Denedim Biliyorum: Hurraw Lip Balm

10:00

Merhabalar efenim, 

Bu seriye kaldığımız yerden devam ediyoruz, bu haftaki konuğumuz bir Amerikan markasının dudak merhemi - lip balm ne demek bilmeyenleri dövüyorlarmış meğer :)

Neli lip balm?
Kızlar aralarında diğerlerini kapışınca bana greyfurtlusunu denemek düştü :) 
Şaka bir yana gerçekten meyveyi ne kadar çok sevdiğimi bilen kızlar bana da bu greyfurtlu lip balmı ayırmayı (!) uygun gördüler :) İyi ki de öyle olmuş çünkü onlarınki hiç de güzel kokonat vanilya falan kokmuyor tamam mı bi'kere? En güzel en birinci en mis kokulu benim lip balmım diyerek girişimi yapayım efenim :)

Kupkuru ciltli olmam yetmezmiş gibi, Ankara'da ikamet etmekte ısrar eden kendimde, onyüzbinmilyon baloncuk adet lip balm mevcut - her markadan envai çeşit, isim vermem gerekirse; eos, maybeline, nivea, No7, blistex, vb, goldenrose, the body shop, vb. var... 
var oğlu var yani...


Peki bunun farkı nedir derseniz: 


Bu lip balmın içeriği ile gönlümü fethettiğini söyleyerek söze başlamak isterim, işlenmemiş "raw" ve organik sertifikalı içerik, üstelik el yapımı, katkı maddesi yok, şekli güzel, kokusu güzel, tadı güzel ve gerçekten hiç bir yerinde yapaylık yok. 

Şekli de oldukça şirin olan bu arkadaş elips gibi, oval olarak tasarlanmış, cebimizde taşımamız için. Cepte taşınabilen ve buna rağmen erimeyen bir yapısı varmış ama ne yalan söyleyeyim, Angara'nın bozkırında denemek istemedim ben bunu :)

Bendeki pek renk vermiyor sürüldüğünde hafif bir parlaklık veriyor o kadar, renk verenleri "tinted" diye geçiyor, ki onu Fatma'nın yazısında görebilirsiniz :)

Sürüldüğünde kolay emiliyor, ağır bir yapısı yok ama benim aklımda gündüz için spf içerenini ve bir de gece bakım yapanını filan almak var bunun, onlarda kaldı aklım ^^

Douglas'larda gördük ki 17-18TL civarı bir fiyatı var, kendi sitesinde 3,5-4,5$'a satılıyor, Douglas bunu bize yapma Allaasen! :) 

Kendisine puanım 4/5, TR'de daha uygun fiyatlı olsalardı nooolurdu ?

Bize bu lip balmları deneyip bilmemiz için gönderen Sevcan Hanıma teşekkür ederiz, ancak elbette ki yazılarımızda tarafsız yorumlarımız yer almaktadır. 





Böyle de buyrun, bizim kızlar ne sürmüşler, ne demişler?

Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

6 yorum

  1. Gece bakımısı bence de iyi fikirmiş ama o fiyatlar nedir arkadaş yaee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece gece bakımsız dudaklarla öpecek değilim ya kocamı :)

      Sil
  2. ama greyfurtlusu çok güzeldi bi kere! :)

    YanıtlaSil
  3. Bence en güzel sendekinin rengiii! ♥

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)