Denedim Biliyorum: Sephora 2-in-1 Waterproof Göz Makyajı Temizleyici Jel

10:00

Merhabalar efenim,


Bu haftaki denedim biliyorum köşemizde Sephora'nın kendi ürünü olan jel makyaj temizleyicisini inceliyoruz, lafı fazla uzatmadan yorumlara geçmek istiyorum.


Belirtilen özelliklerine bakacak olursak:
- tazeleyici yapısıyla ve cilt bakımı özellikleriyle ultra etkili bir göz makyajı çıkartıcısıdır;

- tek hamlede tüm göz makyajınızı temizler,

- nazik jel yapısı ve içerdiği mavi kantaron özü ile göz çevresini yatıştırır ve nemlendirir, 

- flavonoid ve zeytin ile kirpikleri güçlendirir,

- paraben, sülfat ve fitalat içermez

- kokusuzdur ve hassas gözler ile lens kullananlar için uygundur.






Ben bir göz makyajı temizleyicisinden ne bekliyorum?


Bugüne kadar göz makyajı tercihlerimde kolay dağılmama, akmama, uzun süre sabit kalma gibi arayışlarım olduğu için hep waterproof (suya dayanıklı) ürünler kullandım ya da baz desteği ile far uygulamasını destekledim. Bu yüzden göz makyajımı çıkartmayı düşündüğüm ürünün dayanıklı kozmetik ürünleri çıkartabilme kapasitesinin olması gerekiyor ve en yoğun makyaj uyguladığım yerin gözlerim olduğunu düşününce, su gibi harcadığım bir ürünün çok da pahalı olmaması gerekiyor. Hassas gözlerim olmadığı gibi arada sırada lens kullanmaktan kaynaklı hassasiyet yaşayabildiğim için bunu da göz önünde bulundurmak gerekiyor.


Bu ürün benim beklentilerimi ne kadar karşılıyor?

Fiyat meselesi ile başlamak istiyorum, fiyatı 20TL civarı olan bu ürün, pompalı şişesi ile kullanım kolaylığı sunuyor ve ziyan olmadan sonuna kadar kullanılabiliyor, ben kendisini uygun fiyatlı kategorisine soktum bile. Uygulama esnasında benim gözümde pek fazla bir irritasyona yol açmadı bu da kriterlerime uygun dersek...


Neden bu kadar mesafeli ve soğuk yazıyorum bu ürünü derseniz:

- ürünü pamuğa aldığınızda jel yapıda olduğundan biraz pamuğu katlayıp filan yaymanız gerekiyor kendi başına yayılmıyor zira

- yaydınız da ne oluyor ki, sanki bana tüm makyajı şıp diye mi çıkartıveriyor?

- peki ne yapıyor derseniz, waterproof/kalıcı ürünler kullanmadığınız bir makyaj için tek bir göze 2-3 pamukla bastıra bastıra uygulama yapmanız gerekiyor

 waterproof/kalıcı ürünler kullandıysanız zaten elinize dahi almayın, kendi gözünüzü oymayın yok yere // denedim de biliyorum yani...

Ha bu arada, ilk defa bir ürüne şarkı gönderiyorum buradan "ay takıldım ben birine, sana değil kardeşine" diyerek - çünkü Sephora'nın çift fazlı göz makyajı temizleyicisinden süpersonik memnunum! 

Kendisine puanım 1/4 malesef...

Buradan Gordion Sephora'daki Tarık Beye selamı borç bilirim bu vesileyle :)... 

Hoşçakalın a dostlar!

Böyle de buyrun, bizim kızlar ne demişler, aaa ne demişler?


Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum


You Might Also Like

6 yorum

  1. Bunu denemek istiyordum gerek kalmadı yerime denediniz:) çift fazlılar da yağlı his veriyor sevmiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten, ama çift fazlilar kadar guzel temizleyeni de yok malesef :(

      Sil
  2. Kısacası berbat denebilir bile >.<

    YanıtlaSil
  3. ah o tarık! nasıl da güvenilir(!) bir görevliymiş..

    YanıtlaSil
  4. Tahir değil miydi la o? Aynalı tahir :D :D Onu bi yakalasam zaten :D

    YanıtlaSil
  5. cift fazlıyı kullandım ama yves rocherden daha memnun kaldım
    çift olmayınca dediğin gibi çıkmıyor hiçbir şey

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)