Sentetik kokular, plastik meyveler ya da bu yediğim coconut mı?

15:56

Merhabalar efenim,

Yine saçma sapan ipe sapa gelmez bir düşünce seliyle karşınızdayım!

Bendeniz meyveye pek düşkün bir pisboğazımdır; yeni tatlar ve yemekler deneme konusundaki çekingenliğim meyveler karşısında tamamen etkisiz kalır, meyve dendi mi bende akan sular durur, vb. ezcümle "her çeşit meyve ♥ ben"!!!

Eh bu meyve aşkım (aha meyva mı demeliyim yoksa? meslek hastalığı bu efenim, siz okumaya devam edin!:) tabii ki meyveli ve meyve kokulu ürünlerde de kendisini devam ettiriyor. 


Meyveli sakız, meyveli dondurma, meyve notalarına sahip parfümler, meyveli vücut bakım ürünleri, meyveli kolonya (şu sıralar Rebul-Mandarine pek bir leziz misal, buzdolabından çıkartıp dökünüyorum ohh miss!) gibi meyve içeren şeyleri de pek bir beğeniyorum... 

Tamam anladık daha fazla ne kadar "meyve" yazabilirsin diye çıkışmayın hemen, aklıma takılan hususa direkt giriyorum :) 

Çocukluğumdan bu yana yediğim meyvelerin kokularını ezbere biliyorum ve birşey elmalı ise, portakallı, çilekli, muzlu ise nasıl kokması gerektiğini ve piyasadaki yapay kokularından nasıl farklı koktuklarını çok iyi biliyorum. 

Ama bir de şu gerçek var ki, anneciğimin karnından hindistan cevizi/mango/ çarkıfelek meyvesi/ pitaya/ vb. yiyerek doğmadığımdan mütevellit, bunların tatlarıyla henüz tanışma fırsatı buluyorum ve ne yalan söyleyeyim...
- duş jellerini yemek için yanıp tutuştuğum hindistan cevizinin (survivor Türkçesi ile 'kokonat'ın) bana göre zırnık tadı yok, ıslak mukavva kemirme hissi veriyor o kadar, ha bir de kokusu zaten yok...
- mango hele, böyle lif lif zor yeniyor zaten tadı bir acayip, mangolu buzlu çaya filan baya bağımlı olmuştum halbuki ben, mango kokulu satılan ürünlerin de hastasıyımdır, resmen sentetiğini daha çok seviyorum ben bunun...
- çarkıfelek meyvesi ve pitaya ve sonuna "berry" getirilen envai çeşit "x üzümü" ve cümle sosyetik eksantrik otantik meyveler için ağzımı dahi açmayayım burada ve daha niceleri için uzun bir sessiz paragraf kondurdum varsayın...

Sentetiğini daha çok sevdiğim meyveler var efenim, vay ki ne vay... Peki, o meyve kokulu diye sattıkları ürünler / o aromaya sahip olduğu iddia edilen gıda ürünleri, nasıl bir hayal gücünün eseri yahu?

Yoksa burası matrix mi uleyn?


Not: Bu kız daha önce de pisboğazının derdine böyle saçmalamıştı herhalde diyorsanız, sizi şu yazıma da alabilirim :)



Dipnot: Görseller için adres google images!

You Might Also Like

10 yorum

  1. öle şeker yorum yapmışsın kiiiii altı aylık yorum yerine geçtiiii hihihiiii :))))) bu yazında şekerdi zateen :) meyveli şeker fondü fondüü :) yok yok toffee meyvaaaaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh deep ahh!
      şimdiki çilekler pudra şekersiz yenmiyor - kremşanti/krema kullanan zevk düşkünleri de var tabii; halbuki ben gerçek meyve yemek istiyorum :))
      şeker olan sensin ama, tatlı mı tatlısın, ki bence bunun gayet farkındasın!

      Sil
  2. şuan bu yazıyı okurken kiraz yiyorum, tadı fena sayılmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh, afiyet bal şeker olsun :) en bi sevdiğim meyvedir kendisi, cok yemekten ufak bir gıda zehirlenmesi de yasamisligim var ^^

      Sil
  3. nerde o eski çilekler! ben de kaç yıldır çileklerde çilek tadı alamıyorum.. oysa en sevdiğim meyveydi benim.. böyle sap gibi, ot gibi.. buz gibi de olabilir.. ama tatsız.
    çilek gibi çilek istiyorum çilek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerde dimii bubucum... gercek meyve yeme ozgurlugumuz engellenemez! !!

      Sil
  4. Mangonun kokusuna bende hastayım tadı samandan hallice olsada:) Buzluğa da karpuz suyu atmıştım yazının aklıma bunu getirmesi çok iyi oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy cikart onu buzluktan hemem :))

      Sil
  5. O diil de papaya nedir öyle? Ya vanilya kokusu neden bayar oldu son zamanlarda? Cupcake'lere konan şu şuruplarda plastik mi? Asıl en önemlisi babam pasta yapmayı neden bilmiyor??!!
    Mağdurum!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah yerim kız ben seni♡ papayaya saydirmayi unutmusum bak gordun mu :)) magduruz da magduruz vesselam!

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)