Denedim Biliyorum: Dentiste Whiter Fresh Diş Macunu

10:00

İyi haftalar ve hayırlı Ramazanlar efenim!




Bu hafta köşemizde Dentiste Whiter Fresh Diş Macunu yer alıyor, bi sıkımlık diş macunu denedik sizin için anlayacağınız :)

Ürünün içeriğine bakacak olursak:
- Okaliptüs,
- Meyan Kökü,
- Tarçın,
- Karanfil ve
- Zencefil gibi doğal antiseptik ve antibakteriyel bitki özleri içermektedir.
- Şeker içermez.
- İçeriğinde xylitol ve c vitamini mevcuttur.





Neden diğer diş macunlarından farklı?
Gece boyu etkili bir diş macunu imiş efenim kendisi. Geceden sabaha ağzımızda oluşan o içimizde hayvan ölmüş rayihasında ağız kokumuzu (haydi itiraf edin hepimiz bir ara bunu düşündük!) engellemeyi vaad ediyor. 

Ben ne düşünüyorum?
Öncelikle ben bunun tadını çok beğendim, keskin mentol tadı olan diş macunlarını sevmediğimden yumuşacık tarçınlı karanfilli okaliptüs tadı beni oldukça mutlu etti, üzerinde "keskin nane" vs. yazan hiç bir diş macununu denemiyorum bile artık. 

Orta kararda köpürüyor, dişler kolay fırçalanıyor, içinde tanecik zerrecik vs. yok ve tüm ağızda kolay bir temizlik sağlıyor.

Gece macunu olarak lanse edilse de biz bunu eşimle sabah ve akşam kullandık, sadece gün içerisindeki diğer fırçalamalarımızda başka markalar kullandık - ve şunu söyleyebilirim ki ağzımızdaki ferahlıktan memnun kaldık :)

Şimdi ağız kokusu olayına gelirsek; sizin de bildiğiniz gibi ağız kokusunu etkileyen pek çok faktör var: düzenli diş fırçalamak, komple ağız bakımı yapmak (ip, gargara vb.) ağız sağlığını tehdit eden başka bir unsur olmaması (çürük diş, diş eti problemi vb.), reflü, sigara kullanımı, vb. Bu nedenle tüm olumlu şartlar sağlanmaz ise, kullanılan diş macunu bir yere kadar etki ediyor. Şunu söylemeliyim ki, ağzımızda bıraktığı tattan, ferah kokudan ve bu hissiyatı mentol tadı basmadan vermesinden memnun kaldık ve kendi adıma ağzımdaki temizlik hissiyatı uzun sürdüğünden bu ürün oldukça hoşuma gitti diyebilirim. 

Beyazlatma vs. etkilerini de biliyorsunuz ki her dişin kendine göre bir yeri var "beyaz ve tonları renk skalasında", sizin dişiniz de dışarıdan müdahale olmadıkça (doktor müdahalelerini kastediyorum) belli bir "beyazlık" mertebesine ancak erişebiliyor, ben sigara ve kahveyi bol tükettiğimden dişlerimi biraz sık fırçalarım ve bu macunun getirdiği ekstra bir beyazlık elbette ki yok - ama kötü alışkanlıklarım nedeniyle bence ben bir ölçüt olamam bu konuda :(

Fayda-maliyet analizi:
Dediğim gibi ailecek sevdik biz bu macunu, ferah bir ağız kokusu bırakıyor - ancak Watsons'larda 22TL civarı satılıyor pompalı olanı, kendi internet sitesinde önerilen fiyat ise pompalı 19,50TL (12oml) tüpte 14,50TL (100ml). Belki başka yerlerde daha uyguna alınabiliyordur.
Diş bakımınıza ayrı özen gösteriyorsanız denemek isteyeceğiniz bir ürün olabilir, muadili macunlarla fiyat olarak hemen hemen aynı. 
Ama yok kardeşim mühim olan dişlerin fırçalanması neyle fırçalandığının önemi yok derseniz fiyat size fazla gelebilir.

Temiz bir içeriğe sahip olduğunu söylemiş miydim bu arada? İşte sırf bunun için bile bir daha alırım ben bunu, ki alacağımdır da - kendisine puanım 4,5/5. 

Dipnot: Bu ürün bize Kozmoklinik tarafından denememiz için gönderildi - Ceyda Hanım'a teşekkür ederiz. Ancak elbette ki tarafsız yorumlarımızı içermektedir.

Peki ya;
Sizin memnun kaldığınız, 
dişlerde pırlanta etkisi yaratan süpersonik bir dişmacunu dediğiniz, 
her derde deva - sivilcelerime sürüyorum Allah seni inandırsın onu bile kuruttu diyebileceğiniz (eheh, yok artık değil mi:))
tavsiye edebileceğiniz bir "hayatınızın" diş macunu var mı? 
Yoksa siz de benim gibi hala "o" macunu arayangillerden misiniz?
Bu ürünü denediniz mi, neler düşünüyorsunuz, denemek ister miydiniz, bi'sıkımlık göndereyim mi?
:)) 

Esen kalın efenim!

Bu arada yoksa siz hala çekilişimize katılmadınız mı? Ay çok ayıp! 
http://birvarimbiryokum.blogspot.com.tr/2014/06/denedim-biliyorum-cekilis.html



Böyle de buyrun, bizim kızlar ne demişler, hay Allah, ne demişler?


Instagramda da varız ki:

@denedim_biliyorum


You Might Also Like

12 yorum

  1. ben marvis kullanıyorum bu aralar meyankökü aromalı olanı
    meyankökü tadını yabancı film ve dizilerde gördükçe merak etmişimdir o yüzden onu aldım zencefil gibi tadı var dişleri akşama kadar gıcır gıcır bırakıyor ye iç hala pürüzsüz ağız kokusuna not veremiyorum ama genel olarak memnunum bir de onu da bence cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ekincim, onu da çok görür oldum, içeriği nasıl peki? Kimyasallara takmış durumdayım bir süredir... İçeriği iyi ise denemek isterim tabii ki :)

      Sil
    2. Ben de kullanıyordum hatta gratiste indirimli olduğu için 3 er 5 er alıp stokladım. Tüpün üzerinde yazan içeriğinde sls'yi görmüyorsunuz. Ne yazık ki sonradan kartta yazan içerikte sls'yi gördüm. Stoklarım bitene kadar kullanacağım. Başka macun arayışım sürüyor.

      Sil
    3. Biz de sonradan fark ettik sls olayını, bizde de arayışlar sürüyor sevgili Adsız - güzel bir tercih bulursan bizimle de de paylaşsan ya :)

      Sil
  2. I love verdiği his ve hafif nane aroması :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de bugun Rossmann'da gordum ama cesaret edip alamamistim , tez vakitte deneyecegim bu yazidan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten guzel bir macun, umarım memnun kalirsiniz :)

      Sil
  4. henüz "hayatımın macunu" diyebilecek kadar bağlanmasam da pek sevişiyoruz biz de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de ailecek cok sevdik ki ^^

      Sil
  5. O diil de euroları koydun beni bitirdin anacım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avro diil bibiim onlar hatira parasi :)) yoksa avroyu kim kaybetmis ki ben bulayim :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)