Denedim Biliyorum: Wet 'n' Wild Ultimate Brow Kit (Kaş Seti)

10:00

Herkese mutlu haftalar diliyorum efenim,

Denedim biliyorum köşemizde bu hafta yollarını dört gözle beklediğimiz, tee Amerika'lardan siparişler verdiğimiz, ABD'de birkaç dolarken burada bilmemkaç tele'ler ödemek istemediğimiz, alabilenlerin ele güne nispet yaparcasına ballandıra ballandıra anlattığı marka Wet'n Wild'ın kaş seti yer alıyor; marka nihayet Gratis sayesinde ülkemize geldi de bir tarafımız şişmeyecek artık :) Far paletlerinin özellikle beğenildiği bu markanın nispeten daha az değinilen ürünü olan kaş kitini değerlendirelim dedik bu hafta, lafı uzatmadan kendisiyle ilgili yorumlarımla sizi baş başa bırakmak istiyorum...

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, kaşlarım hali hazırda açık renkte ve seyrekler, tüm yüzüme makyaj uyguladığımda (bazen sadece güneş kremi, hafif allık ve parlatıcı ile de gün geçirdiğim oluyor) kaşlarımı belirginleştirmeden makyajım eksik kalıyor diye düşündüğümden uzun süredir kaşlarımı dolduruyorum. Bunun için kalem ya da jel ürünler yerine far uygulamanın çok daha doğal durduğunu keşfetmemle beraber piyasada aklınıza gelebilecek pek çok kaş farını kullandım efenim, daha kalıcı, daha doğal tonda, yanında sabitleyicisi de olsun, farı ayrı alayım üstüne şeffaf rimel geçeyim vb. gibi pek çok maceralara giriştim tahmin edebileceğiniz üzere. Takıntılı bünye bu olsa gerek, o tek bir ürünü alana kadar pek çok şey denediğim doğrudur ama ziyan etmem bak, mutlaka hediye ederim kullanamadıklarımı. 

Neyse konuyu fazla dağıtmadan içine bir göz atalım ürünün ne varmış ne yokmuş diyerekten:




İki renk far, bir adet sabitleyici, bir adet cımbız bir adet de fırça çıkıyor içinden - cımbız detayı beni çok sevindirdi açıkçası, çünkü kaşlarım hep birlikte uzamaz benim genellikle, üçü bugün saçma sapan bir şekilde çıkmaya karar verebilir mesela ve ben makyaj çantamda hep bir cımbız taşırım ne olur ne olmaz diye, artık buna gerek kalmadı :) Profesyonel bir cımbız değil elbette ama arada çıkıntılık yapan birkaç taneyi toplamak için ideal.

İçinden bu çıkıyor yandan çekince de aynası çıkıyor, pratiklik hanesinde +1 puan daha tabii ki. 

Gelelim kullanım kısmına, benim kaşlarım açık renk ve saçlarım da pek koyu sanılmayacak tonlarda kahverengi olduğundan, kitteki nispeten açık olan rengi kullandım, ancak tahmin edebileceğiniz üzere biraz koyu durdu bende. Renk konusunda anlaşamasak da, sürülmesi çok kolay, hatta içinden çıkan minik fırça ile de rahatça uygulanabilen bu üründe kendi tonunuzu tutturabilirseniz değmeyin keyfinize! Zira yoğun renk veriyor, sabitleyici sürmeden dahi gün içerisinde dağılmadan duruyor ve kalıcılığı oldukça güzel. 

Bendeki duruşunu aşağıdaki resimde görebilirsiniz, mükemmel kaşlarım yok tabii benim, hatta yenmiş tırnaklarım ve titrek ellerim de var, kusura bakmayın - maksat siz ürünün duruşunu görün :) 



Gelelim puanlama kısmına, bu kitin bana göre tek dezavantajı renk seçeneğine sahip olmaması. Yine de tipik Türk hatunu kaşına oldukça yakışabilecek renkler içeren bu set pek çok kişiyi renk açısından da memnun edecektir diye düşünüyorum. Kendisine benim puanım 4,5/5 - rengi de bana tam uymuş olsaydı kapacaktı 5 puanı köftehor! :)

Peki siz ülkemize henüz teşrif eden bu marka hakkında ne düşünüyorsunuz? 
Fazla mı abartılıyor sizce? 
Far paletlerini denediniz mi? 
Bana "şunu mutlaka almalısın" diyebileceğiniz bir öneriniz var mı? 
Senin kaşa far değil de şu yaraşır dediğiniz bir ürün var mı?






Peki;
Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? :) 
Tüm babaların babalar günü de kutlu olsun bu vesileyle, esen kalın a dostlar!


Böyle de buyrun, bizim kızlar ne demişler, aaa ne demişler?


Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

20 yorum

  1. ben beğendim sizde ki duruşunu güzel olmuş :)) 2-3 yıl önce avondan bir far paleti almıştım hala içinde ki kahve farı kullanıyorum ama benim kaşlarım sizindekinden daha koyu :))
    WNW'dan şu ana kadar 1 tane 3 lü far paleti ve 1 ruj aldım kendimi zor tutuyorum ama bir kaç ürün ekledim listeme en kısa sürede gidip alacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :) Biraz koyu rengi olmasa doğal duruyor aslında...
      WnW'dan daha başka birşey denk getirip de alamadım, hepi topu iki gözüm var, niye daha çok daha daha çok far alasım geliyor hiç bilmiyorum :) Ojelerini de merak ediyorum ben bir de, hep merak işte bunlar :)

      Sil
  2. sabitleyicisi nasıl canım işlevini görüyor mu
    aynası olması ve yanında sabitleyicisi olması çok hoşuma gitti
    bende farlardan kaçıp kaş kalemi kullananlardanım essencenin kaş kalemini kullanıyorum üstünede sabitleyicisini ama bu üründe hepsi içinde olması güzelmiş
    yazdım kenara bitince aklımda
    bence sanada yakışmış rengi koyu durmuyor sırıtmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk o kadar kaılıcı ki sabitleyici olmadan dahi saatlerce duruyor öyle, tek başına sabitleyici ne kadar işe yarıyor hiç bilemiyorum bu yüzden :) Belki başka bir kaş ürününün üzerine denenebilir, ama bak ben onu denemedim :)
      Emin ol renk bir tık koyu duruyor, fotoda tam anlamıyla gösteremedim belki de... Sen beni hep gördüğünde başka far kullanıyorum ben :)

      Sil
  3. bilemedim şimdi ben aliimmii almiiimmii? gerçi ben, ayrıca kaş kiti kullanılmasını çok gerekli bulmayanlardanım..renk için herhangi bir farı kullanabilirim, önemli olan sabitleyici birşeyler...ama sana yakışmış, yakınen de gördüm zaten..güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam siz almayın, ben getireyim size bir deneyin :)

      Sil
  4. Yenmiş tırnakların titrek ellerinle bile cansın yaa :D koptum yine, bayılıyorum sana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çiçeeemm, ilan-ı aşk ediyorum sana tekrar tekrar :*

      Sil
  5. Elime aldım bıraktım,aldım bıraktım.Bırakmasaymışım iyiymiş ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça güzel renk veriyor, fiyatına göre iyi bir ürün bence, bir daha alırsan bırakma adaşım :)

      Sil
  6. neden o kadar sert baktın bengüş! biliyorum sen de sevdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bubu'cum, kamera gaşlarımın garasını çekebiliyör mü diyerekten ciddiyetim :)))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. 10TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam :)

      Sil
  8. Super otesi cok memnun kaldm siyah kaşlarim ama cok seyrek oncelikle siyah kaş farı almak icin gittim gratise ordaki bayan bunu onerdi kullanmaya basladim dogal durusu cok hosuma gitti ve gun boyu kaliciligini koruyor herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık renkli kaşlar dışında herkesin memnun kalabileceği joker bir ürün gerçekten :)

      Sil
  9. Ben de bu ürünü çok beğenerek kullanıyorum. Açık rengi tabi benim için daha uygun oluyor. Ama sende de çok doğal durmuş gerçekten :)
    Bu arada blogum çok yeni. Bir girip bakarsan çok mutlu edersin beni. Çok teşekkür ederim :)
    sihirlikelebekk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      İade-i ziyarete geldim, gördün mü? :)

      Sil
  10. kaş ürünlerine hala mesafeliyim..nedeni kaşlarıma bayıldığımdan değil tabii ki..etrafta kapkara kaşlarla dolaşanları gördükçe nefret ettim..Rıfat Yüzüak tavsiyesiyle kaşlarımızdan bir ton açık renk kullanmalıymışız..-ki bence gayet yerinde bir tavsiye..ayrıca NY'ta bizzat göreceğin gibi yüzüne pek bakılmayan markaların ülkemizde High-end muamelesi görmesine (maddi/manevi) şiddetle karşıyım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben saçlarımın rengini açtıktan sonra özellikle saçımın zemin renginden bir tık daha açık bir farla dolduruyorum kaşlarımı, bunun daha doğal durduğunu fark etmem biraz zamanımı almıştı, hem Rıfat Beyi de o zaman sadece ismen biliyorduk, henüz böyle tavsiyeler dağıtmıyordu :) NY'da göreceğin üzere dedin ya, kalbim pır pır! :) Sol kaşımda ciddi bir şekil sıkıntısı var, bunun için güzel ve kalıcı bir çözüm yaptımak niyetindeyim ama kalıcı olacak olması, benim her daim saç rengimden sıkılabilmem vs. gözümü korkutuyor... Yıllardır kendim alıyorum kaşlarımı, sırf üç tel kaş daha eksilmesin diye, oyhh ne dertliymişim ben aslında yahu :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)