onu buldukça mutlu olasın diye kayboluyor bence ♡♡♡

      Sil
  3. Hahaha Yunus Enişte okumasın nilgün hakkında ciddi düşündüğünü :D
    Katılamadığıma çook üzüldüğüm bi buluşma oldu, keşke yanınızda olabilseydim bende :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni her daim kalbimin en yumuşacık yerinde pamuklara sarmalayip taşıyorum ki ben♡♡♡
      ps. yunus' a çaktırmadan capkinlik pesindeyim ivitt :))

      Sil
  4. iyi tüttürdük valla :)
    seni görmek her zaman ki gibi çok güzeldi bende buradan sana ilan-ı aşk edeyim bengücüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ivittt kötü aliskanliklarim da var ama bazen işe yariyorlar :))
      ayyh ben simaririm amaa ♡♡♡

      Sil
  5. Bengüüü pek tatlısın şekeriim ;)
    Sizleri görmeme vesile olduğu için Nily e buradanda kocaman teşekkürler :))
    Fincanlara bayıldımm, keyfiniz daim olsun cicim ;) muckkss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim tatlı olan sensin bi kere, hepimizden daha da tatlı olan saçlarına kıydığınız Çınarcık :) Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için, hep mutlu sağlıklı keyif kahvelerimiz olsun inşallah :)

      Sil
  6. kızlaaaar nasıl tatlısınız siz.... beni çok mahcup ediyorsunuz...inanın sevgimiz karşılıklı..sizlerle birlikte olmak çok çok keyifliydi..sizler mutlu olduysanız ne mutlu bana..sohbet benim için de süperdi hiç bitmesin istedim...Bengücügüm şansın hep açık , mutluluğun sonsuz olsun...öpüyorum heppiciğinizi kocaaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün'cüm, tatlı dileklerin için çok teşekkür ederim :) Seni gerçekten çok seviyoruz ♡♡♡

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)