Denedim Biliyorum: Eyeko Fat Brush Mascara & Skinny Liquid Eyeliner

10:00

Merhabalar efenim,

Bu hafta, ülkemize yeni giriş yapan İngiltere’nin ünlü sağlıklı göz makyaj serisi Eyeko'nun Sel-TekEstetik  tarafından gönderilmiş olan ve tamamen objektif yorumlarımızla incelediğimiz iki ürününü tanıtacağız size.


Öncelikle ürünleri bize gönderen ve denememize olanak sağlayan Sel-TekEstetik'e teşekkür etmek istiyorum.


Ürünlerimizden ilki Skinny Liquid Eyeliner, içeriğine bakacak olursak aşağıdaki maddeleri içermemesi güzel bir artı puan, ne kadar az kimyasal o kadar güzel ürün bence :)



-Paraben
-Sulfat
-Sentetik Kokular 
-Sentetik Boyalar
-Petrokimyasallar 
-Fitalatlar 
-GMO'lar
-Triklosan 

Kendisi resimde görüleceği üzere keçeli uçlu kalem şeklinde. Sürümü kolay ucu yumuşak ve bize gönderilen renk siyah. Karbon siyah ya da yoğun siyah değil, griye de çalmıyor net bir siyah renkte. 



Sabah uygulanmış akşama kadar kalmış hali ise şu şekilde:


Simsiyah bir görüntü değil de doğal bir eyeliner görünümü var görebileceğiniz üzere, zira düşük göz kapaklarımda ben böyle seviyorum :) Bulaşma akma sorunu yok, yoğun renk vermiyor ancak kalıcılıkta sıkıntı yok. 5 üzerinden 4 veriyorum kendisine.


Fat Brush Mascara da içerik olarak yine yukarıda saydığım zararlıları içermiyor, suya dayanıklı bir ürün ve ayrıca keratin içeriyor. Karbon siyahı renkte olan bu rimel vaadettiği gibi yoğun bir siyahlık ve hacim veriyor, kirpikleri dolgunlaştırıp belirginleştiriyor. Benim kirpiklerim kısalar ve aşağıya doğru bakıyorlar bu yüzden daha çok uzatan rimelleri sevsem de verdiği renk ve hacim çok hoşuma gitti ayrıca kirpiklerin kıvrılmasında da başarılı. Tam benlik değiller bu yüzden 1 puan kırıyorum ve 5/4 veriyorum, ancak yoğun renk ve hacim istiyorsanız bu rimel size göre olabilir.



Denememiz için gönderilen bu ürünler hakkında kendi yorumlarım bu şekilde, yurtdışında fiyatları rimelin 19$ eyelinerin 15$, Türkiye'ye giriş fiyatlarını bilmiyorum malesef. 

Hadi yine iyiyiz, bir haftayı daha ortaladık, vurduk mu gol olur bence!

Esen kalın efenim...


You Might Also Like

4 yorum

  1. rimelin şekli değişikmiş tüpte olması dikkat çekici eyeliner bence güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet rimel cok degisik gercekten, eskiden boyle tupte oluyormus gerci rimeller... hep boyle retro ayagina oluyor bunlar :)

      Sil
  2. ne kadar az kimyasal o kadar güzel ürün, hayat felsefem :)

    YanıtlaSil
  3. Rimel yalnız tam benlikmiş, ben bayaa sevdim :D

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)